geirti 12 274 Del Skrevet 21. Mars 2011 Del Skrevet 21. Mars 2011 Relativt lenge til neste hjemmekamp, men så er det da også relativt mye som må bli bedre siden forrige hjemmekamp. Mange av forbedringene må spillerne (naturlig nok) stå for. Det eneste vi kan gjøre, er å hjelpe til med å bygge selvtillit gjennom å støtte dem som bare f***. Vi var vel i mindretall mot KFL, og vi kan vel fort bli det igjen mot Klanen. Desto viktigere at alle som står på felt J synger alt de orker. Fra før kampstart. Så mitt forslag er at vi tar den gode gamle "gutta er i trøbbel, vi møter opp til oppvarmingen". Dersom noen kunne tatt seg bryet med å sjekke med Jörgen eller tilsvarende, kan vi kanskje finne ut hvilket tidspunkt som gjelder, for de som vil være med å brøle dem varme under oppvarmingen. Vi trenger vel ikke noen liste over folk som sier de skal komme før, bare en AndersC/Potter/tilsvarende som ber folk om å gjøre det. Jeg kommer uansett lenge før kampstart - og skal love å synge hvis minst en til er med. Jo, en ting til: Dra selvfølgelig med deg alle du kan - det er nå det gjelder! PS Håvard, du får kjøre statistikk når det begynner å nærme seg kampen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 21. Mars 2011 (endret) Del Skrevet 21. Mars 2011 (endret) Oppvarmingen starter 45 minutter før kampstart på Telenor Arena. I hele år vil dørene åpnes en time før kampstart (forutsatt at G4S får sendt ut folk med nøkler i tide...). Er man på arenaen tidligere, er det jo bare å svippe bortom pøbben en tur. Edit: Og hvis du er på felt J, geirti, så kan du jo se om det er noen der som er interessert i å stå sammen med Stabæk Support på felt I... Endret 21. Mars 2011 av Haze 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 21. Mars 2011 Del Skrevet 21. Mars 2011 "gutta er i trøbbel, vi møter opp til oppvarmingen". Strålende idé! Nannskog med fler sier jo at gutta blir sykt gira når vi møter mannsterke tidlig og synger under oppvarmingen, så dette har jeg virkelig tro på kan være med på å virkelig gi et ekstra spark i rævva til spillerne, og vise dem at det er alvor for alle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 21. Mars 2011 Del Skrevet 21. Mars 2011 Strålende initiativ Geir! Jeg er på plass 45 minutter før. Jeg oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Dra på blaa 45 minutter tidligere enn vanlig, og reis til arenaen i tide til å synge for gutta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
III 106 Del Skrevet 21. Mars 2011 Del Skrevet 21. Mars 2011 Oppvarmingen pleier å starte 17.15. Tre kvarter før som det blir nevnt. En bra greie å møte opp til oppvarming, burde vært en bedre kultur på det. Gir energi og tenning tidlig. Det er KFL desidert best i landet på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Tenkte jeg bare skulle dra fram denne igjen - nå som Daniel skal hedres er det jo bare enda en god grunn til å dukke opp tidlig. Sees 18.15! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå