Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvilken pub er det som gjelder? Antar at jeg er i byen litt før dere kommer. Skulle forøvrig gjerne fått lagt fra meg en bag i bussen når dere ankommer også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken pub er det som gjelder? Antar at jeg er i byen litt før dere kommer. Skulle forøvrig gjerne fått lagt fra meg en bag i bussen når dere ankommer også.

Jeg antar at vi entrer Dikselen..den lokale supporterpuben som er delt inn i to. Vi var der i fjor.

Det er flere plasser på bussen som er ledig, så meld dere på nå eller ring meg på tlf 91700405. Turtelefonen(46488600) blir nok operativ fra Lørdag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører bussen innom Operaen?

Finn et kart over Norge, se hvor Bærum er, se hvor Haugesund er, så kan du tenke selv:rolleyes:

Tja, om det er Hoffa som kjører vet du aldri hvilken reiserute han velger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg antar at vi entrer Dikselen..den lokale supporterpuben som er delt inn i to. Vi var der i fjor.

Det er flere plasser på bussen som er ledig, så meld dere på nå eller ring meg på tlf 91700405. Turtelefonen(46488600) blir nok operativ fra Lørdag.

Fikk følgende SMS i dag:

"Hei, dere er velkommen til Dikselen og dere får pianobaren til deres musikk og gode priser og utearealet i lag med Maakeberget"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk følgende SMS i dag:

"Hei, dere er velkommen til Dikselen og dere får pianobaren til deres musikk og gode priser og utearealet i lag med Maakeberget"

Når kommer dere med bussen, antar sambo (!) og jeg varmer opp puben på søndag :)

Endret av Slum
Fikset quote
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk følgende SMS i dag:

Den pianobaren suger big time. Ikke hadde dem cognac og ikke hadde de kort terminal..så vi måtte inn på Måkebergets territorie

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk følgende SMS i dag:

Når kommer dere med bussen, antar sambo (!) og jeg varmer opp puben på søndag :)

Jeg vet ikke når bussen kommer, men bussen går litt senere pga at de som bor i Oslo skal ha mulighet til å komme seg til Bekkestua. Jeg kan sende sms underveis cool.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 486

Den pianobaren suger big time. Ikke hadde dem cognac og ikke hadde de kort terminal..så vi måtte inn på Måkebergets territorie

Hadde de en lang terminal da?

EID

Endret av Slum
La til link
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde de en lang terminal da?

EID

Forsøk på humor er notert

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn et kart over Norge, se hvor Bærum er, se hvor Haugesund er, så kan du tenke selv:rolleyes:

Som takk for din tilbakemelding kjøpte jeg øl denne gangen også, og har spist junk i ett sett siden fredag formiddag for å legge mest mulig igjen mellom bakhjulene dine. Du må vinne buss-VM i drifting for å få bort disse greiene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig å bli plukket opp på Majorstua på vei til Bekkestua som sist?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stå å vift i veien på majorstua når jeg kommer ca 07.12, ser jeg deg, skal jeg stoppe:rolleyes:

Har beregnet en tur innom Nadderudhallen også.

Posse, jeg har et kart i bussen, så skal jeg vise deg hvor Haugesund er, du kan ev. møte på Majostua du også Banen har begynt å gå på den tiden.

Ellers får dere ringe meg på 920 234 67 etter 06.30

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle mellomnavn skal med allez

Alle mellomnavn klapp klapp

Alle mellomnavn klapp klapp

Flott tur folkens.

Bjørn C: fantastisk ansvarsfull og snill tursjef!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn C: fantastisk ansvarsfull og snill tursjef!

Tommel opp! Jeg har forresten ikke betalt turen ennå, jeg fant 500-lappen i lomma nå... Venter på fly kick.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Turtråd: Haugesund - Stabæk
  • Opprett ny...