Harry 583 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 Er redd Sogndal kan bli en hard nøtt, de har jo ikke sluppet inn så mange mål de siste kampene. Tror det blir ekstremt viktig med fart på kula. Håper vi får se litt av "glam" fotballen til JL.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Turid-Laila 32 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 VI HOLDER IKKE ÅPENT PÅ ONKAL BLAA TELENOR ARENA I DAG. VI SAMLES ALLE SAMMEN PÅ BEKKESTUA OG LAGER STEMNING! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 Budstikka skriver at Bjarni er klar igjen i dag. Som vår kanskje mest stabile og beste spiller så langt i år er det en god bekreftelse å få. Jeg antar at Torstein erstatter Ondo på topp (uavhengig av om Andersson er friskmeldt igjen eller ei). Og jeg tror ikke det nødvendigvis er noen svekkelse fra start, men det minsker jo mulighetene til å gjøre endringer utover i kampen. Da er vel spørsmålene JK eller JKL i mål og Haris eller Morten i midtforsvaret. Skal vi tippe Jon i mål og Haris som stopper ved siden av Jørgen Hammer? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 16. Mai 2011 (endret) Del Skrevet 16. Mai 2011 (endret) Sogndals sin lagoppstilling: 1 Kenneth Udjus 2 Mats Goberg Solheim 4 Even Hovland 5 Per Egil Flo 6 Ahyee Aye Elvis 7 Henrik Luggenes Furebotn 9 Eirik Bakke 11 Ole Jørgen Halvorsen 14 Barry Kader 18 Cato Hansen 22 Isak Scheel litt spent på hvor god Isak Scheel har blitt.. Endret 16. Mai 2011 av hebbe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 VI HOLDER IKKE ÅPENT PÅ ONKAL BLAA TELENOR ARENA I DAG. VI SAMLES ALLE SAMMEN PÅ BEKKESTUA OG LAGER STEMNING! Hæ? Av alle dager i året har dere stengt den dagen Eirik Bakke kommer på besøk... jaja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 litt spent på hvor god Isak Scheel har blitt.. Han har vel ikke slått til for fullt helt ennå, men han spilte en god kamp som stopper mot Viking. Det er en posisjon han ikke har fått så mange kamper i tidligere, om jeg ikke tar helt feil, men kanskje det er der han er best? Overbeviste mer i den kampen enn noen av våre har gjort i år iallfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 Stabæks lag ------------------Jan Kjell Bjarni - Hammer - Morten - Vegar Ollé Ollé - Pontus - Henning - MiX --------------Veigar - Aase Sogndal går ut i en 5-2-3-X uten spiss har jeg hørt fra lokalpressen.... Den som skal score målene i en tilbaketrukken spissrolle er Eirik Bakke.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 Hvorfor er ikke Jon på benken engang? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
troma 39 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 Hvorfor er ikke Jon på benken engang? Har visstnok pådratt seg ny skade - denne gang i kneet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 Hvorfor er ikke Jon på benken engang? Har visstnok pådratt seg ny skade - denne gang i kneet. Jon Knudsen skadet igjen - Portugalkampen 4 juni i fare Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 Flott... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenHS 12 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 å dette har jeg betalt for å se på.. Fy faen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaMandag 80 Del Skrevet 16. Mai 2011 (endret) Del Skrevet 16. Mai 2011 (endret) wtf.... Hvordan kan man la sogndal komme til så mange sjanser, et lag som vanligvis er heldige om de får noen overhodet? edit: ser forresten at jeg har tippa 3-1, så det er jo mulig at alt går etter planen Endret 16. Mai 2011 av BlaaMandag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 Dette er faen meg til å grine av... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 Inn med Palmi for å gi laget mer luftstyrke, men hvem skal ut? MMS ut og legge om til 3-4-3? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 Mager trøst, godset ligger under, tromsø uavgjort... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 Mager trøst, godset ligger under, tromsø uavgjort... Trøst? Med en forventet seier hadde det blitt serietopp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 Mager trøst, godset ligger under, tromsø uavgjort... Trøst? Med en forventet seier hadde det blitt serietopp RBK ligger under mot Haugesund, TIPPELIGAEN lever opp til navnet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 Den så jeg inne. Fy faen som jeg hater marginer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 Hadde foretrukket et tap i Haugesund og seier mot Sogndal... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 Jaja, marginene vi hadde med oss mot bla RBK og Haugesund hadde vi i mot oss i dag. Veldig synd. Trøsten er at TIL avga poeng og Godset tapte, vi er fortsatt bare 1 poeng bak serielederen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 Jaja, marginene vi hadde med oss mot bla RBK og Haugesund hadde vi i mot oss i dag. Veldig synd. Trøsten er at TIL avga poeng og Godset tapte, vi er fortsatt bare 1 poeng bak serielederen Vi finner vel en smule trøst i at RBK tapte mot Haugesund også vel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaMandag 80 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 Prøver å trøste meg med at alle de andre tapte også, så vi er fortsatt bare ett poeng bak toppen, men det går liksom ikke.. helt jævelig kamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 Jaja, marginene vi hadde med oss mot bla RBK og Haugesund hadde vi i mot oss i dag. Veldig synd. Trøsten er at TIL avga poeng og Godset tapte, vi er fortsatt bare 1 poeng bak serielederen Det var jævlig dårlig trøst... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 Prøver å trøste meg med at alle de andre tapte også... Ehh...?! Virkelighetsflukt? fnis. Sogndal kommer til å ta åpoeng av andre enn oss, og det var vel ikke helt ufortjent heller. Taper Enga nå er alt glemt for min del. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaMandag 80 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 ser slik ut.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørgen S 0 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 å dette har jeg betalt for å se på.. Fy faen.. Hvem faen er du til å prate?!?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 Jeg er sjokkert, sjokkert og forbandet. Må faen blø for drakta i 90 min ikke 10 siste. FAEN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 16. Mai 2011 Del Skrevet 16. Mai 2011 Det hadde vært en parodi av det sjeldne slaget om vi hadde ledet TL med det spillet vi presterer om dagen. Det blir feil å snakke om marginer, vi spiller oss til for få gode sjanser, vi spiller ikke hverandre gode. Veigar dribler, ja, og mister, men hvor er bevegelsen rundt han, hvor er løpene fra midtbanen? Vi vinner for få dueller, og har for lite tempo i pasningsspillet. Jeg mener fortsatt at spillermaterialet vårt er bedre egnet til en treer på midtbanen, vi har ingen kantspiller som leverer stabilt bra nok, og Mix bør spille sentralt. Det skapes null fra sentral midtbane, kun balltrilling sidelengs eller opp på feilvendt spiss. Det kommer altfor få initiativ i lengeretning, og den spilleren som har de kvalitetene som trengs sentralt spiller på høyrekant. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 16. Mai 2011 (endret) Del Skrevet 16. Mai 2011 (endret) Dobbel Endret 16. Mai 2011 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå