alltidblaa 3 016 Del Skrevet 18. April 2011 (endret) Del Skrevet 18. April 2011 (endret) Buss $$ setter naturligvis opp buss, og påmeldingskjemaet blir publisert på stabaek.no i løpet av påsken. Håper det er flere enn meg som er klar for nok en legendarisk tur med STB! Oppfordrer også alle som ikke har vært med på langtur før om å bli med, det er en fantastisk god måte å bli bedre kjent med medsupportere. Fly For de av oss som feiger ut fra barne-tv-ralling(???) på bussen hjem er det verdt å ta en titt på flybilletter tidlig. Norwegian har følgende priser og avganger på søndag: UTREISE : Oslo-Gardermoen - Haugesund Søndag 8. mai 2011Avgang Lavpris 14:05: 449 NOK 16:45: 799 NOK Norwegian har ingen returer etter kamp på søndag, men følgende avganger og priser for mandag 9. mai: RETUR : Haugesund - Oslo-Gardermoen Mandag 9. mai 2011Avgang Lavpris 06:30: 349 NOK 09:10: 349 NOK 18:05: 349 NOK Link: http://www.norwegian.no/fly/velg-flyvning/?D_City=OSL&A_City=HAU&D_Day=08&D_Month=201105&D_SelectedDay=08&R_Day=09&R_Month=201105&R_SelectedDay=09&dFlight=DY182&dFareType=RESTRICTED&rFlight=DY181&rFareType=RESTRICTED&AgreementCodeFK=-1&CurrencyCode=NOK&ShowNoFlights=True&rnd=82520&processid=6619 SAS har fly til 650 kr kl 14:20 på søndag og retur til 514 kr kl 06:20, 09:35, 15:40 og 18:15 på mandag. Overnatting Jeg tok meg friheten til å sende en forespørsel til et knippe hoteller for å høre om vi kan få grupperabatt. Tilsynelatende er det Gjestgiveriet som er billigst med priser fra 495 kr for enkeltrom og 795 for dobbeltrom, inkludert frokost. Best Western Hotel Neptun har priser fra 695 kr for enkeltrom og 880 for dobbeltrom. Hometell har fem leilighet-suiter til tilsynelatende allrighte priser. Har sendt forespørsel til disse tre. Edit: Tilbud mottatt: Best Western Hotel Neptun: Enkeltrom kr. 595,- pr. døgn Doble rom kr. 700,- pr. døgn (350 pr pers) Inkludert frokost. Ledige rom: 18 doble med separate senger (på 3 av disse rommene kan de sette inn ekstra seng), 8 enkeltrom med enkeltseng og 7 enkeltrom med dobbeltseng. Gjestgiveriet Enkeltrom: kr 600 Dobbeltrom: kr 865 Inkludert frokost. Ledige rom: 8 enkeltrom og 2 dobbeltrom Hometell Fullbooket. Øvrige overnattingstilbud kan sees her: http://www.google.no/search?q=overnatting+haugesund&tbm=plcs Klar for ny langtur? Visst faen! Endret 18. April 2011 av alltidblaa 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 18. April 2011 Del Skrevet 18. April 2011 Nå har jeg hatt en del turer allerede og ville kanskje vært selvskreven, men etter de to legendariske langturene vi har hatt i det siste er det helt klart at jeg skal til Haugesund. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 18. April 2011 Del Skrevet 18. April 2011 Jeg dukker nok opp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 18. April 2011 Del Skrevet 18. April 2011 Jeg dukker nok opp! kan vel ikke gå glipp av denne... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 18. April 2011 (endret) Del Skrevet 18. April 2011 (endret) Skulle gjerne, men med ikke-eksisterende transport tilbake til Kr sand og eksamen dagen derpå blir dette dessverre en no-show for min del. Merk: det var ikke eksamen som var avgjørende. Endret 18. April 2011 av MLandmark Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 18. April 2011 Del Skrevet 18. April 2011 Det frister ikke akkurat nå... Men etter noen timers søvn etter jobb innser jeg nok at jeg ikke klarer å holde meg unna. Så ja, jeg er selvfølgelig med! Jeg tar enten med Egners samlede eller ørepropper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 18. April 2011 Del Skrevet 18. April 2011 Det frister ikke akkurat nå... Men etter noen timers søvn etter jobb innser jeg nok at jeg ikke klarer å holde meg unna. Så ja, jeg er selvfølgelig med! Jeg tar enten med Egners samlede eller ørepropper. Jeg har faktisk en torrent her nå med over hundre gamle sanger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 18. April 2011 Del Skrevet 18. April 2011 Gleder meg til Egners samlede på Haugesund-turen, Prøysen hadde også vært fint å ta med. Litt gnagsår i øra etter i går, men fantastisk tur gutta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 18. April 2011 Del Skrevet 18. April 2011 Satser på båt eller noe sånt opp fra Stavanger etter Landstreffet, også sitter jeg på med bussen hjem igjen. Etter en helg i Kongeparken tror jeg kanskje at jeg foretrekker stillhet og søvn fremfor Egner på hjemturen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 18. April 2011 Del Skrevet 18. April 2011 Satser på båt eller noe sånt opp fra Stavanger etter Landstreffet, også sitter jeg på med bussen hjem igjen. Etter en helg i Kongeparken tror jeg kanskje at jeg foretrekker stillhet og søvn fremfor Egner på hjemturen. Vi kan synge nattasanger. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Eggen 0 Del Skrevet 18. April 2011 Del Skrevet 18. April 2011 Satser på båt eller noe sånt opp fra Stavanger etter Landstreffet, også sitter jeg på med bussen hjem igjen. Etter en helg i Kongeparken tror jeg kanskje at jeg foretrekker stillhet og søvn fremfor Egner på hjemturen. Vil annbefale deg å sjekke Norway-Bussexpress. Fin og behaglig busstur med Kystbussen og sannsynligvis billigere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 18. April 2011 (endret) Del Skrevet 18. April 2011 (endret) Når kommer SS-bussen til å være i Haugesund? Jeg er litt usikker på hvilken avgang jeg skal velge... Endret 18. April 2011 av Rettep Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 19. April 2011 Del Skrevet 19. April 2011 Jeg har faktisk en torrent her nå med over hundre gamle sanger. Takk for "tipset". Da gikk det opp for meg at Ranheimsangen bare er cover av Mumi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 23. April 2011 Del Skrevet 23. April 2011 Kan noen overtale meg til å være med på denne turen? Komme med noen posetive sider, der den negative siden er jobb dagen etter... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 23. April 2011 Del Skrevet 23. April 2011 Kan noen overtale meg til å være med på denne turen? Komme med noen posetive sider, der den negative siden er jobb dagen etter... Stemningen og forventningen i bussen på vei til kamp. Vi farger Haugesund blaa Tre poeng Strøken stemning på tribunen Og er vi heldige: Egners og Prøysens beste hele veien hjem. Kanskje også en og annen trall om vaksinasjoner o.l. Er ikke det gode nok argumenter, så vet ikke jeg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 24. April 2011 Del Skrevet 24. April 2011 Kan noen overtale meg til å være med på denne turen? Komme med noen posetive sider, der den negative siden er jobb dagen etter... Du kommer aldri til å klare å la være å dra på langtur med $$ igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 24. April 2011 Del Skrevet 24. April 2011 Kan noen overtale meg til å være med på denne turen? Komme med noen posetive sider, der den negative siden er jobb dagen etter... Jeg skal med, og sist jeg var i Haugesund fikk jeg en låt! bli med, så får du kanskje en låt av Rallarna! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. April 2011 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. April 2011 Kan noen overtale meg til å være med på denne turen? Komme med noen posetive sider, der den negative siden er jobb dagen etter... Jeg skal med, og sist jeg var i Haugesund fikk jeg en låt! bli med, så får du kanskje en låt av Rallarna! vi var en tur i haugesund og luguber sto og ælja, fuglene i bygda der har næring over hælja!! lalalalalalala 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 25. April 2011 Del Skrevet 25. April 2011 STB drar til Haugesund! Påmeldingen er åpnet: http://www.stabaek.no/nyheter/stb-drar-til-haugesund-1208 Du er bare noen få tastetrykk unna å være sikret et sete på nok en legendarisk langtur med $$! Don't miss out! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 25. April 2011 Del Skrevet 25. April 2011 Påmeldt! Hattrick i lange borteturer 2011... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 26. April 2011 Del Skrevet 26. April 2011 Når kommer SS-bussen til å være i Haugesund? Jeg er litt usikker på hvilken avgang jeg skal velge... Prøver igjen. Hadde tenkt å bestille buss fra Stavanger snart, så er greit å vite sånn ca når dere kommer til å være i Haugesund. Det er begrenset hvor lenge jeg gidder å være der alene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. April 2011 Del Skrevet 26. April 2011 uten at jeg skal si noe for sikkert så tipper jeg 2-3 timer før matchen så man rekker å ralle litt på puben før kamp. går desverre glipp av denne grunnet konfirmasjon, så noen andre blir nødt til å gå bakerst og ... i ett lokk/trau denne gangen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 28. April 2011 Del Skrevet 28. April 2011 Jeg sendte en mail til turer@stabaek.no og sa ifra om at jeg bare skal være med bussen på vei hjem, men har ikke fått noe svar... Hadde jo vært greit med en bekreftelse på at meldingen var mottatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 29. April 2011 Del Skrevet 29. April 2011 Jeg sendte en mail til turer@stabaek.no og sa ifra om at jeg bare skal være med bussen på vei hjem, men har ikke fått noe svar... Hadde jo vært greit med en bekreftelse på at meldingen var mottatt. Jeg får ikke svart mail på turer@stabaek.no men mailen er mottatt og notert i boka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 29. April 2011 Del Skrevet 29. April 2011 STBsponsor Choice gir oss tilbud på overnatting på Clarion Collection Hotel Amanda. 1112kr for enkeltrom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 29. April 2011 Del Skrevet 29. April 2011 Best Western Hotel Neptun:Enkeltrom kr. 595,- pr. døgn Doble rom kr. 700,- pr. døgn (350 pr pers) Inkludert frokost. Ledige rom: 18 doble med separate senger (på 3 av disse rommene kan de sette inn ekstra seng), 8 enkeltrom med enkeltseng og 7 enkeltrom med dobbeltseng. Hotel Neptun opplyser om at man må booke pr epost mail@hotellneptun.no med referanse til Haugesund - Stabæk hvis man skal få $$-pris. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 29. April 2011 Del Skrevet 29. April 2011 Best Western Hotel Neptun:Enkeltrom kr. 595,- pr. døgn Doble rom kr. 700,- pr. døgn (350 pr pers) Inkludert frokost. Ledige rom: 18 doble med separate senger (på 3 av disse rommene kan de sette inn ekstra seng), 8 enkeltrom med enkeltseng og 7 enkeltrom med dobbeltseng. Hotel Neptun opplyser om at man må booke pr epost mail@hotellneptun.no med referanse til Haugesund - Stabæk hvis man skal få $$-pris. noen STB i byen lørdagskvelden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 30. April 2011 Del Skrevet 30. April 2011 noen STB i byen lørdagskvelden? Skal du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 30. April 2011 Del Skrevet 30. April 2011 Meld dere på bussen nå. Husk at pysene/pinglene tar flyet..bare halvparten så gøy.. http://www.stabaek.no/nyheter/stb-drar-til-haugesund-1208 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 5. Mai 2011 Del Skrevet 5. Mai 2011 http://www.fkh.no/index.php?option=com_content&task=view&id=1741&Itemid=221 FKH tror det blir "kå". Minner om at påmeldingskjemaet fjernes kl 20:00 i dag. Meld deg på akkurat NÅ, med andre ord: http://www.stabaek.no/nyheter/stb-drar-til-haugesund-1208 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå