vestallstar 1 102 Del Skrevet 5. April 2011 Del Skrevet 5. April 2011 Blir det lagt ut noe bilder fra turen noe sted? Nå husker jeg ikke navnet, men hun som tok i mot betaling på bussen tok en del bilder, kunne vært artig å få sett de. Noen her i hvert fall Får ikke sett noen av de desverre Hm, rart. Jeg er ikke venn med hun som har lagt det ut jeg heller, men jeg kan se dem... Jøss, merkelig, jeg får bare denne: Innholdet er for øyeblikket utilgjengelig Siden du ønsket å vise, kan ikke vises akkurat nå. Den kan være midlertidig utilgjengelig, du kan ha klikket på en gammel kobling eller det kan være du ikke har tillatelse til å se denne siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 5. April 2011 Del Skrevet 5. April 2011 Jeg tipper det er snakk om venners venner. De som har BjørnC på sin venneliste stiller nok sterkere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaMandag 80 Del Skrevet 5. April 2011 Del Skrevet 5. April 2011 Ja, det slo meg også. Det var ingen grunn til å filme her, han ville fallt som en sekk med ris. Men det må være den først dommeren i historien som dømmer vekk en straffe av den grunnen? Forsåvidt positivt, men likevel underlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 5. April 2011 Del Skrevet 5. April 2011 Jeg tipper det er snakk om venners venner. De som har BjørnC på sin venneliste stiller nok sterkere. Helt riktig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 5. April 2011 Del Skrevet 5. April 2011 Brukbar interesse for fredagsfotball Fredagskamp i eliteserien er nytt av året, og det gjør at Max er fornøyd med snittet på 122.500 seere under årets to første kamper. Til sammenligning ble Zebras mandagskamp i snitt sett av 159.000 forrige sesong. Det er likevel langt opp til fotballhelgens storkamp. 501.000 seere så Rosenborg – Stabæk på TV 2 søndag kveld. Det gjorde kampen til den mest sette sportssendingen på norsk TV forrige uke, ifølge kampanje.com. (©NTB) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå