fredfred 4 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 Veigar er så jævøa håpløst rævva når det butter i mot Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Villpuma 31 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 Veigar er så jævøa håpløst rævva når det butter i mot Haha, takk, du fikk meg til å trekke på smilebåndet med en så uventet kommentar 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 20. Mars 2011 (endret) Del Skrevet 20. Mars 2011 (endret) Herrejemini... Tror ikke jeg kan vise meg offentlig den neste uken. _Alle_ vet at jeg er hardcore Stabæk-fan og _alle_ kommer til å plukke på meg. Og ingen andre er fotballfans. Det vil si, noen er sånne tards med engelske lag men tror faen ingen andre har et norsk lag utenom én RBK-mann. Fy faen for noe dritt. Endret 20. Mars 2011 av MLandmark Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredfred 4 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 Noen som har en spade jeg kan låne? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 20. Mars 2011 (endret) Del Skrevet 20. Mars 2011 (endret) Denne kampen er utrolig pinlig fra lagets side.. Men ikke nok med det, Fansen viser seg fra en bra side helt til de starter å trykke eget lag lenger ned... Står faen ikke å synge "VI ER PÅ VEI TIL NADDERUD" når laget trenger ett dytt i ryggen... Passer seg ikke helt inn.. Endret 20. Mars 2011 av blaasoldat 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 Noen som har en spade jeg kan låne? Jeg har tau? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 Eneste positive i dag er $$ som imponerer med synginga! Tusen takk! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 Denne kampen er utrolig pinlig fra lagets side.. Men ikke nok med det, også fra Fansen!!! Står faen ikke å synge "VI ER PÅ VEI TIL NADDERUD" når laget trenger ett dytt i ryggen... Nå må du gi deg! $$ synger og synger og synger! Og de klarer å mobilisere litt humor også. Jeg synes de gjør en utrolig jobb! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 Eneste positive i dag er $$ som imponerer med synginga! Tusen takk! Enig alt annet er flaut i dag har ikke sett noe så dårlig fra Stabæk noen gang, noen som har noe før 1998? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 Har noen sett et forsvar? Vennligst ring Stabæk fotball umiddelbart på tlf. 01020304050607 Vi får søke trøst i sitater ifra gamle rbkere det er motbakk det går oppover og nå skal vi hjem og snu kjerringa Ps. Jeg går ut med stabækskjerf imorgen... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 20. Mars 2011 (endret) Del Skrevet 20. Mars 2011 (endret) Eneste positive i dag er $$ som imponerer med synginga! Tusen takk! Enig alt annet er flaut i dag har ikke sett noe så dårlig fra Stabæk noen gang, noen som har noe før 1998? Ikke på noen tiår nei Jeg har dog vage minner fra Brann borte og en Lsk kamp på nadderud... Endret 20. Mars 2011 av daglish7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bomann 4 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 FY FAEN! Tape 0 - 7 mot spillere fra et jævla veikryss! Var faen meg som å se på sin egen begravelse. Rett og slett flaut og ydmykende... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-BV- 1 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 ganske fantastisk egentlig, akkurat nå ønsker jeg meg tilbake til 2010 sessongen... RBK om to uker kan fort blir VELDIG stygt :/ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 11 klovner med Macdonalds drakter som løper rundt på banen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 Alltid. Uansett! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 Denne kampen er utrolig pinlig fra lagets side.. Men ikke nok med det, også fra Fansen!!! Står faen ikke å synge "VI ER PÅ VEI TIL NADDERUD" når laget trenger ett dytt i ryggen... Nå må du gi deg! $$ synger og synger og synger! Og de klarer å mobilisere litt humor også. Jeg synes de gjør en utrolig jobb! Jeg, og mange med meg, holdt kjeft når dette ble startet.. For noe piss å synge! Siste laget trenger er sånne ting, humor eller ei.. Vil du pipe mot eget lag, er det bare å bli Brann supporter! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-BV- 1 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 Denne kampen er utrolig pinlig fra lagets side.. Men ikke nok med det, også fra Fansen!!! Står faen ikke å synge "VI ER PÅ VEI TIL NADDERUD" når laget trenger ett dytt i ryggen... Nå må du gi deg! $ synger og synger og synger! Og de klarer å mobilisere litt humor også. Jeg synes de gjør en utrolig jobb! Jeg, og mange med meg, holdt kjeft når dette ble startet.. For noe piss å synge! Siste laget trenger er sånne ting, humor eller ei.. Vil du pipe mot eget lag, er det bare å bli Brann supporter! Greit nok at man skal backe laget sitt, men når det står 0-7 mot lillestrøm blir det bare latterlig... Da kan man synge i vei for min del Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 Forsvaret kan man enten le eller gråte av. Jeg velger å le. Men faen heller, dette blir nedrykkskamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 Vi er alle ferdige i STB. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lams 36 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 På fem null gikk en hel haug fra felt F og vinket til banen, tviler på at vi ser dem i nær fremtid på Fornebu. Vi kommer til å tape med stygge sifre mot RBK og VIF og viips er økonomien i dass. Akkurat denne kampen går det an å komme over, men faen så trist å tenke på at hele klubben med en viss sannsynlighet ender opp som Lyn II. Adecco er én ting, lisenstap er fryktelig mye tristere. For øvrig synes jeg Nadderud-syngingen var morsom nok til at spillerne bør tåle såpass. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 Denne kampen er utrolig pinlig fra lagets side.. Men ikke nok med det, også fra Fansen!!! Står faen ikke å synge "VI ER PÅ VEI TIL NADDERUD" når laget trenger ett dytt i ryggen... Nå må du gi deg! $$ synger og synger og synger! Og de klarer å mobilisere litt humor også. Jeg synes de gjør en utrolig jobb! Jeg, og mange med meg, holdt kjeft når dette ble startet.. For noe piss å synge! Siste laget trenger er sånne ting, humor eller ei.. Vil du pipe mot eget lag, er det bare å bli Brann supporter! Da er det bare å konkludere med at vi er uenige om "vi er på vei til Nadderud", heldigvis har $$ plass til oss begge! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 Å kritisere $$ for å synge det, er som å kritisere noen for å påstå at kunstgresset i hallen er grønt. Så lenge vi taper hver eneste duell i forsvar er det ikke noen tvil om hvor vi er på vei. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaAlltid 531 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 Ærlig talt. Ingen liker en oppvisning som dette, men det blir ikke bedre av å fokusere ukonstruktivt på det negative. La oss heller være glade for at vi allerede er ferdige med vårens baklengsmål. Så kan man tre på seg Stabæk-drakta og skjerfet i morgen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 Vi er på vei til Nadderud.i 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 Bra innsats fra tribunen idag. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 $$, helt konge. "Vi er på vei til Nadderud", elsk! Spillerene fortjener faenmeg en uke uten lønn eller noe lignende, og bruk de pengene man sparer der på en ny stopper. Dette var bare helt latterlig dårlig 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 $$, helt konge. "Vi er på vei til Nadderud", elsk! Spillerene fortjener faenmeg en uke uten lønn eller noe lignende, og bruk de pengene man sparer der på en ny stopper. Dette var bare helt latterlig dårlig 100 % uenig. I dag var laget elendig. At da vi skal synge en sang som viser at vi ikke har tro på laget, det er feil. FLAU innsats fra SS-feltet i dag, det var vel 5 forskjellige sanger. Og ja, jeg står på SS-feltet selv. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rubandy 4 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 $$, helt konge. "Vi er på vei til Nadderud", elsk! Spillerene fortjener faenmeg en uke uten lønn eller noe lignende, og bruk de pengene man sparer der på en ny stopper. Dette var bare helt latterlig dårlig Etter denne kampen er det bare en ting å gjøre for spillerne. Det er offentlig og si unnskyld til publikum samt be publikum gi dem en mulighet til å bevise at dette var et arbeidsuhell! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 100 % uenig. I dag var laget elendig. At da vi skal synge en sang som viser at vi ikke har tro på laget, det er feil. FLAU innsats fra SS-feltet i dag, det var vel 5 forskjellige sanger. Og ja, jeg står på SS-feltet selv. Syngingen om nadderud var herlig. Det må være lov til å ha litt galgenhumor på en sånn kamp. Nei til endimensjonal publikumskultur. Spillerne skjønner at 0-7 er ræva uansett, det har ingen effekt for noen å late som noe annet. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Del Skrevet 20. Mars 2011 Del Skrevet 20. Mars 2011 Her var det mye piss. SS var svært bra i dag, tross utrolig motgang. At vi synger selvironiske sanger er den minste friheten vi kan ta oss. Skam på den som p åstår at SS var dårlige i dag! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå