Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Guinn la ut en link et sted Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Bruk linken i forum menyen.... Evt her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Vinner av Tippekonkurransen ble PettBork! Premie: Hjemmedrakt (XL). Tippekonkurransen er nå avsluttet. Tabellen ligger vedlagt. index.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Slum kom på 6, 7, 8, 11 og 14 plass. Det er så jævlig bra. Til neste år skal jeg legge inn flere hundre lapper. Og så skal jeg vokse inn i xxl-størrelse. For den drakta skal jeg bare ha. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Til neste år blir det kanskje en liten vri på konkurransen.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PettBork 7 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 Vinner av Tippekonkurransen ble PettBork!Premie: Hjemmedrakt (XL). Tippekonkurransen er nå avsluttet. Tabellen ligger vedlagt. 17637[/snapback] Moro å vinne, men ingen har spurt meg om jeg vil hente premien snart... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 Premien er en simpel Jaguar XK8. En sånn som "alle" har. Den kan hentes hos Ole Christian Bach. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå