Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. April 2004 (endret) Del Skrevet 10. April 2004 (endret) http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article770360.ece Sakset fra Aftenposten. Harde krav. Stabæks spillergruppe har satt helt spesielle opptakskrav for nyervervelsene. Foran en samlet spillergruppe må nykommerne for eksempel spise en gullfisk, motta piskeslag eller gjennomgå en løgndetektortest for å bli et fullverdig medlem. De fire spillerne med lengst fartstid i klubben sitter i juryen. Klarer du ikke kravene, er du heller ikke et fullverdig medlem. Ordningen ble startet for noen få år siden, skal være et internt anliggende, og samtlige nye spillere har klart kravene - til nå. "Insidere" sier at kravene blir tøffere og tøffere for hvert år. Årets opptaksprøve ble avholdt på La Manga under treningsleirens siste kveld. Velkomsthilsen.Petter Belsvik var sjef for kortspillgruppen i sin periode som Stabæk-kaptein. Taperne ble hardt straffet, og heller ikke Belsvik slapp unna. Under et La Manga-opphold fikk Belsvik i oppdrag å stjele en blomsterbukett på Hyatt hotell, og overrekke det til Nils Arne Eggen i forbindelse med premieutdelingen senere på dagen. - Nils Arne var akkurat tilbake etter et hvileår, og Rosenborg vant La Manga-finalen. Jeg stjal mikrofonen fra speaker, og ønsket Nils Arne velkommen tilbake på vegne av Stabæk og norsk fotball. Lagkameratene mine lo så de grein, Nils Arne så rart på meg, men tok høflig imot plastblomsten som lå i en tom blikkboks, forteller Belsvik. Løp naken. Mer pinlig var det likevel for Belsviks spissmakker Arild Stavrum året før. Etter å ha tapt i kortspill ble Stavrum beordret til å løpe splitter naken fra treningsfeltet til luksushotellet Hyatt. Stavrum hadde knapt kommet seg innenfor resepsjonen før politiet hentet den nakne fotballspilleren og plasserte ham i en ventende politibil. Stavrum slapp med en reprimande, men tuslet likevel noe flau opp på hotellrommet. Hehe... Ganske genialt vil jeg si Endret 10. April 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg