Gå til innhold

Anbefalte innlegg

12 843

Er det samme ip som ninja-alan også?

Nei, men Ninja-Alan var en annen bruker på forumet som fortsatt er veldig aktiv. Og veeeeeeldig slitsom.

Nå setter vi en strek,

og holder oss til temaet.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen kan erstatte Henning i dagens tropp. Håper vi kjøper Doffen og kanskje hente tilbake Alan i sommer. Da kan det bli gull!

hva er det du har fått i deg til frokost a?

Ååh, nå ble jeg hypp på en BigMac ass.

AVSLØRT! Med den linjen der var det lett å gjette hvem det er.... for dere andre som ikke skjønner det så er det bare å bidra på tifofronten, der trenger man alltid folk..

Back on topic

Forsvinner henning og pontus vil jeg se Mix og Gromstad, eventuelt Mix og Hedenstad, men da har vi ingen back.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må Suka Suka bli 18 før han kan få a-lags kontrakt? Eller har han fylt 18 allerede?

Ja det må han (ifølge han selv) - noe han dessverre ikke blir før sesongen er over.

Han må ihvertfall ikke være 18 for å kunne spille Tippeliga.

Det har med at han er utenlandsk å gjøre.

Forøvrig har Gromstad for dårlig touch til å ta over for Henning. Haris kan funke, Vegard er best - men vi trenger han på back, Palmi og Mix er begge offensive (Pontusarvtagere). Håper Jiress tar steget til neste år!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ingen vits å diskutere dette.. ALLE her inne vet at det ikke finnes ei krone til å erstatte Henning, så det kan likesågodt diskuteres i formasjonstråden eller hva den heter...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi glemmer aldri Karate-Somen og Ninja-Alan, så jeg skjønte at dette var en tullebruker.

Jeg skal ikke avsløre deg, jeg vet hvem du er. Du bruker samme IP-adresse som en svært dedikert tribunesliter, tifoarbeider og forumdeltaker.

Ååh, nå ble jeg hypp på en BigMac ass.

Hvilken ip-adresse har jeg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredrik Strømstad?

Har levert laaangt under pari for Start!

Og skal ha en syk lønn som hvertfall ikke STB har råd til.

Må jo møte hverdagen snart han også, dessuten så vil vel han også spille fotball, og det gjør han jo ikke nå. Vi trenger jo en som løper og kjemper på midtbanen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredrik Strømstad?

Har levert laaangt under pari for Start!

Og skal ha en syk lønn som hvertfall ikke STB har råd til.

Må jo møte hverdagen snart han også, dessuten så vil vel han også spille fotball, og det gjør han jo ikke nå. Vi trenger jo en som løper og kjemper på midtbanen.

Neppe;

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10087059

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det slår meg at dette ikke er Henning Hauger-tråden, noe det vel burde vært (eller til nød "nye spillere"-tråden). Har vi så for få tråder her på forumet kan vi f.eks. vurdere å opprette en "Hvem kunne erstattet Henning?"-tråd, så har vi det dekket også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det slår meg at dette ikke er Henning Hauger-tråden, noe det vel burde vært (eller til nød "nye spillere"-tråden). Har vi så for få tråder her på forumet kan vi f.eks. vurdere å opprette en "Hvem kunne erstattet Henning?"-tråd, så har vi det dekket også.

Vi må ha denne tråden, for Hennings tråd er full av prat om sportsdirektører i ulike deler av Skandinavia.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Ettersom halve Tippeligaen plutselig har fått øynene opp for han blir han nok dyrere enn han burde vært, ja. Og da er det vel neppe Stabæk som frister han mest heller. Hadde vært en interessant spiller dersom han ikke var blitt så het på markedet. Sånn går det når nesten ingen Tippeliga-klubber er tilstede på førstedivisjonskamper (før de eventuelt får et akutt, konkret behov).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En del forslag kvalifiserer definitivt for "Hvem bør ikke erstatte Henning"-tråden også..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hennings erstatter har vi allerede i klubben. Både Mix og Palmi trives bedre på midten enn på kanten. Helst ser jeg at klubben får inn en typisk kantspiller som kan bekle høyre kant, ettersom JL ser ut til å bruke kantene mer enn JJ gjorde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Suka Suka.

(Som forøvrig aldri blir solgt til en russisk klubb om han skulle bli moden for større oppgaver, da Suka betyr noe stygt på russisk)

God ballvinner, hyggelig gutt etter sigende og lærer mye på andrelaget. Har fullstendig dominert midtbanen i endel av juniorkampene jeg har sett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Suka Suka.

For spe, for treg, for omstendelig med ballen og for dårlig på lengre pasninger. Foreløpig. Bra motor, dog, allerede.

Kan ta over for HH på sikt uten tvil. Segerstrøm var vel ingen direkte arvtager til Flem.

snakkes

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med denne karen? Så flytter vi Hedenstad opp i midtbaneleddet, enten som kant og/eller på sikt sentralt når Pontus også er borte.

Ny høyreback?

Og uansett trenger vi mer cover i det bakre ledd

Endret av Marco
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Hvem erstatter Henning?
  • Opprett ny...