nøtte 108 Del Skrevet 15. Mai 2011 Del Skrevet 15. Mai 2011 Han som hele laget spilte jo relativt dårlig, men han gjorde ingen store brølere, og kom jo så klart på noen veldig gode raid oppover siden:) Jeg tror nok det ville vært litt anerledes i Eliteserien, men jeg tror han kan være en grei erstarter, men jeg vil mye heller se han på vingen! Om stemningen på kampen: Uansett om det er andre runde eller semifianle synes jeg stabæk support skal synge det de kan ut i fra antallet. Alltid, uansett! For å sammenligne oss med klanen, så lager jo de en cupfest med stemning og synging i motsetning til oss der 3-4 veiver med et flagg og det skrikes noen kommentarer til dommeren. Ikke rart det er litt mer stas å trekke vålrengen enn oss... Uansett takk til han som sendte linken til klanens forum, utrolig god underholdning!! Enig med deg herman. Skuffende av Support... Også irritert over de drittungene etter kampen fra Hasle-Løren som blottet seg og brukte ord som de ikke engang burde vite hva betyr! Ikke bare etter kampen disse drittungene kom med ytinger de ikke burde vite hva er. Jeg var borte hos en vakt og spurte om de kunne snakke til dem. Fikk da beskjed om at det hadde de ikke sett noe til. Jeg burde engentlig ikke bry vakta, for hun var opptatt av å se på kampen Det var jeg som var plagsom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 23. Mai 2011 Del Skrevet 23. Mai 2011 Hønefoss på onsdag. Jeg gru-gleder meg. Håper gutta viser at de har lyst til å vinne denne kampen og punkterer den tidlig! Regner med det er biletter å få kjøpt ved inngangen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 23. Mai 2011 Del Skrevet 23. Mai 2011 Ser at gutta har pumpa litt jern i helgen og er klare for Hønefoss 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tiger88 2 Del Skrevet 23. Mai 2011 Del Skrevet 23. Mai 2011 Blir spennende match dette. Hvem er klare og hvem er ute for oss? Er ondo tilbake? Får man kjøpt billetter på stadion, for oss som ikke er med bussen (e)? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 23. Mai 2011 (endret) Del Skrevet 23. Mai 2011 (endret) Hønefoss tapte for Ham Kam i går, 1-0. Jeg er ikke akkurat dritnervøs. Og de som fikk med seg nåværende Hønefoss keeper Steve Clarke sitt korte opphold i blått deler vel litt av den tankegangen. Endret 23. Mai 2011 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 23. Mai 2011 Del Skrevet 23. Mai 2011 Jeg er ikke akkurat dritnervøs. Det er jeg. Dette er en kamp det er helt typisk at vi ryker på ræva i, og jeg har en bedriten følelse... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blue_bird 75 Del Skrevet 23. Mai 2011 Del Skrevet 23. Mai 2011 Blir det satt opp buss til køpp kampen mot Hønefoss? noen som vet,har ikke funnet noen info eller påmelings skjema! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 23. Mai 2011 Del Skrevet 23. Mai 2011 Forsiden: http://www.stabaek.no 4. artikkel - Veien til Ullevaal: http://www.stabaek.no/nyheter/veien-til-ullevaal-1217 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 23. Mai 2011 (endret) Del Skrevet 23. Mai 2011 (endret) Ser at gutta har pumpa litt jern i helgen og er klare for Hønefoss Får håpe det ikke blir dopingkontroll.... Endret 23. Mai 2011 av Harry Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 23. Mai 2011 Del Skrevet 23. Mai 2011 http://www.stabak.no/kamper/kamper_2009/kamper_menn_2009/article90211.ece Ifølge både www.stabak.no og www.honefossbk.no skal vi benytte tribune L, som ikke er den ståtribunen som ble brukt i fjor, men et felt på motsatt kortside. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 24. Mai 2011 Del Skrevet 24. Mai 2011 http://www.stabak.no...rticle90211.ece Ifølge både www.stabak.no og www.honefossbk.no skal vi benytte tribune L, som ikke er den ståtribunen som ble brukt i fjor, men et felt på motsatt kortside. Søndre tribune (der vi stod i fjor) .ble bygget som en midlertidig tribune med ståplasser til bortesupportere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 24. Mai 2011 Del Skrevet 24. Mai 2011 http://www.stabak.no...rticle90211.ece Ifølge både www.stabak.no og www.honefossbk.no skal vi benytte tribune L, som ikke er den ståtribunen som ble brukt i fjor, men et felt på motsatt kortside. Dette er den delen av tribunen på kortsiden som var ny i 2009 og som var tiltenkt bortesupporterne, men så rykket HBK opp i TL og da var kappasiteten for liten, slik at det ble bygd permasorium på den andre kortsiden, der vi var i fjor. Fossberget står på samme tribune, nærmest hovedtribunen, og vi lengst ut. Den er høy, bratt og fin, med god utsikt. Dersom det bare er en buss, kommer Hoffa til å kjøre, da jeg har den andre bussen parkert 15m fra inngangsdøra hjemme, med 40 personer i og hever 500kr/t for at den brukes som varmestue på filmopptak, som jeg gjør akkurat nå. Skulle hatt flere oppdrag som bestod i å parkere bussen utenfor døra og få betalt for at den står der 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 24. Mai 2011 Del Skrevet 24. Mai 2011 Bil er jo også et alternativ! Men for de av oss som kjører, når tenker man at det er lurt å kjøre? Er jo en del kø på E16 -> Hønehøl rundt kl16? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 24. Mai 2011 Del Skrevet 24. Mai 2011 noen som vet om kampen sendes på noe tvkanal? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 25. Mai 2011 Del Skrevet 25. Mai 2011 Bil er jo også et alternativ! Men for de av oss som kjører, når tenker man at det er lurt å kjøre? Er jo en del kø på E16 -> Hønehøl rundt kl16? Ski sessongen er over, så den værste køen på E16 ved Sandvika på fredager er borte. Jeg vil anta at du greit kjører fra Vøyenenga til Hønefoss på 45min, men så må du finne P-plass og så gå til stadion. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 25. Mai 2011 Del Skrevet 25. Mai 2011 noen som vet om kampen sendes på noe tvkanal? Ikke på TV, tror jeg, men i hvert fall på nettet: http://www.nrk.no/video/fotball_nm_honefoss_stabaek/7B39DAE985101A75/ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 25. Mai 2011 Del Skrevet 25. Mai 2011 takk knyst! prøvde å finne ut igår om nrk sendte den, fant ikke noe info da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 25. Mai 2011 Del Skrevet 25. Mai 2011 takk knyst! prøvde å finne ut igår om nrk sendte den, fant ikke noe info da. tror linken må ha kommet i dag. Jeg søkte på NRK i går jeg også, og da fant jeg ingen ting. Takk og lov for at de viser den, for jeg rekker ikke å dra til Hønefoss i dag... (er det VIF sin Cup-exit som gir rom for nye lag å vise seg fram?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 25. Mai 2011 Del Skrevet 25. Mai 2011 skjønner ikke hvorfor de ikke reklamerer mere for at de viser kampene. fant ut mer om 1 divisjon enn cupen når jeg browsa igår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 25. Mai 2011 Del Skrevet 25. Mai 2011 Takk Knyst! endelig kan jeg få valuta for lisenspengene mine! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 25. Mai 2011 Del Skrevet 25. Mai 2011 Takk Knyst! endelig kan jeg få valuta for lisenspengene mine! Trenger ikke betale lisens for NRK Nett-TV, men skal du se TV2 derimot, da skal NRK ha penga dine… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 25. Mai 2011 (endret) Del Skrevet 25. Mai 2011 (endret) Pontus som spiss sammen med Veigar? Høres litt merkelig ut egentlig. Men vi får se hvordan det går. Nei det må være nettavisen som roter. Er da Skjelvik som starter der fremme ser det ut som... Endret 25. Mai 2011 av Mihawk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 25. Mai 2011 Del Skrevet 25. Mai 2011 fy faen da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 25. Mai 2011 Del Skrevet 25. Mai 2011 Huff. For en møkkastart! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 25. Mai 2011 Del Skrevet 25. Mai 2011 Faen! Så jævla ukonsentrert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 25. Mai 2011 Del Skrevet 25. Mai 2011 Yess! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 25. Mai 2011 Del Skrevet 25. Mai 2011 PAAAALMI! 1-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 25. Mai 2011 Del Skrevet 25. Mai 2011 hehe denne kampen kan bli morsom iallefall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 25. Mai 2011 Del Skrevet 25. Mai 2011 Palmason har kanskje fått for lite spilletid? Han er i ferd med å bli vår goalgetter i år.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 25. Mai 2011 Del Skrevet 25. Mai 2011 Venstresida vår er jo vidåpen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå