Petter 5 892 Del Skrevet 11. Mars 2011 Del Skrevet 11. Mars 2011 Tidlig ute med turtråd her, men det er fordi jeg lurer på noe... Denne kampen (så fremt den ikke blir flyttet, og det er vel ikke veldig sannsynlig) sammenfaller med landstreffet i Stavanger, og det kan passe veldig bra. Men hvordan kommer man seg lettest (og billigst) fra Stavanger til Haugesund? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 258 Del Skrevet 11. Mars 2011 Del Skrevet 11. Mars 2011 Tidlig ute med turtråd her, men det er fordi jeg lurer på noe... Denne kampen (så fremt den ikke blir flyttet, og det er vel ikke veldig sannsynlig) sammenfaller med landstreffet i Stavanger, og det kan passe veldig bra. Men hvordan kommer man seg lettest (og billigst) fra Stavanger til Haugesund? 1,5 time her: http://kart.gulesider.no/m/Ie6Ne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 11. Mars 2011 Del Skrevet 11. Mars 2011 Tidlig ute med turtråd her, men det er fordi jeg lurer på noe... Denne kampen (så fremt den ikke blir flyttet, og det er vel ikke veldig sannsynlig) sammenfaller med landstreffet i Stavanger, og det kan passe veldig bra. Men hvordan kommer man seg lettest (og billigst) fra Stavanger til Haugesund? Haiker med noen bergensere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 11. Mars 2011 (endret) Del Skrevet 11. Mars 2011 (endret) Jeg tror det er minst 2 busselskap som kjører ekspressrute mellom Stavanger og bergen, regner med samtlige avganger har korespondanse til Haugesund, eller du kan sitte på med $ bussen det siste stykket inn til Haugesund. Beregnet avreise Bekkestua er 07.05 og vi krysser E39 rundt kl 13turen gikk på litt under 7 timer i fjor. Endret 11. Mars 2011 av Buss1 Marius Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 258 Del Skrevet 11. Mars 2011 Del Skrevet 11. Mars 2011 Hva med å bare kjøre hele russebussen opp? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 11. Mars 2011 Del Skrevet 11. Mars 2011 Vi er dessverre ikke et flertall som er interessert i Stabæk Har sett litt på http://www.flaggruten.no/ nå, og det koster bare 190,- fra Stavanger til Haugesund som student, så det er jo ikke så ille. Kan jo bli forfriskende med en båttur etter fylla i et par døgn........ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 11. Mars 2011 Del Skrevet 11. Mars 2011 Jævlig bra Rettep, - få med deg STB-guttene på bussen din. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-BV- 1 Del Skrevet 11. Mars 2011 Del Skrevet 11. Mars 2011 Det går ekspressbuss som koster litt under 200 hvis jeg husker riktig... Tok den i fjor til samme kampen, funket bra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaMandag 80 Del Skrevet 12. Mars 2011 Del Skrevet 12. Mars 2011 Demokrati funker aldri særlig godt på en russebuss. Mange mener mye, men gjør lite. Ta en sjefsavgjørelse og ta med bussen opp! Så får du samtidig dyrket Bærumsfordommene i Stavanger 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå