stabæk_lange 786 Del Skrevet 9. April 2011 Del Skrevet 9. April 2011 Noen som vet noe om hva som skjedde på feltet til Klanen i går? Jeg tenker på en seterad som skal ha blitt ødelagt og kasta samt drikkebegre og andre gjenstander som skal ha blitt kasta inn på banen. Hva skjedde? Og får det konsekvenser? La hvertfall merke til at Klanen kastet diverse ting inn på banen etter at Øvrebø annulerte målet til Boakye. Dette fikk også Øvrebø med seg (snakket med 4. dommeren) Så det havnet nok i kampreporten, så får NFF velge hva de vil gjøre med det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 9. April 2011 Del Skrevet 9. April 2011 min kompis fra østsiden mener at masse folk kaste mynter ol. håper TV2 henger ut samtlige 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 9. April 2011 Del Skrevet 9. April 2011 Klanen skal vist ha ødelagt en hel benkrad. Fin gjeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 9. April 2011 Del Skrevet 9. April 2011 Klanen skal vist ha ødelagt en hel benkrad. Fin gjeng. De klager over at det stod igjen noen skarpe kanter etter den knakk, og håper det får etterspill for Stabæk... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 9. April 2011 Del Skrevet 9. April 2011 min kompis fra østsiden mener at masse folk kaste mynter ol. håper TV2 henger ut samtlige Haglet godt med svarte penger og trygdeutbetalinger ja..... Pluss diverse andre uidentifiserte flygende objekter. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 15. Juni 2011 (endret) Del Skrevet 15. Juni 2011 (endret) Vålerenga er bøtlagt av NFF for myntkasting. http://www.nettavisen.no/iphone/?articleId=3171371 Endret 15. Juni 2011 av andersmann 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå