enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Vålerengens mobbemetoder fornyer seg ikke noe særlig. Ikke våre heller tydeligvis. Jeg syntes artikkelen var helt kurant. Drittslenging ispedd selvironi. At vi stort sett har slått dem har like lite med saken å gjøre nå, som da Uniteds reserver slo oss 3-0. Han har noen gode poenger. Han har blandt annet helt rett i at ingen hater oss (om ikke du regner med Sogndal, noe ingen gjør om ikke du regner med Sogndal), og det er litt surt. Jeg ønsker all drittslenging velkommen, saklig som tullete, utdatert som original. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Skjønner ikke at folk gidder gå inn på motstandernes svar på satyren, og lese alt oppgulpet som kommer der. Du veit hva du får masse vås tilpasset menigheten. Det våset som dukker opp på Satyren finner jeg stort sett artig, men det kommer av felles ståsted (Stabæk). Det felles ståstedet har vi ikke med Gardinmannens eldre bror. Hva kan du forvente deg da? Masse useriøst pisspreik. Såklart. Da synes jeg det var flauere når vi kjørte fram med et banner med en sprøytespiss på og en tekst som gikk på ett eller annet med å "sette skuddene". 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Jeg gleder meg. Skikkelig moro blir det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Intervju med Ingo i VG. Han nevner blant annet at Daniel skal få en meget stor utmerkelse. Lukter det hall of fame? Sees på match folkens! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Billettene går unna, blir nærmere 11000 tilskuere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henny 50 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Er det oppvarming på Blaa før kampen?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Selges medlemskap og kampbillett på Telenor i dag? Hvis ja, hvor på Telenor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Selges medlemskap og kampbillett på Telenor i dag? Hvis ja, hvor på Telenor? Medlemskap og enkeltbillett til ståfeltet (for stående, syngende supportere) selges ved vår inngang en time før kampstart. Vi får redusert kø om du melder deg inn på nett her først: www.stabaek.no/medlem og tar med kvittering for betalt kontigent. Betalingsinfo, - og medlemsnummer, får du på epost ved registrering. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Stabæks lag: JKL MMS-Hammer-Gromstad-Eiriksson Hedenstad-Henning-Pontus-MIX Andersson - Veigar Om Mix eller Johan spiller på topp er jeg ikke sikker på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk!! 0 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Larsen Skjønsberg Gromstad Hammer Eireksson Hedenstad Farnerud Hauger Andersson Gunnarsson Diskerud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Fotballfredag: "Henning Hauger har fått et skikkelig gjennombrudd i år, hva har skjedd med han?" Øøøh... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Ligger ann til at Ondo blir super-sub? Jeg tilbringer kvelden på jobb og kan ikke huske sist jeg gikk glipp av VIF hjemme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 8. April 2011 (endret) Del Skrevet 8. April 2011 (endret) Faen. Håper Gromstad ikke er ute særlig lenge. Litt av en omrokkering i laget, sitat VG: Stabæk sender Hedenstad ned på backen, Skjønsberg går inn i midtforsvaret, Diskerud går over på høyrekanten, og Olle Olle går inn som venstrekant. Endret 8. April 2011 av Potter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Ååååååååååååååååååååååååååååååååå, fy faen i blaa-helvete! Selvmål da gitt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Faen. Håper Gromstad ikke er ute særlig lenge. Litt av en omrokkering i laget, sitat VG: Stabæk sender Hedenstad ned på backen, Skjønsberg går inn i midtforsvaret, Diskerud går over på høyrekanten, og Olle Olle går inn som venstrekant. Kanskje JL er en trener med en plan B? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Noen som fikk med seg tifoen vår? I så fall leser jeg gjerne en liten rapport. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Faen. Håper Gromstad ikke er ute særlig lenge. Litt av en omrokkering i laget, sitat VG: Stabæk sender Hedenstad ned på backen, Skjønsberg går inn i midtforsvaret, Diskerud går over på høyrekanten, og Olle Olle går inn som venstrekant. Kanskje JL er en trener med en plan B? Taktikken synes å være klar nok: Ikke mye å melde fra Fornebu nå. Stabæk forsvarer seg med hele laget, når Vålerenga har ballen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Faen. Håper Gromstad ikke er ute særlig lenge. Litt av en omrokkering i laget, sitat VG: Stabæk sender Hedenstad ned på backen, Skjønsberg går inn i midtforsvaret, Diskerud går over på høyrekanten, og Olle Olle går inn som venstrekant. Kanskje JL er en trener med en plan B? Taktikken synes å være klar nok: Ikke mye å melde fra Fornebu nå. Stabæk forsvarer seg med hele laget, når Vålerenga har ballen. Vi gjør da mye mer enn å forsvare oss i denne omgangen! Så langt i alle fall... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Jesus, den piruetten til Andersson gjorde meg nesten religiøs... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Regner med heftig stemning etter blunderen til Boakye. Gleder meg til å se den om igjen... haha! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Dette blir 4 særdeles nervepirrende minutter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 JA! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Herregud så herlig!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ølriksen 36 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Dette er en fantastisk dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Arbeidsseier! Det skjer ikke ofte. Skjedde vel aldri under JJ, da måtte finspillet fungere for å vinne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Tilfredsstillende at vi klarer å spille på resultat. Mangelvare siste året under JJ. Ps! Gratulerer Daniel Nannskog Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Synes forsvaret gjør en god jobb i dag, minus litt usikkerhet i 1. omgang. Bra jobba, gutta! To seiere mot de to største hatlagene er en god start på sesongen. Bryr meg ikke lenger om Lillestrømkampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Så godt, så godt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 31 grorud og "av med klæra opp med puppa". Stakkars stusselige mennesker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 8. April 2011 Del Skrevet 8. April 2011 Jeg hater ettmålsseire! Har ikke godt av slik spenning to serierunder på rad; det burde vært servering av cognac den siste halvtimen av kampen. Men du verden så deilig når det er over og poengene triller inn. To litt heldige/marginale serire på rad - nå er det dags for å få spillet til å sitte, for slik tur kan ikke vare. Håper også på en annen startellever neste kamp. Ser ikke hvorfor Ollé Ollé ikke skal starte, eller at vi kan tillate oss å spille med Johan og Veigar sammen på topp i lengden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå