Slum 12 843 Del Skrevet 6. April 2004 Del Skrevet 6. April 2004 Eller hadde det vært like greit å begynne først om 5 uker? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 6. April 2004 Del Skrevet 6. April 2004 Tror ikke det bare er deg.. Jeg ligger og drommer om potensielle scenarioer som er fordelaktige for de blaa... Er feks. keen paa at rbk faar en daarlig start saa folk begynner aa bli kritiske til Ola BY, noe som igjen medforer en usikkerher i spiller gruppa... I have a dream.. a dream that one day in late october(?) the gold medals are given to another team than the Sami people from Trondheim. Samme hvilket egentlig, bare det er fra ostlandet og ikke er lyn, vif, lsk, ffk, eller kamma.. i drommen har vinnerne blaa drakter med vertikale striper... haaper for guds skyld at jeg er sanndromt og at jeg ikke bare har halusinasjoner.. E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 6. April 2004 Del Skrevet 6. April 2004 J E G G L E D E R M E G ! ! ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 6. April 2004 Del Skrevet 6. April 2004 Vet ikke jeg.. blir jo så mye stress og mas... haha.. Gleder meg som unge på julaften Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 6. April 2004 Del Skrevet 6. April 2004 Jeg gleder meg noe helt sinnsykt, hvor mange er påmeldt slum? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 6. April 2004 Del Skrevet 6. April 2004 hvilken serie er det snakk om her? Robinson? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 6. April 2004 Del Skrevet 6. April 2004 Hele tribunen full av blaakledde mennesker i ellevill seiersdans 45 min etter kampslutt Spillerne driter i dusjen og fester med. Alle skipper jobb/skole og feirer til morgengry for så å våkne opp, kjøpe aviser og lese positive referater om superlaget Dette tok vel litt av, men det hadde vært helt greit for meg.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 7. April 2004 Del Skrevet 7. April 2004 Jeg gleder meg noe helt sinnsykt, hvor mange er påmeldt slum? Vi blir nok over 100 mann på vår tur. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 9. April 2004 Del Skrevet 9. April 2004 Sitter her og prøver å si til meg selv at det finnes ting som er viktigere enn fotball, men jeg får det ikke til! HerreGud som jeg gleder meg. Spent nå. Litt nærvøs også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 10. April 2004 Del Skrevet 10. April 2004 Glede og nervøsitet, ja! Har tenkt meg på treninga imorgen og sjekke stemningen, hvorfor har vi hatt så mye trøbbel med første kamp de siste åra? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 10. April 2004 Del Skrevet 10. April 2004 Var på treninga i dag. Peter Sand har blitt far, så han var naturlig nok ikke der, men hvorfor var ikke Pall der? Noen som vet noe? Forøvrig gratulerer til kriger Sand! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 10. April 2004 Del Skrevet 10. April 2004 Var på treninga i dag. Peter Sand har blitt far, så han var naturlig nok ikke der, men hvorfor var ikke Pall der? hehe, allerede hjemmelengsel ? gleder meg til mandag!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 11. April 2004 Del Skrevet 11. April 2004 Pall var tilbake på trening i dag. Puh! Scora med et nydelig utført brassespark på avslutningstrening. Finstad stod for ettermiddagens høydare med et skudd i krysset med venstre fot! Lovende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 12. April 2004 Del Skrevet 12. April 2004 Da var sommerfuglene på plass hehe Gleder meg som en unge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 12. April 2004 Del Skrevet 12. April 2004 ..må innrømme at jeg har tatt meg selv i å fnise og klappe i hendene et par ganger i dag ja. dette blir kanon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg