Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ja ja.. uasnett så er det innsats det står på.

men én ting er sikkert. Muri er vital i forsvaret.. etter det jeg har sett av Morten er han definitivt ikke god nok for en stopperplass i start elveren.

håper Sammy starter på søndag...

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ikke helt over Trond-Viggo (gjett hvem han er oppkalt etter) på Odd som duperte våre gutter på midtbanen i premieren, og havnet på rundens lag! Han var med Pors (spilte brukbart) og tapte for Stabæk2 seinhøstes på Nadderud. Hva er det som skjer? Samtidig virket vår Jørgen halvskadd og usikker på treninga på søndag. Hyggelig gutt, men ingen i Stabæk hadde sett han spille før han ble kjøpt! Husker godt hvordan Peter braste inn i 2002 og gjorde vei i vellinga. Håper jeg tar feil i min smule uro.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Brøndbyfansen hadde bare godord å si om Jørgensen! Han er en kriger og har bra teknikk, det kommer til å bli bra, han trenger bare litt tid! Tid til å tilpasse seg medspillerene, tid til å bygge opp selvtillitten etter det famøse oppholdet i italia!

Men det er riktig at vi har virket puslete på midtbanen iår, jeg minner igjen om at den samlete vekten til Steners og Jørgensen er 143 kg! Det hjelper ikke å være sterk hvis motstanderen i duellen er 5kg tyngre og tilsvarende godt trent! Vi skyves derfor lett unna. Det må vi huske på og legge opp spillet deretter. Vi har bedre teknikere enn de fleste andre lagene!

Sogndal blir en tøff oppgave, de har en fin miks av kraft og hurtighet. Vi må ta dem på teknikk og presisjon!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult; her var det masse meninger om superlaget.

Det var vel ingen som utmerket seg spesielt positivt mot Odd, men vi fikk akkurat den kampen vi alle viste ville komme med tøfff innsats og masse muskler fra Odd. Da er det viktig å demme opp op midten og det er vel ikke Mads sterke side (ifølge han selv).

Vi kunne gjerne satt ned Peter til midten og spilt 4-4-1-1 med Mads som binneledd til spissen. Da kan også kantene være mer offensive

Uansett, alle evt. endringer vil ha både positiv og negativ effekt of laget med et unntak:

SAMMY SKAL SPILLE VENSTRE KANT, dermed basta, ferdig diskutert, punktum finale

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Tap I åpninga Igjen
  • Opprett ny...