sexxes 3 618 Del Skrevet 31. Mars 2011 (endret) Del Skrevet 31. Mars 2011 (endret) Da er 1. runde satt opp. Toppserieklubbene kommer inn i 2. runde. Kampdato er tirsdag 19. april, men kampene kan avvikles tidligere om klubbene blir enige om det. Med tanke på at 19. april er i påsken er det vel ganske så sannsynlig at en del kamper blir spilt i uken før. Sarpsborg 08 - Kongsvinger Vålerenga - Asker Lillehammer FK - Fart Eik Tønsberg - Fossum Skien Manglerud Star - Konnerud Urædd - Skarphedin Kaupanger - Raufoss Gimletroll - Lyngdal Haugar - Sola Hinna - Avaldsnes Voss - Fana Førde - Nymark Åsane - Loddefjord Træff - Hødd Fortuna - Volda Sunndal - Byåsen Tynset - Freidig Grand Bodø - Halsøy Sortland - Tromsdalen Fløya - Alta Endret 31. Mars 2011 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 31. Mars 2011 Del Skrevet 31. Mars 2011 Ser at Manglerud-Star er satt opp. Den er vel ikke helt trygg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 28. April 2011 Del Skrevet 28. April 2011 Ser at Manglerud-Star er satt opp. Den er vel ikke helt trygg. Det ble i hvertfall en enkel seier for Konnerud. Like enkle som Vålerengas over Asker. NM kvinner 2. runde 2011: Sarpsborg - Røa Fart - Stabæk Raufoss - Kolbotn Konnerud - LSK Kvinner Eik Tønsberg - Vålerenga Fotball Urædd - Linderud Grei Amazon Grimstad - Gimletroll Avaldsnes - Klepp Sola - Sandviken Åsane - Voss Arna Bjørnar - Førde Sunndal - Fortuna Ålesund Tynset - Kattem Trondheims-Ørn - Træff Tromsdalen - Medkila Alta - Grand Bodø Kampene spilles tirsdag 10. mai klokken 18.00. Kampene kan imidlertid spilles på et tidligere tidspunkt dersom det er enighet mellom klubbene om dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 29. April 2011 Del Skrevet 29. April 2011 Når får vi vite eksakt tidspunkt for kampen? Jeg ville kanskje hatt kamp kl 19 da kunne vi kjørt kl 16.30 fra Bekkestua. Ved kampstart kl 18 må vi dra kl 15.30 og det er litt for tidlig for mange. Når vi vet eksakt tidspunkt, får vi se om vi skal sette opp buss til denne kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 29. April 2011 Del Skrevet 29. April 2011 Ryktene sier at kampen kan bli flyttet til en annen dato, men det krever litt velvilje og forståelse fra NFF. Dermed er det vel ikke veldig sannsynlig at kampen flyttes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 30. April 2011 Del Skrevet 30. April 2011 NM kvinner 2. runde 2011: Sarpsborg - Røa Fart - Stabæk Raufoss - Kolbotn Konnerud - LSK Kvinner Eik Tønsberg - Vålerenga Fotball Urædd - Linderud Grei Amazon Grimstad - Gimletroll Avaldsnes - Klepp Sola - Sandviken Åsane - Voss Arna Bjørnar - Førde Sunndal - Fortuna Ålesund Tynset - Kattem Trondheims-Ørn - Træff Tromsdalen - Medkila Alta - Grand Bodø Dette er selvfølgelig en runde vi går videre fra, sprøsmålet er ikke hvem som vinner, men om vi klarer 10 mål i år også. Ellers begynner denne cupen å virke viktigere og viktigere for oss: For det første tror jeg NM-finale på TA hadde vært en fantastisk arena for rekrutteringen til tribunen på Nadderud. For det andre er dette den turneringen det akkurat nå virker mest sannsynlig at vi kan vinne. For det tredje holder seriesølv i år til CL. Vi blir ikke rangert høyere av å vinne gull i serien, da er det kun egne prestasjoner i CL + nasjonsrankingen som teller inn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 30. April 2011 Del Skrevet 30. April 2011 Litt tidlig å avskrive seriegull allerede, men kampen torsdag ga absolutt ingen forhåpninger om medaljer engang. Men det er klart at ungår vi tap vinner vi køppen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 2. Mai 2011 Del Skrevet 2. Mai 2011 Kampen spilles tirsdag 10. mai kl 18.00 på Fart Kunstgress. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 2. Mai 2011 Del Skrevet 2. Mai 2011 Kampen spilles tirsdag 10. mai kl 18.00 på Fart Kunstgress. Ugunstig tidspunkt med tanke på den lange reisetiden. Redd det vil redusere antallet som ville ha tatt turen betraktelig dessverre. kl 19 hadde vært mye bedre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 3. Mai 2011 Del Skrevet 3. Mai 2011 Hvor er det Fart holder til? Enig i at det er for tidlig å avskrive oss i serien, men at det kanskje er viktigst å vinne cupen på TA (pga rekrettering). Røa mister sikkert noen snart pga graviditet :glare: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 3. Mai 2011 Del Skrevet 3. Mai 2011 Fart er Hedmarks lag, ikke så altfor langt utenfor Hamar hvis hukommelsen min tjener meg riktig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 3. Mai 2011 Del Skrevet 3. Mai 2011 Det blir buss til Hamar tirsdag 10.05 med avreise fra Bekkestua kl 15.05 Det er ca 2 timer å kjøre, og så må vi ha litt slingringsmon, dersom det skulle dukke opp en ulykke eller noe annet. Derfor avreise så tidlig. Det er mulig å plukke opp folk både på Lysaker og i Oslo eller andre steder langs E6 Påmelding kommer muligens ut på skjema, eller så kan man melde seg på gjennom denne tråden. Prisen: DET ER GRATIS, DET ER GRATIS, TRALALALALALA:rolleyes: 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 3. Mai 2011 Del Skrevet 3. Mai 2011 Veldig bra, Marius. Jeg rekker dessverre ikke dette. Har fått fjernet et møte den dagen, men har likevel undervisning fram til 15.30. Jeg har dog tenkt at jeg burde rekke det om jeg kjører direkte (jobber i Røyken). Dersom det går buss parallellt er det ingen tvil om at jeg tar turen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 4. Mai 2011 (endret) Del Skrevet 4. Mai 2011 (endret) Billettpriser Fartkampen Voksne – kr. 100, - Honnør/studenter – kr. 50, - Barn under 16 år – gratis Endret 4. Mai 2011 av nøtte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 4. Mai 2011 Del Skrevet 4. Mai 2011 Meld dere på turen til Fart. Ring Bjørn på 91700405 De gleder seg veldig til å få besøk av Norges beste damelag:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 9. Mai 2011 Del Skrevet 9. Mai 2011 Er det noen som skal reise med egen bil opp til fartkampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 9. Mai 2011 Del Skrevet 9. Mai 2011 Dere er hjertelig velkommen til Fart! Jeg har gratisbilletter til Stabæk-supporterne og er sjølsagt på Fart for en ordentlig mottagelse. Vi håper på en god kamp og gleder oss! Frode FL Fart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 9. Mai 2011 Del Skrevet 9. Mai 2011 Dere er hjertelig velkommen til Fart! Jeg har gratisbilletter til Stabæk-supporterne og er sjølsagt på Fart for en ordentlig mottagelse. Vi håper på en god kamp og gleder oss! Frode FL Fart Vi er vel nå runt 10 stk i buss pluss at enkelte kjører egen bil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 9. Mai 2011 Del Skrevet 9. Mai 2011 Kl 21 i kveld var vi 12 påmeldte til Hamar. Da kjører far til Frode med 4 i bilen, vi er da foreløpig 8 i minibussen og har tilsammen 3 ledige plasser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 9. Mai 2011 Del Skrevet 9. Mai 2011 Da melder jeg på Johan. Greit å ha en forsanger til. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 10. Mai 2011 Del Skrevet 10. Mai 2011 I've decided. I am going to Fart tonight. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 10. Mai 2011 (endret) Del Skrevet 10. Mai 2011 (endret) 7 min: 0-1 Kristy Moore. Bra pasning og gjennomløp. Moore plaserte først skuddet i stanga, men scoret på returen. 31 min: 0-2. Hjørnespark som blir tatt kort. 45 grader ut og Katrine Pedersen setter ballen enkelt i mål. 36 min: 0-3. Hjørnespark som blir stanget rett i mål av Stine Sannæss. Fart ser slitne ut nå. 38 min: 0-4. Hærlig spill av Stabæk. Innlegg som blir stanget inn av Melissa Wiik. Endret 10. Mai 2011 av ETN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 10. Mai 2011 Del Skrevet 10. Mai 2011 Det endte 0-7. Rød og gul og hvit og svart, hockeysveis og de fra Fart, Stabæk banker alle bønda på vår jord. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 10. Mai 2011 Del Skrevet 10. Mai 2011 5 kamper til vi må vinne.. Når er "trekninga"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 10. Mai 2011 Del Skrevet 10. Mai 2011 Lagene som er videre: Alle 12 fra Toppserien + Vålerenga, Voss, Fortuna Ålesund og et nordnorsk lag (Alta mot Grand Bodø på torsdag). Her er det vel åpenbart hvem vi håper å få møte - Vålerenga på bortebane. Bortetur av høyst overkommelig lengde mot høyst overkommelig motstand. Ny bane, og grei reise til kvartfinalen - hvor vi for første gang skal slå en toppseriemotstander i NM. Forhåpentligvis på hjemmebane. Skal det først bli bortetur utenfor min rekkevidde neste kamp, håper jeg selvfølgelig på Alta. Da får vi såpass mange kilometer reisevei at vi fort vil få hjemmebane i både kvart og semi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Herman. 94 Del Skrevet 12. Mai 2011 Del Skrevet 12. Mai 2011 Kunne vært kjekt å slå ut vålrengen:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 12. Mai 2011 Del Skrevet 12. Mai 2011 Enga away, helt klart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 13. Mai 2011 Del Skrevet 13. Mai 2011 Trekker NFF også kampene i damecup'n i dag? Herrene får jo sitt oppsett ca kl 15:00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 13. Mai 2011 Del Skrevet 13. Mai 2011 Trekker NFF også kampene i damecup'n i dag? Herrene får jo sitt oppsett ca kl 15:00 Kampene i 3 runde for damene(toppserien kommer inn i runde 2) settes opp av Fotballforbundet, (trekkes ikke). NM 3.runde (22 mai) flyttes til onsdag 25 mai. Så det burde vel være klart i dag det også, akkurat som herrene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 13. Mai 2011 Del Skrevet 13. Mai 2011 NM 3.runde (22 mai) flyttes til onsdag 25 mai. Så det burde vel være klart i dag det også, akkurat som herrene. Samme dag som herrene har sin runde? Fantastisk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå