Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vålerengens mobbemetoder fornyer seg ikke noe særlig.

Ikke våre heller tydeligvis.

Jeg syntes artikkelen var helt kurant. Drittslenging ispedd selvironi. At vi stort sett har slått dem har like lite med saken å gjøre nå, som da Uniteds reserver slo oss 3-0. Han har noen gode poenger. Han har blandt annet helt rett i at ingen hater oss (om ikke du regner med Sogndal, noe ingen gjør om ikke du regner med Sogndal), og det er litt surt. Jeg ønsker all drittslenging velkommen, saklig som tullete, utdatert som original.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk gidder gå inn på motstandernes svar på satyren, og lese alt oppgulpet som kommer der. Du veit hva du får masse vås tilpasset menigheten. Det våset som dukker opp på Satyren finner jeg stort sett artig, men det kommer av felles ståsted (Stabæk). Det felles ståstedet har vi ikke med Gardinmannens eldre bror. Hva kan du forvente deg da? Masse useriøst pisspreik. Såklart.

Da synes jeg det var flauere når vi kjørte fram med et banner med en sprøytespiss på og en tekst som gikk på ett eller annet med å "sette skuddene".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selges medlemskap og kampbillett på Telenor i dag? Hvis ja, hvor på Telenor?

Medlemskap og enkeltbillett til ståfeltet (for stående, syngende supportere) selges ved vår inngang en time før kampstart. Vi får redusert kø om du melder deg inn på nett her først: www.stabaek.no/medlem og tar med kvittering for betalt kontigent. Betalingsinfo, - og medlemsnummer, får du på epost ved registrering.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæks lag:

JKL

MMS-Hammer-Gromstad-Eiriksson

Hedenstad-Henning-Pontus-MIX

Andersson - Veigar

Om Mix eller Johan spiller på topp er jeg ikke sikker på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen. Håper Gromstad ikke er ute særlig lenge. Litt av en omrokkering i laget, sitat VG:

Stabæk sender Hedenstad ned på backen, Skjønsberg går inn i midtforsvaret, Diskerud går over på høyrekanten, og Olle Olle går inn som venstrekant.
Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen. Håper Gromstad ikke er ute særlig lenge. Litt av en omrokkering i laget, sitat VG:

Stabæk sender Hedenstad ned på backen, Skjønsberg går inn i midtforsvaret, Diskerud går over på høyrekanten, og Olle Olle går inn som venstrekant.

Kanskje JL er en trener med en plan B? :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje JL er en trener med en plan B? tongue.gif

Taktikken synes å være klar nok:

Ikke mye å melde fra Fornebu nå. Stabæk forsvarer seg med hele laget, når Vålerenga har ballen.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje JL er en trener med en plan B? tongue.gif

Taktikken synes å være klar nok:

Ikke mye å melde fra Fornebu nå. Stabæk forsvarer seg med hele laget, når Vålerenga har ballen.

Vi gjør da mye mer enn å forsvare oss i denne omgangen! Så langt i alle fall... :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes forsvaret gjør en god jobb i dag, minus litt usikkerhet i 1. omgang. Bra jobba, gutta!

To seiere mot de to største hatlagene er en god start på sesongen. Bryr meg ikke lenger om Lillestrømkampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hater ettmålsseire! Har ikke godt av slik spenning to serierunder på rad; det burde vært servering av cognac den siste halvtimen av kampen. Men du verden så deilig når det er over og poengene triller inn. To litt heldige/marginale serire på rad - nå er det dags for å få spillet til å sitte, for slik tur kan ikke vare.

Håper også på en annen startellever neste kamp. Ser ikke hvorfor Ollé Ollé ikke skal starte, eller at vi kan tillate oss å spille med Johan og Veigar sammen på topp i lengden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Stabæk- VIF
  • Opprett ny...