Buss1 Marius 854 Del Skrevet 30. Mai 2011 Del Skrevet 30. Mai 2011 Buss går fra Bekkestua kl 16.40. For de som kommer rett fra jobb er det mulig å gå på bussen på f.eks Stabekk 16.43 Lysaker kl 16.45 Eller ved Operaen kl 16.55 Husk å gi beskjed om annen påstignig ved påmelding. Turen koster kr 100,- Sarpsborg blir en ny bane på banehopperen for oss alle. Nå ser det ut til at Særp vil være i TL også neste år, men uansett blir det morsomt å møte et lag vi aldri tidligere tatt poeng mot. Selv om det bare er 103km, tar vi høyde for ev. trafikkproblemer og reiser derfor såpass tidlig, vi vil jo være på stadion i god tid for å motivere gutta. Beregnet ankomst Bekkestua på kvelden er 22.30 Dette er eneste busstur i juni og her bør vi klare minst 2 busser, gutta har jo varttet opp med fest fotball i de siste bortekampene i serien, og det bør de klare i særp også. Ingen grunn til å bli hjemme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 30. Mai 2011 Del Skrevet 30. Mai 2011 Buss går fra Bekkestua kl 16.40. For de som kommer rett fra jobb er det mulig å gå på bussen på f.eks Stabekk 16.43 Lysaker kl 16.45 Eller ved Operaen kl 16.55 Husk å gi beskjed om annen påstignig ved påmelding. Turen koster kr 100,- Sarpsborg blir en ny bane på banehopperen for oss alle. Nå ser det ut til at Særp vil være i TL også neste år, men uansett blir det morsomt å møte et lag vi aldri tidligere tatt poeng mot. Selv om det bare er 103km, tar vi høyde for ev. trafikkproblemer og reiser derfor såpass tidlig, vi vil jo være på stadion i god tid for å motivere gutta. Beregnet ankomst Bekkestua på kvelden er 22.30 Dette er eneste busstur i juni og her bør vi klare minst 2 busser, gutta har jo varttet opp med fest fotball i de siste bortekampene i serien, og det bør de klare i særp også. Ingen grunn til å bli hjemme. Begynner ikke kampen klokka 18.00? Da er det vel litt tight med avgang 16.40? Og når vi reiser hjem 1945 bør vi vel rekke bekkestua før 22.30? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 30. Mai 2011 Del Skrevet 30. Mai 2011 Kampen begynner da 19.00, siden det er midtukekamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 30. Mai 2011 Del Skrevet 30. Mai 2011 Lett med! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 30. Mai 2011 Del Skrevet 30. Mai 2011 Buss går fra Bekkestua kl 16.40. For de som kommer rett fra jobb er det mulig å gå på bussen på f.eks Stabekk 16.43 Lysaker kl 16.45 Eller ved Operaen kl 16.55 Husk å gi beskjed om annen påstignig ved påmelding. Turen koster kr 100,- Sarpsborg blir en ny bane på banehopperen for oss alle. Nå ser det ut til at Særp vil være i TL også neste år, men uansett blir det morsomt å møte et lag vi aldri tidligere tatt poeng mot. Selv om det bare er 103km, tar vi høyde for ev. trafikkproblemer og reiser derfor såpass tidlig, vi vil jo være på stadion i god tid for å motivere gutta. Beregnet ankomst Bekkestua på kvelden er 22.30 Dette er eneste busstur i juni og her bør vi klare minst 2 busser, gutta har jo varttet opp med fest fotball i de siste bortekampene i serien, og det bør de klare i særp også. Ingen grunn til å bli hjemme. da må jrg kjøre da!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 31. Mai 2011 Del Skrevet 31. Mai 2011 Henger meg nok på! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 31. Mai 2011 Del Skrevet 31. Mai 2011 http://www.stabaek.no/nyheter/sarpsborg-away-1221 Go go go! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 31. Mai 2011 Del Skrevet 31. Mai 2011 bare og melde seg på! ingen grunn til og bli hjemme! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 31. Mai 2011 Del Skrevet 31. Mai 2011 Får ikke krysset av for å ha lest turreglene:-( Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 31. Mai 2011 Del Skrevet 31. Mai 2011 Som sagt med, men kjører selv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 31. Mai 2011 Del Skrevet 31. Mai 2011 Får ikke krysset av for å ha lest turreglene:-( Du får oppdatere nettleseren din. Eventuelt kan du prøve å klikke i ruten til "Evnt. påstigning utenom Bekkestua", så trykke Tab og så trykke mellomrom. Tab blar deg til neste element i skjemaet, som da blir turreglementet, og mellomrom krysser av. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 31. Mai 2011 Del Skrevet 31. Mai 2011 Får ikke krysset av for å ha lest turreglene:-( Du får oppdatere nettleseren din. Eventuelt kan du prøve å klikke i ruten til "Evnt. påstigning utenom Bekkestua", så trykke Tab og så trykke mellomrom. Tab blar deg til neste element i skjemaet, som da blir turreglementet, og mellomrom krysser av. Sitter på Android må vel vente en stund før dere mac elskere klarer å lage i stand det samme til Android brukere. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 31. Mai 2011 Del Skrevet 31. Mai 2011 Takk nå gikk det :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 31. Mai 2011 Del Skrevet 31. Mai 2011 Ut på tur, aldri sur! Iallefall ikke når man kan sitte å le av hvor full rusle er Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 31. Mai 2011 Del Skrevet 31. Mai 2011 Ut på tur, aldri sur! Iallefall ikke når man kan sitte å le av hvor full rusle er hva mener du med det? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bjørk 306 Del Skrevet 31. Mai 2011 Del Skrevet 31. Mai 2011 Påmeldt! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 31. Mai 2011 (endret) Del Skrevet 31. Mai 2011 (endret) Ut på tur, aldri sur! Iallefall ikke når man kan sitte å le av hvor full rusle er hva mener du med det? Det jeg mener er at "Rusle" er synonymt med "fyll, faen og ulumskheter bakerst i turbussen" Endret 31. Mai 2011 av Kittil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 31. Mai 2011 Del Skrevet 31. Mai 2011 Sarpsborg blir en ny bane på banehopperen for oss alle. Nå ser det ut til at Særp vil være i TL også neste år, men uansett blir det morsomt å møte et lag vi aldri tidligere tatt poeng mot. Du skal ikke se bort fra at det finnes en enslig sjel (dog ikke meg) som var på Sarpsborg Stadion i 1991: Sarpsborg-Stabæk 1-3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 31. Mai 2011 Del Skrevet 31. Mai 2011 Påmeldt! Sammen med 26 andre påmeldte allerede. Jeg tipper at vi ender opp med to busser Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 31. Mai 2011 Del Skrevet 31. Mai 2011 Sammen med 26 andre påmeldte allerede. Jeg tipper at vi ender opp med to busser Spørsmålet er; kan vi klare tre? Bør jo være en sjanse for det når vi er såpass mange påmeldt allerede. Uansett ser det ut som vi rallere får egen buss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 31. Mai 2011 Del Skrevet 31. Mai 2011 Hvem skal kjøre den 3dje da?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 31. Mai 2011 Del Skrevet 31. Mai 2011 Hvem skal kjøre den 3dje da?? Det kan vel du svare på bedre enn meg iom. at jeg ikke jobber i det busselskapet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 31. Mai 2011 Del Skrevet 31. Mai 2011 Hvem skal kjøre den 3dje da?? Det kan vel du svare på bedre enn meg iom. at jeg ikke jobber i det busselskapet Ralletilhenger på buss en og to Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 1. Juni 2011 Del Skrevet 1. Juni 2011 vi 3 er med 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 1. Juni 2011 Del Skrevet 1. Juni 2011 Sammen med 26 andre påmeldte allerede. Jeg tipper at vi ender opp med to busser Spørsmålet er; kan vi klare tre? Bør jo være en sjanse for det når vi er såpass mange påmeldt allerede. Uansett ser det ut som vi rallere får egen buss Er ikke en raller egentlig en som jobber med å legge bygge ut jernbanen - da hovedsaklig ved muskelkraft? Den bussturen må jeg bare få med meg Ellers hadde det jo vært fantastisk om vi skulle få til tre busser. Har minner om at det var seks(?) busser til Drammen i -07, men det var vel ikke akkurat stående og syngende alle som var på de bussene. Det er vi vel nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 1. Juni 2011 Del Skrevet 1. Juni 2011 Er ikke en raller egentlig en som jobber med å legge bygge ut jernbanen - da hovedsaklig ved muskelkraft? Den bussturen må jeg bare få med meg En rallar er et eldre ord for anleggsarbeider, særlig løsarbeidere ved jernbanen. Ordet kommer fra det svenske rallare, som i sin tur kommer av dialektordet ralla, «trillebår». Årsaken til at det svenske ordet er blitt en del av det norske språket, er at svært mange rallarer jobbet på norske jernbane-, vei, og vannanlegg. De norske anleggsarbeiderne som jobbet på de samme eller tilsvarende anlegg, ble kalt slusk eller annelggsslusk (antar skrivefeil på Wiki så; anleggsslusk) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 1. Juni 2011 Del Skrevet 1. Juni 2011 hvor mange er påmeldt nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 1. Juni 2011 Del Skrevet 1. Juni 2011 Sammen med 26 andre påmeldte allerede. Jeg tipper at vi ender opp med to busser Spørsmålet er; kan vi klare tre? Bør jo være en sjanse for det når vi er såpass mange påmeldt allerede. Uansett ser det ut som vi rallere får egen buss Er ikke en raller egentlig en som jobber med å legge bygge ut jernbanen - da hovedsaklig ved muskelkraft? Den bussturen må jeg bare få med meg Ellers hadde det jo vært fantastisk om vi skulle få til tre busser. Har minner om at det var seks(?) busser til Drammen i -07, men det var vel ikke akkurat stående og syngende alle som var på de bussene. Det er vi vel nå? Det tallet har du kanskje fra historien om $$ Men tallet er feil, det var 7 busser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 1. Juni 2011 (endret) Del Skrevet 1. Juni 2011 (endret) hvor mange er påmeldt nå? 39 er påmeldt nå Endret 1. Juni 2011 av BjørnC Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 1. Juni 2011 Del Skrevet 1. Juni 2011 Onkel Blaa holder oppe fra klokken 14:00 denne dagen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå