stephanois 2 828 Del Skrevet 1. Mai 2011 Del Skrevet 1. Mai 2011 har vi tapt 18-1 for FFk i 1931? Aldri hørt om. Nå begynner gamle Scheie å bli surrete. San Paolo: Burde ikke du vært på Frogner stadion idag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 1. Mai 2011 Del Skrevet 1. Mai 2011 har vi tapt 18-1 for FFk i 1931? Aldri hørt om. Nå begynner gamle Scheie å bli surrete. 17-0 trodde jeg det var. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 1. Mai 2011 Del Skrevet 1. Mai 2011 har vi tapt 18-1 for FFk i 1931? Aldri hørt om. Nå begynner gamle Scheie å bli surrete. 17-0 trodde jeg det var. Redd 18-1 er riktig. FFKs største seier noensinne, visstnok. Godt det er vi som kan rose oss av å være første bortelaget som vant på nye Fredrikstad stadion. Etter å ha fått en mann (IA) utvist på stillingen 1-0 snudde vi kampen. Men det var i serien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
san Paolo 28 Del Skrevet 1. Mai 2011 Del Skrevet 1. Mai 2011 San Paolo: Burde ikke du vært på Frogner stadion idag? Du skjønte sympatien. Ikke verst. Men Frogner stadion? Ikke i dag. Har unger som spiller på Holmlia-lag De er vikitgst. Lykke til videre i cupen - inntil et visst punkt. Ses kanskje på Nadderud, da .... God knows when... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 1. Mai 2011 Del Skrevet 1. Mai 2011 har vi tapt 18-1 for FFk i 1931? Aldri hørt om. Nå begynner gamle Scheie å bli surrete. 17-0 trodde jeg det var. Redd 18-1 er riktig. FFKs største seier noensinne, visstnok. Godt det er vi som kan rose oss av å være første bortelaget som vant på nye Fredrikstad stadion. Etter å ha fått en mann (IA) utvist på stillingen 1-0 snudde vi kampen. Men det var i serien. Denne burde sikkert vært i en annen tråd. Men FFK sier 18-1, STB sier 17-0. Mitt tips er at FFK har rett og at vi husker at vi tapte med sytten mål. Men hvordan kan man finne ut hvem som har rett? FFK har som sagt denne kampen som rekord. Det har ikke vi. Største tap i cupen hadde vi i 1993 mot Kongsvinger med 0-7. Er vi litt historieløse i vår historieskriving. Noe å tenke på når vi blir hundre år... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 1. Mai 2011 Del Skrevet 1. Mai 2011 da sier vi at det ble 15-0 og at vi feirer 200årsjubileum neste år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lams 36 Del Skrevet 1. Mai 2011 Del Skrevet 1. Mai 2011 Denne burde sikkert vært i en annen tråd. Men FFK sier 18-1, STB sier 17-0. Mitt tips er at FFK har rett og at vi husker at vi tapte med sytten mål. Men hvordan kan man finne ut hvem som har rett? FFK har som sagt denne kampen som rekord. Det har ikke vi. Største tap i cupen hadde vi i 1993 mot Kongsvinger med 0-7. Er vi litt historieløse i vår historieskriving. Noe å tenke på når vi blir hundre år... Er i Paris, så har ikke tilgang til internarkivet i Aftenposten fra 1931 her... Men allerede på 70-tallet skrev vi om FFK-STB 18-1 i 1931 som en runderekord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 1. Mai 2011 (endret) Del Skrevet 1. Mai 2011 (endret) Ifølge Aftenpostens arkiver stemmer 18-1. Ihvertfall ifølge avisen jeg fant fra 1980 hvor de nevnte cuprekorder. Endret 1. Mai 2011 av Blå_i_eksil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 1. Mai 2011 Del Skrevet 1. Mai 2011 Dette var det jeg fikk satt sammen fra kampen i går (før søvnbehovet slo til for alvor): http://www.stabak.no/menn/article88498.ece Kameramannen på intervjuene er selvfølgelig nummer 1, Mads Andreassen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. Mai 2011 Del Skrevet 2. Mai 2011 Fortsetter vi å holde buret reint, vinner vi køppen. Fantastisk bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 2. Mai 2011 (endret) Del Skrevet 2. Mai 2011 (endret) -og skal vi da tro det blir en av disse i neste runde: Birkebeineren Hasle/Løren Nesodden KFUM Kjelsås Håper at Bærum slipper både oss og Asker! -og Lørenskog og Strømmen ville vært skikkelig nedtur. Men er det mulig? Endret 2. Mai 2011 av fantomet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 2. Mai 2011 Del Skrevet 2. Mai 2011 -og Lørenskog og Strømmen ville vært skikkelig nedtur. Men er det mulig? Strømmen er nok ikke mulig idet Tippeligalag og Adeccoligalag ikke møtes i 2. runde. Dermed blir det 31 kamper med TL/AL-2.div/3.div, og en kamp 2.div-2.div. Er det noen 4.div lag som er med? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 2. Mai 2011 Del Skrevet 2. Mai 2011 -og skal vi da tro det blir en av disse i neste runde: Birkebeineren Hasle/Løren Nesodden KFUM Kjelsås Jeg har en drøm om at Nesodden blir neste motstander! ca 15 år siden sist lagene møttes, men da var det kun en treningskamp - og Nesodden spilte i 5. divisjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
helehus 114 Del Skrevet 2. Mai 2011 Del Skrevet 2. Mai 2011 Stabæk møter Hasle/Løren 11/5 kl. 18.00. http://www.fotball.no/Landslag_og_toppfotball/NM/Senior_herrer/2011/Kampoppsett-2-runde-NM-menn/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 2. Mai 2011 Del Skrevet 2. Mai 2011 Balle med enda en Oslo-kamp.. Da lukter det nok bortekamp i 4. runde (om vi kommer dit..). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 2. Mai 2011 Del Skrevet 2. Mai 2011 Nok en fin anledning til å bruke de spillerne som ikke spiller fast i serien eller trenger en gjennomkjøring etter skadeopphold. 1-0 holder i massevis for å avansere i cupen. Hvis det kan kombineres med å hvile spillere som trenger det og å gi kamptrening til dem som kan ha godt av noen flere kamper i beina, er det helt perfekt. Jeg likte godt at JL brukte Holmlia-kampen på denne måten og håper han fortsetter med det helt til vi eventuelt møter Tippeliga-motstand. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 2. Mai 2011 Del Skrevet 2. Mai 2011 Siden Jan Kjell var keeper i går, så står vel Jon på søndag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 3. Mai 2011 Del Skrevet 3. Mai 2011 dritt med nok en oslo kamp ja, var keen på en tur til skogen jeg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 3. Mai 2011 Del Skrevet 3. Mai 2011 dritt med nok en oslo kamp ja, var keen på en tur til skogen jeg.. Sånn at du kan skremme hester igjen:-P he he Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 3. Mai 2011 Del Skrevet 3. Mai 2011 Ikke vent med å melde dere på bussen. Sist var det for sent for mange etternølere http://www.stabaek.no/nyheter/veien-til-ullevaal-1209 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 3. Mai 2011 Del Skrevet 3. Mai 2011 dritt med nok en oslo kamp ja, var keen på en tur til skogen jeg.. Da kan du bli med til Hamar til Tirsdag og se damene blåse Fart av banen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 3. Mai 2011 Del Skrevet 3. Mai 2011 hvor er dette? noen som har peiling? jeg jobber nemlig i nærheten av Hasle denne dagen, kanskje jeg kan spasere dit? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 3. Mai 2011 Del Skrevet 3. Mai 2011 hvor er dette? noen som har peiling? jeg jobber nemlig i nærheten av Hasle denne dagen, kanskje jeg kan spasere dit? kart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 4. Mai 2011 Del Skrevet 4. Mai 2011 Er det bussen eller kampen som koster 50 kr? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 4. Mai 2011 Del Skrevet 4. Mai 2011 Er det bussen eller kampen som koster 50 kr? Bussen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Herman. 94 Del Skrevet 4. Mai 2011 Del Skrevet 4. Mai 2011 Hasle/Løren er absolutt ikke et lag man bør undervurdere, slo FK Tønsberg, som vi klarte å ryke ut mot i cupen i fjor, hele 6-3 på hjemmebane i forrige serierunde:o men for all del, de er jo et lag vi egentlig skal knuse! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
III 106 Del Skrevet 4. Mai 2011 Del Skrevet 4. Mai 2011 Slo også ut Moss i forrige runde, og rykket opp i fjor etter å ha vunnet mot Odd Grenlands andre lag med flere a-lagsspillere fra start, så dette laget er et godt 2. divisjonslag som meget vel kan rykke opp til Adeccoligaen når sesongen er ferdig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 4. Mai 2011 (endret) Del Skrevet 4. Mai 2011 (endret) Slo også ut Moss i forrige runde, og rykket opp i fjor etter å ha vunnet mot Odd Grenlands andre lag med flere a-lagsspillere fra start, så dette laget er et godt 2. divisjonslag som meget vel kan rykke opp til Adeccoligaen når sesongen er ferdig. Det blir derfor ikke detonert noen cupbombe dersom H/L vinner denne matchen? Endret 5. Mai 2011 av fantomet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 5. Mai 2011 Del Skrevet 5. Mai 2011 Slo også ut Moss i forrige runde, og rykket opp i fjor etter å ha vunnet mot Odd Grenlands andre lag med flere a-lagsspillere fra start, så dette laget er et godt 2. divisjonslag som meget vel kan rykke opp til Adeccoligaen når sesongen er ferdig. Tror nok Moss er en falmende storhet. Klarte bare 1-1 borte mot Nesodden som er et nyopprykket 2. div-lag. Så det er neppe en prestasjon å slå dem om dagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 9. Mai 2011 Del Skrevet 9. Mai 2011 Regner med at det er flere enn meg som reiser rett fra jobb i byen til kampen på onsdag. Men skal vi møtes et sted for noen øl først, f.eks. på Majorstua (i nærheten av t-banen) et sted? Eller er det noen som er kjent nok på Refstad til å vite om det finnes et fornuftig sted å sette seg for noen øl mellom der t-banen stopper og fotballbanen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå