arni 9 529 Del Skrevet 12. April 2004 Del Skrevet 12. April 2004 Hvorfor skjer det igjen? :angry: For tung bør på Stenersen hører vi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 12. April 2004 Del Skrevet 12. April 2004 fa**** **** ** ** * ****** ** ******* helve*e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!**** fuckings dritt uttelling og fuckings dritt passningger og fuckings odd!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 12. April 2004 Del Skrevet 12. April 2004 fy fillern. dette må bli bedre.. forsvaret er ikke stødig i år. det er forsåvidt ikke midtbanen eller angrepet heller, passningene og det offensive spillet fungerte jo ikke i det hele tatt. staser på storseier mot sogndal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. April 2004 (endret) Del Skrevet 12. April 2004 (endret) Hva skal jeg si - er det dette vi har sittet å ventet på ??? Bruke hele nestet uke på å bearbeide dommertabber og avklaringer på streken... Hmmm - ja ja - vi vinner neste det er jeg sikker på !!! Endret 12. April 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 12. April 2004 Del Skrevet 12. April 2004 Flott...I år skal det slås ekstra ned på filming i og rundt 16m, og så skjer dette i aller første omgang? Årets første klovneneser går til dommertrioen som ødelegger starten for oss... Når det er sagt er det vel ingen bombe at vi sliter med uttellingen... Men jeg er også hellig overbevist om at dette snur innen neste kamp. Første kamp er unnagjort, nervene har lagt seg litt, vi tapte og bekrefte alles spådommer. Det er nå revansjens tid begynner... Bjørnebye og Lersveen hadde forresten begge positive og til dels glupe ting å si om Stabæk, og begge kanaler var enige om at straffen var meget, meget tvilsom...(og det er diplomatisk sagt...) Det KAN bare gå en vei nå! Forza og fremover! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 12. April 2004 Del Skrevet 12. April 2004 jaja.... jörgensen viste da hvertfall veldig gode takter, det bor noe stort i han! men det ble litt feil alt sammen, cornerene og frispakene var jo heeeeeeeeelt sinnsykt dårlige! rart at sammy ikke startet.. savnet dessuten Muri, med han blir forsvaret så mye bedre! Skjönsberg trenger matchtrening og noen år til för han blomstrer... alt i alt var dette en nitrist forestilling av stabäk ja, men Gaute banker nok litt vett inn i skallen på gutta innen söndag, Sogndal sliter i bakevjen de også, så der skal vi ha seier!! og den straffen bare så det er sagt; feildömming! dommeren viste null kompetanse i denne kampen, delte ut bare 1 gult kort, skulle värt minst 5! neste helg gutta! alltid.uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 12. April 2004 Del Skrevet 12. April 2004 Virket som om Mads fikk litt sjokk av det røffe spillet fra Odds midtbane. Håper han er forberedt på at han kommer til å få akkurat det samme neste uke mot Sogndal. Synd at vi begynner serien mot 2 grisespillende lag. Stuart, skuffet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 12. April 2004 Del Skrevet 12. April 2004 A poeng med medaljekandidater Lyn og Brann. Ikke så ueffen start. Tenke positivt nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cybro 0 Del Skrevet 12. April 2004 Del Skrevet 12. April 2004 Synd at vi begynner serien mot 2 grisespillende lag. Er Sogndal grisespillende? Takk i lige måde seier eg da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 skuffet, skuffet og skuffet. Uansett dommerfeil og redninger på streken ville en seier vært vanskelig. blir for mye hvis som atte, dersom atte.... konklusjonen er at gutta må skjerpe seg noe sinnsykt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 Veigar falt helt igjennom mot Odd forsvarerne på 1,90 cm ++. Og Peter Sand vant ikke en eneste hodeduell... 1.omgang var en sorgens kapittel. Mads J fikk mye juling, men tok seg opp kraftig i 2.omgang. Og Finstad er alltid en frisk pust - som innbytter vel og merke. 2-0 målet var en skam. 4 i etablert forsvar + keeper klarer å tape mot 2 odd-spillere.... arrrrrgh! Neste kamp må Samuel få plasssen til Tom, ellers er noe riv ruskende galt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 Jeg heier aller mest på de spillerne som kommer bort og takker fansen etter kampen, seier eller ei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 http://www.oddrane.no/vis/?ID=1641&handling=std&type=1&x=vis hmm... bra at de ihvertfall inrømmer at straffen var forjævelig dårlig, for han derre occean gjør ikke det! han mener det er en riktig avgjørelse han. smart kar! men resten av referatet var jo litt i drøyeste laget, tommy ble ikke akkurat parkert som en deodorant! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 jeg r sur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 Hepp, Odd i Skien og sesongpremiære var vel den verste kombinasjonen vi kunne få... Vi har vel aldri vunnet i Skien og vi har vel ikke vunnet i sesongpremiæren så lenge jeg kan huske... Det lå vel litt i lufta at det ble tap i går... dessverre... Spørsmålet er vel om vi kan snu dette frem mot neste seriekamp mot Sogndal...??? Hvis vi myser litt i historiebøkene så har vi tradisjonelt hatt et godt tak på Sogndal, unntatt i fjor da vi smalt på tap både hjemme og borte... Jeg hører også at sogndal falt litt sammen når Osman Nyan måtte ut i går og at Ham-Kam var nærmest tre poeng på tampen av kampen. Jeg vet ikke om Nyan er skadet eller om han bare ikke holder en hel kamp. Uansett i fjor var Sogndal et helt annet lag med og uten Rune Buer Johansen og i år er de nok veldig avhengige av Nyan. Sogndal bør være en overkommelig motstander uansett! Men det som det heter i sangen "det e ittno som kjæm ta seg sjøl". Det må kjempes fra første spark på ballen neste søndag... Så får vi stille opp og lage bra stemning rundt kampen og hjelpe gutta med å heve prestasjonene utpå banen!!! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 Hvis vi ser litt positivt på det så har vi nå allerede gjort unna to av sesongens sikreste tap (borte mot Odd og første serie runde) og det når det bare er spillt én kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 Hepp, Sånn skal vi tenke ja!!!!! Det kan bare bli bedre!!!! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 Dette blir bra, vøtt! Og blir det ikke bra, så kan vi jo bare flytte Peter tilbake til midten. Ikke noe problem! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 Hvis vi ser litt positivt på det så har vi nå allerede gjort unna to av sesongens sikreste tap (borte mot Odd og første serie runde) og det når det bare er spillt én kamp. Tidens beste poeng !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 Hvis vi ser litt positivt på det så har vi nå allerede gjort unna to av sesongens sikreste tap (borte mot Odd og første serie runde) og det når det bare er spillt én kamp. Herlig...! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 jepp jepp... men jeg syns allikavel at et par forandringer kan gjøres med hell.. ut i fra den spillerstallen vi har nå med to raske tekniske kanter, som etter min mening begge hører hjemme i start-elveren, mener jeg vi burde flytte Sand ned på mitten og flytte Ohr og Wowoah lenger frem på kantene. Sand og Stenersen stabiliserer midtbanen, Jørgensen brillierer, Ohr og Sammy løper kantene i senk og Veigar og Thomas veksler på å putte de serverte ballene i mål.. ahh.. det føles herlig når alt stemmer i teorien... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 Med en rask opptelling blir vi da 12 mann på banen, hvis du ikke vil at vi skal spille med 3 i forsvar da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 Savner at all vekttreninga skal gi utslag, det var puslete mot Odd. Spørs om ikke også forsvaret må forsterkes for å henge med. Tippeligaen er i rask utvikling. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 13. April 2004 (endret) Del Skrevet 13. April 2004 (endret) Hvorfor denne krisemaksimeringen??? Eller suksessminimeringen om dere vil. Bare ta en titt på de andre lagene. Hallo!! Jeg nevner i fleng: Ham-kam, Viking, B/G, LSK osv. osv. Tror dere virkelig noen av disse lagene vil stå i veien for ny medalje til Nadderud? Gaute vil nok få stjernene våre til å fungere som et lag innen søndag. Basta! Endret 13. April 2004 av atleten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 Liker ikke denne ideen om stjerner og plasseringer på banen... Ideelt sett kunne vi stilt med kun spisser og scoret masse mål, men det er ikke sikkert at vi hadde vunnet kampene. For første gang på veldig lenge er det kjemping om plassene på laget og det kan vel neppe sees på som annet en possitivt. Vi har tideligere prøvd oss med stjerne oppstillinger. Husker sesongen da Linderoth forlot oss - da hadde vi kun spisser på laget omtrent og vi tapte 8-1 i Bergen. La gutta få litt konkurranse på treningene og om plassen i første ellveren så skal du se at resultatene kommer. Bare fordi vi har tre jevn gode spisser betyr ikke det at vi skal stille med 3 spisser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 En kamp, null poeng. Ingen krise. Synes vel ikke det som ble prestert på Falkum var noe særlig å skryte av, men jeg har sett verre, også på Nadderud. Synes Morten slet litt i overkant med han nye spissen til Odd, og føler meg rimelig sikker på at Muri, med sin fysikk, hadde klart seg langt bedre. Er han snart tilbake ? Stian skuffer meg, og han får svært lite hjelp av IA. Vil se en høyreside som angriper med to mann, og som er mer resolutt og oftere tar de riktige valgene. Det gjelder forøvrig venstrekanten også, hvor Sammy må tilbake i "starting eleven". Lurer på om kanskje Finstad - Pall er en kombinasjon å tenke på ? Veigar har foreløpig visst få tegn på vilje til å gå i bakrom, og da er etter min mening ikke Peter den riktig makkeren. Thomas vil utfylle Pall bedre, ettersom han er en typisk bakromsspiller. Det er jo lite vits at Peter vinner på hodet, header mot bakrom, mens Pall klør seg i skjegget og vil ha ballen i beina. Flytt så Peter ned på midten, og ut med Stenersen. Evt. så kan en vente til søndag, og se hvordan det går da. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 Flytt så Peter ned på midten, og ut med Stenersen. Hva faen - snakk om å bli skutt et etter en kamp. Tommy er konge og er en av få som er sikker i min ellver. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 Tja, Tommy har vel aldri vært "konge". Han hadde en bra sesong i fjor, men husk hvem han spilte ved siden av. Sier ikke at Tommy er noen dårlig fotball spiller, men Mads Clausen presterte vel ikke noe dårligere enn Tommy de gangene han fikk sjansen ved siden av Martin. Tror Martin "gjorde" en del av Tommys sesong i fjor, men dette var også en toveis avhengighet. Peter er litt kvikkere enn Tommy, som til tider bruker for lang tid med ballen, og kan være veldig "venstrebent". Dette mener jeg helt uavhengig av kampen i går, og ja, Tommy skal få flere sjanser. Det var mer ment som "noe å tenke på". Kampene fremover vil vise om jeg dummer meg ut med mine påstander. Mener likevel at Pall - Thomas bør prøves ut, og om ikke Tommy skal ut, så må Peter eller Stian ut. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 Forsåvidt bra at meningene er delte om hva som bør gjøres. Jeg tror tapet i Skien skyldtes manglende vilje, ikke evne. Viljen til å kjempe og sloss ligger i motivasjonen. Odd var mer motivert for kampen enn oss. Hvorfor? Det kan jeg virkelig ikke fatte. Superblaa vil ha ut Tommy. Da hadde vi tapt med større sifre. Han var best på midtbanen inntil Mads våkna på slutten. Tommy er bankers. Flexi Knut foreslår Peter ned på midten, noe jeg var sterkt uenig i - inntil jeg tenkte litt over det. Mot Odd trenger vi krigere på midten og teknikk på topp, tror jeg. Flexi Knut ville også starte med Sammy og Stian - 100% enig. Om vi hadde kjørt med Mads på topp, kanskje sammen med Samir tror jeg kunne vært spennende. Mads har teknikk nok til at ballen havner hos Samir, som tross sitt tempoproblem ville få ballen INNE i 16-metern til Odd. Det MÅ bli mål. Tommy hadde spilt veldig mye bedre med Peter som "ryddegutt" på midtbanen. Litt kritikk til taktikken vår ellers: Hva er vitsen med kantspillere som slår høye baller inn i midtforsvaret til Odd? Vi har kun Peter som kan vinne en hodeduell der, mens Odd har 4 hodesterke forsvarere. Vi må finne på noe bedre. Og en ting til - som Drillo alltid forfekter, og som han har helt rett i uansett fotballfilosofi: Hvorfor kan vi ikke være hissigere på raske overganger? Det gir alltid de største sjansene - se bare på 6-1-kampen mot RBK. Mot Odd var det knapt en eneste gang vi kom raskt i angrep. De var i balanse hver gang. Vi sleit jo halve 2. omgang med å spille oss ut av egen banehalvdel. Kan vi ikke variere oppspillene litegrann, slik Odd gjør med hell? Enten ved spill gjennom midten (slik vi gjør) eller ved lange oppspill ti spissene som "legger igjen" til midbanen som raser fram. Thomas er bra hvis vi kontrer, men funker ikke i spill mot etablert forsvar. Veigar synes jeg var som en tro kopi av Mikkel, og må få ballen nærmere mål. Nok av utfordringer mot griselaget Sogndal i neste kamp, gitt. Synes vi skal starte på samme måte som dem: med Tom sentralt som har én oppgave: takle Nyan gjennom reklameskiltene, få et velfortjent gult kort, og bytte med Tommy når Nyan kjøres vekk i luftambulanse. He-he. Sinnsykt fett at Hamkam tok poeng i Sogndal. Og sogndølen Cybro svarer: Me er ikkje nåkå griselag! Me har duktige eigenutvikla spelararar så dykk berre er misunnelege på!!!!!! Ja jøss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 Fint svar det der. Jeg tror fortsatt at Peter og Mads hadde gjort det like godt som den duoen som spilte. Tommy i form er veldig fin, men de virkelig gode kampene er sjeldne synes jeg. Når han ikke er i toppform går det ofte sakte, til tider upresist, og han har en tendens til å gi fra seg kula når tempo og press blir for stort. Sånn sett var Martin konge. Men det er jo også en prioriteringssak, og når først Peter er omskolert, så blir det litt feil å putte han ned der igjen. Han har jo tross alt klart seg bra som spiss. Veigar kan kanskje likne litt på Mikkel, men han virker til å være av et annet kaliber. Ikke minst teknisk, og en-mot-en. Selv med litt kritikk av første 11ern, så tror jeg de samme starter mot Sogndal som mot Odd, med unntak av at Sammy kommer innpå for Tom. Blir Muri frisk, eller er det langtids ? Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg