Mortimer 4 395 Del Skrevet 13. April 2011 Del Skrevet 13. April 2011 phunkztarwank: kan plukke deg opp søndag morgen hvis du bor i nærheten av stabekk, har også plass til øl. kjører i området rundt 07. Er Gjettum nærme nok? Jeg vil plukkes opp på Haslum Håg. På esso. Sover på Haslum lørdag til søndag. Eventuelt kan vi spleise på taxi larsi? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 14. April 2011 Del Skrevet 14. April 2011 Høres ut som en god deal, med mindre hauken forbarmer seg over oss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 14. April 2011 Del Skrevet 14. April 2011 Høres ut som en god deal, med mindre hauken forbarmer seg over oss plukker kun opp folk mellom nedre stabekk og bekkestua. Har kun 1 plass. Flagg, øl etc kan plukkes opp i løpet av helgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 14. April 2011 Del Skrevet 14. April 2011 - ser fram til jovial stemning alla denne når vi ruller ut fra Bekkestua S Jeg hadde ikke stoppet bussen hvis en løp etter med tromme Kommer aldri til å stoppe for noen med tromme!!!! Mikki, stå utenfor kl 06.45 så plukker jeg deg/dere opp. Jeg må vel innom Østerås for å plukke opp Hoffa, på veg til Bekkestua, kjører da Nadderudvegen, men Wilh.Wilh. vei dersom jeg skal plukke opp flagg ved Nadderudhallen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 14. April 2011 Del Skrevet 14. April 2011 Hadde vært mega om du kunne ha plukket opp flagg som sist! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 14. April 2011 Del Skrevet 14. April 2011 Billetter til kampen kjøpes på stadion? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 14. April 2011 Del Skrevet 14. April 2011 Billetter til kampen kjøpes på stadion? Kjøpes i billettboden som vanlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. April 2011 Del Skrevet 14. April 2011 Høres ut som en god deal, med mindre hauken forbarmer seg over oss plukker kun opp folk mellom nedre stabekk og bekkestua. Har kun 1 plass. Flagg, øl etc kan plukkes opp i løpet av helgen. Hva med løkka? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 14. April 2011 Del Skrevet 14. April 2011 Høres ut som en god deal, med mindre hauken forbarmer seg over oss plukker kun opp folk mellom nedre stabekk og bekkestua. Har kun 1 plass. Flagg, øl etc kan plukkes opp i løpet av helgen. Hva med løkka? Vi ses ved Operaen, Mort! Kvart over syv. Du kan spy ved Lakkegata, Nylandsveien, Dronning Eufemias gate, Bispegata, Sjøbodene og Operagata før vi treffes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 14. April 2011 Del Skrevet 14. April 2011 Mikki, stå utenfor kl 06.45 så plukker jeg deg/dere opp. Herlig Da skal jeg stå klar! Kan gi en lyd fra meg litt før kvart på også så du ikke glemmer meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 14. April 2011 Del Skrevet 14. April 2011 Da har vi tippet 40 påmeldte på bussen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 14. April 2011 Del Skrevet 14. April 2011 Da har vi tippet 40 påmeldte på bussen hvor mange tar bussen? 55? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 14. April 2011 Del Skrevet 14. April 2011 Da har vi tippet 40 påmeldte på bussen hvor mange tar bussen? 55? Jeg kommer til å trenge to seter så jeg kan sove ordentlig..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 14. April 2011 Del Skrevet 14. April 2011 Jeg tar av meg skoa på bakerste benk og vinker til resten foran i bussen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 14. April 2011 Del Skrevet 14. April 2011 Da har vi tippet 40 påmeldte på bussen hvor mange tar bussen? 55? Jeg kommer til å trenge to seter så jeg kan sove ordentlig..... Det funker fint å ligge i fosterstilling oppå toalettbåsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 14. April 2011 Del Skrevet 14. April 2011 Da har vi tippet 40 påmeldte på bussen hvor mange tar bussen? 55? Jeg kommer til å trenge to seter så jeg kan sove ordentlig..... Det funker fint å ligge i fosterstilling oppå toalettbåsen. Det har vi så fint bilde av Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 14. April 2011 Del Skrevet 14. April 2011 Vi har 48 tilgjengelige plasser Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 14. April 2011 Del Skrevet 14. April 2011 Vi har 48 tilgjengelige plasser 2 busser mao? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 14. April 2011 Del Skrevet 14. April 2011 Vi har 48 tilgjengelige plasser 2 busser mao? Tipper han mener at bussen tar 48 passasjerer. Med ca 40 påmeldte betyr det én buss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 14. April 2011 Del Skrevet 14. April 2011 Kjøper man billett på stadion, eller må man gjøre det i forkant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 14. April 2011 Del Skrevet 14. April 2011 Kjøper man billett på stadion, eller må man gjøre det i forkant? Tatt fra litt over her: Billetter til kampen kjøpes på stadion? Kjøpes i billettboden som vanlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 14. April 2011 Del Skrevet 14. April 2011 Jeg mener ikke å drite ut noen, jeg spør oppriktig: Har det noen gang ikke vært mulig å kjøpe billett på stadion? Er det noen her som har vært med en stund som har opplevd å komme til en annen by og ikke få kjøpt billett? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 15. April 2011 Del Skrevet 15. April 2011 Da har jeg faen meg meldt meg på jeg også 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 15. April 2011 (endret) Del Skrevet 15. April 2011 (endret) Altså, jeg spurte kanskje litt dumt, er jo klar over at det selvfølgelig er en billett-luke på stadion, MEN! Helt siden en kompis for noen år siden dro av gårde på en bortekamp(Ikke STB) og kom til stadion og fikk beskjed om at det var utsolgt og han burde ha kjøpt i forkant har jeg alltid hatt litt noia og ofte passet på å kjøpe i forkant hvis det er mulighet for det Nå blir det dog ikke utsolgt i denne kampen... Endret 15. April 2011 av vestallstar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 15. April 2011 Del Skrevet 15. April 2011 Jeg mener ikke å drite ut noen, jeg spør oppriktig: Har det noen gang ikke vært mulig å kjøpe billett på stadion? Er det noen her som har vært med en stund som har opplevd å komme til en annen by og ikke få kjøpt billett? Brann borte f.eks, om ikke jeg husker helt feil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 617 Del Skrevet 15. April 2011 Del Skrevet 15. April 2011 Kjøper man billett på stadion, eller må man gjøre det i forkant? Tatt fra litt over her: Billetter til kampen kjøpes på stadion? Kjøpes i billettboden som vanlig. I fjor fikk man dessverre kjøpt billett til kampen i Stabækbutikken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 15. April 2011 (endret) Del Skrevet 15. April 2011 (endret) Jeg mener ikke å drite ut noen, jeg spør oppriktig: Har det noen gang ikke vært mulig å kjøpe billett på stadion? Er det noen her som har vært med en stund som har opplevd å komme til en annen by og ikke få kjøpt billett? Brann borte f.eks, om ikke jeg husker helt feil. Det gikk da fint an og kjøpe billett på Brann Stadion ifjor? ~Daigonr10 Edit: Hørte det var bra påmelding på denne turen, noen som vet tallet på antall personer som har meldt seg på? Endret 15. April 2011 av Daigo nr 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 15. April 2011 Del Skrevet 15. April 2011 Ett lite spm. Når sånn ca er bussen tilbake på Bekkestua? Kjekt å vite før jeg reiser, men tanke på videre reise. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 15. April 2011 Del Skrevet 15. April 2011 Jeg har sofa/madrass hvis du trenger det før du kommer deg videre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 15. April 2011 Del Skrevet 15. April 2011 Flotters Så "ille" tror jeg ikke det blir. Første toget hjemover går rett før 06 fra Lysaker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå