Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I Dagbladet resonemang foran serien er ikke Stabæk nevnt med et ord.

Vg tipper Stabæk nord og ned.

Tv2 nettavisen konsentrerer seg om alt det negative ved Stabæk og på toppen av det hele sendte Nrk et kamera team til Molde stadion hvor vi fikk se hva Rudi klarte å prestere i løpet av kampen. Stabæk målet det var glemt sammen med alle de andre sjansene.

Patetisk men er ikke det ekstra provoserende for spillerne?

Blir vel ekstra tente får man vel håpe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skandalereportasje fra Moldekampen i NRK. De presterer faen meg å vise Stavrums scoring og hver eneste spark Rudi hadde på ballen - uten å vise vårt mål eller å nevne at kampen endte 1-1.

for en gjeng!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skandalereportasje fra Moldekampen i NRK. De presterer faen meg å vise Stavrums scoring og hver eneste spark Rudi hadde på ballen - uten å vise vårt mål eller å nevne at kampen endte 1-1.

for en gjeng!

NRK viste målet til Veigar i slutten av Dagsrevyen. Og TV2 viste det i 18.30-nyhetene. Se på TV2 kl 21 da kommer det kanskje. Målet var forøvrig en markkryper ned i keepers høyre hjørne. 14-15 meters hold.

Endret av Øyvind
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var et fotballblad som tippet oss som nr. 4 Tror det heter fotball.

FETT de har mer spisskompetanse enn disse jævla avisene

Stabæk Support ble i samme blad vurdert blandt de 5-6 beste supporterklubbene.

Vi burde vel egentlig sende roser

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sydney 07.04.04

Blaas i media. Det eneste media er med paa aa paavirke, er alle andre enn de som foelger Stabaek. Hvem bryr seg egentlig om hva en stakkars Enga supporter tror om vaar plassering ? Det er faa som er mer kvalifiserte til aa synes noe om aarets Stabaek lag, enn de som skriver her inne paa forumet. Saaklart er en subjektive, men vi ser ihvertfall kampene, og har sett flere Stabaek kamper en stort sett alle journalister. Derfor er ihvertfall jeg trygg paa at media vil ta feil, og Stabaek blir i saafall aarets overraskelses lag. Mitt stoerste trygghetstegn, er Gaute. Hans ro og tilsyneslatende kontroll, smitter over paa meg. Selv om vi ikke har noen seiere hittil, saa vil de komme foer eller siden. Helst paa mandag.

Keep the faith!

God paaske og forza Stabaek

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hmmm, ser at Fjøra på NRK sine sider kun trekker frem Ocean og McAlister (tror de skrives sånn) som årets kupp i tippeligaen, dette etter Ocean sitt ene mål og McAlister sine. Jørgensen nevnes ikke med et ord. Nå skal det i Fjøra sitt forsvar understrekkes at han brukte hele forrige spalte på Stabæk og våre manglende resultater i vinter. Når det gjelder de andre gutta skal jeg ikke snakke så altfor mye da jeg ikke har sett kampene. Det som dog kan sies er at McAlister sitt andre mål kun var bassert på en heldig stuss via en moldelegg. Jørgensen sine fantastiske mål kvalifiserte seg ikke inn i rekken hos Fjøra.

Men nok en gang for å forsvare en gammel storscorer fra Stabæk så er det ingen andre i pressen som ofrer hverken Jørgensen eller Stabæk mye ekstra spalteplass.

Så lenge Stabæk er et taper lag er vi spennende, når vi derimot melder oss på i gullstriden og varter opp med 2x10 min med samba overlates mye til enkle spalter.

Jørgensen fikk forresten 6 i VG som banens beste. Olifinjana, McAlister og Kvisvik fikk alle 7 - lurer på om det er noen retningslinjer for hvordan man kaster terningene i VG - noen kaster med 1 og andre med 2....

Ja ja samma det - vi vinner alltid, uansett

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jørgensen fikk forresten 6 i VG som banens beste. Olifinjana, McAlister og Kvisvik fikk alle 7 - lurer på om det er noen retningslinjer for hvordan man kaster terningene i VG - noen kaster med 1 og andre med 2....

Du må ikke ta de poengene de får så seriøst. Jeg har hørt at det er bare journalister som gir disse poengene. Derfor må disse børsene først og fremst betraktes som underholdning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det kiipe med denne pressedekninga eller mangelen på sådan, er at det påvirker tilskuerantallet vårt. 3902 tilskuere på sesongdebuten er ikke veldig bra, det burde vært ca 1000 fler.

Nils

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vel tilskuertallet har mer med motstanderen å gjøre. Sogndal trekker vel tradisjonellt ikke full stadion på Nadderud akkurat.

Men hvis man først skal legge skylda på media så vil jeg vel heller påstå at den gode dekningen av alle de "forferdelige" tapene i oppkjøringen til sesongen heller kan ha bidratt til det tilskuertallet vi så på søndag. :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er sikkert ikke oss det er noe galt med. Vi spiller rett og slett i gal liga. Vi hører ikke hjemme blant lag som Ham-Kam, Sogndal, B/G og Fredrikstad. Chelsea, Valencia, Deportivo, Cruziero og Independiente klinger bedre sammen med Stabæk.

Jeg tror ikke vi skal være så misfornøyd med knappe 4000 tilskuere. Vi må huske på at seriepremiæren ikke ga den beste motivasjonen til å dra seg ut til Nadderud i regnvær.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Media Boikotter Stabæk?
  • Opprett ny...