Gå til innhold

Spillerbørs

L3nny
 Del

Anbefalte innlegg

Tror vi kan enes om at gårsdagens kamp var sørgelig og at sykemeldingene tikket inn til arbeidsgiver i dag for å unngå videre ydmykelse!

Her er mitt terningskast: (Skal for min egen del unngå å henge ut enkeltpersoner)

Forsvaret: 0!

Det stemmer! Stabækforsvaret fant historiens første terning med null på. Utropstegnet fikk de for oppmøtet.

Midtbane: 2

Ikke like ille, men hang til tider etter. Forsvaret satt dem regelmessig i skyggen med strømtouch og feilplaseringer.

Angrep: 3

Dette var vel det eneste positive i går. Det skjedde faktisk litt framover og vi var nære på flere ganger, men hva hjelper det med 4 kjegler i forsvar.

Vår svenske nabo Lenny: 1

Håper VIRKELIG det er mer gnist i han enn det han viste oss her.

Knekker vi ikke koden på forsvarsproblemene så blir dette VELDIG stygt framover. Man kan si hva man vil om hva som skjedde oppover på banen. Det hjelper ingenting så lenge gutte-12 er i forsvar! Er det dette vi skal betale for å se framover!

Hva tenker dere?

Endret av L3nny
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva tenker dere?

Jeg tenker at det er på tide å glemme kampen igår. Mye av det jeg har sett av Stabæk i år, har vært veldig godt. Jeg er optimist. Jeg gleder meg til kampen mot Rosenborg. Begge har jo noe å ta igjen, men det er ingen tvil om at det er Stabæk som kommer til å heve seg mest frem mot neste runde. La oss håpe at det holder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva tenker dere?

Jeg tenker at det er på tide å glemme kampen igår. Mye av det jeg har sett av Stabæk i år, har vært veldig godt. Jeg er optimist. Jeg gleder meg til kampen mot Rosenborg. Begge har jo noe å ta igjen, men det er ingen tvil om at det er Stabæk som kommer til å heve seg mest frem mot neste runde. La oss håpe at det holder.

Helt enig. Nå må vi se fremover. La gribbene i Akersgata ta seg av terningkastene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Spillerbørs
  • Opprett ny...