hdaniels 2 362 Del Skrevet 3. Juni 2011 Del Skrevet 3. Juni 2011 Er det samme ip som ninja-alan også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 3. Juni 2011 (endret) Del Skrevet 3. Juni 2011 (endret) Er det samme ip som ninja-alan også? Nei, men Ninja-Alan var en annen bruker på forumet som fortsatt er veldig aktiv. Og veeeeeeldig slitsom. Nå setter vi en strek, _______________________________________________________ og holder oss til temaet. Endret 3. Juni 2011 av Slum 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. Juni 2011 Del Skrevet 3. Juni 2011 Ingen kan erstatte Henning i dagens tropp. Håper vi kjøper Doffen og kanskje hente tilbake Alan i sommer. Da kan det bli gull! hva er det du har fått i deg til frokost a? *** Ååh, nå ble jeg hypp på en BigMac ass. AVSLØRT! Med den linjen der var det lett å gjette hvem det er.... for dere andre som ikke skjønner det så er det bare å bidra på tifofronten, der trenger man alltid folk.. Back on topic Forsvinner henning og pontus vil jeg se Mix og Gromstad, eventuelt Mix og Hedenstad, men da har vi ingen back. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 3. Juni 2011 Del Skrevet 3. Juni 2011 Må Suka Suka bli 18 før han kan få a-lags kontrakt? Eller har han fylt 18 allerede? Ja det må han (ifølge han selv) - noe han dessverre ikke blir før sesongen er over. Han må ihvertfall ikke være 18 for å kunne spille Tippeliga. Det har med at han er utenlandsk å gjøre. Forøvrig har Gromstad for dårlig touch til å ta over for Henning. Haris kan funke, Vegard er best - men vi trenger han på back, Palmi og Mix er begge offensive (Pontusarvtagere). Håper Jiress tar steget til neste år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. Juni 2011 Del Skrevet 5. Juni 2011 men da har vi ingen back. Skrives det ikke slik: bæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 5. Juni 2011 Del Skrevet 5. Juni 2011 men da har vi ingen back. Skrives det ikke slik: bæk? Bækham alltid, uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 5. Juni 2011 Del Skrevet 5. Juni 2011 men da har vi ingen back. Skrives det ikke slik: bæk? Bækham alltid, uansett. Får du ofte flashbæks? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 6. Juni 2011 Del Skrevet 6. Juni 2011 Staback? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 6. Juni 2011 Del Skrevet 6. Juni 2011 bæk on topic? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 8. Juni 2011 Del Skrevet 8. Juni 2011 Er jo ingen vits å diskutere dette.. ALLE her inne vet at det ikke finnes ei krone til å erstatte Henning, så det kan likesågodt diskuteres i formasjonstråden eller hva den heter... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PetterB 22 Del Skrevet 8. Juni 2011 Del Skrevet 8. Juni 2011 Vi glemmer aldri Karate-Somen og Ninja-Alan, så jeg skjønte at dette var en tullebruker. Jeg skal ikke avsløre deg, jeg vet hvem du er. Du bruker samme IP-adresse som en svært dedikert tribunesliter, tifoarbeider og forumdeltaker. *** Ååh, nå ble jeg hypp på en BigMac ass. Hvilken ip-adresse har jeg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 8. Juni 2011 Del Skrevet 8. Juni 2011 Fredrik Strømstad? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lobben 15 Del Skrevet 8. Juni 2011 Del Skrevet 8. Juni 2011 Fredrik Strømstad? Har levert laaangt under pari for Start! Og skal ha en syk lønn som hvertfall ikke STB har råd til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 8. Juni 2011 Del Skrevet 8. Juni 2011 Fredrik Strømstad? Har levert laaangt under pari for Start! Og skal ha en syk lønn som hvertfall ikke STB har råd til. Må jo møte hverdagen snart han også, dessuten så vil vel han også spille fotball, og det gjør han jo ikke nå. Vi trenger jo en som løper og kjemper på midtbanen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 8. Juni 2011 Del Skrevet 8. Juni 2011 Fredrik Strømstad? Har levert laaangt under pari for Start! Og skal ha en syk lønn som hvertfall ikke STB har råd til. Må jo møte hverdagen snart han også, dessuten så vil vel han også spille fotball, og det gjør han jo ikke nå. Vi trenger jo en som løper og kjemper på midtbanen. Neppe; http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10087059 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 8. Juni 2011 Del Skrevet 8. Juni 2011 Strømstad så jævlig fornøyd ut med livet sitt når jeg så han her om dagen vandrende på stranda i Kristiansand. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 8. Juni 2011 Del Skrevet 8. Juni 2011 Det slår meg at dette ikke er Henning Hauger-tråden, noe det vel burde vært (eller til nød "nye spillere"-tråden). Har vi så for få tråder her på forumet kan vi f.eks. vurdere å opprette en "Hvem kunne erstattet Henning?"-tråd, så har vi det dekket også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 8. Juni 2011 Del Skrevet 8. Juni 2011 Det slår meg at dette ikke er Henning Hauger-tråden, noe det vel burde vært (eller til nød "nye spillere"-tråden). Har vi så for få tråder her på forumet kan vi f.eks. vurdere å opprette en "Hvem kunne erstattet Henning?"-tråd, så har vi det dekket også. Vi må ha denne tråden, for Hennings tråd er full av prat om sportsdirektører i ulike deler av Skandinavia. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 29. Juni 2011 Del Skrevet 29. Juni 2011 Hva med feks. Joackim Jørgensen hos s08? Han virker utrolig spennende i min mening. Men blir kanskje for dyr? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 29. Juni 2011 Del Skrevet 29. Juni 2011 Ettersom halve Tippeligaen plutselig har fått øynene opp for han blir han nok dyrere enn han burde vært, ja. Og da er det vel neppe Stabæk som frister han mest heller. Hadde vært en interessant spiller dersom han ikke var blitt så het på markedet. Sånn går det når nesten ingen Tippeliga-klubber er tilstede på førstedivisjonskamper (før de eventuelt får et akutt, konkret behov). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 29. Juni 2011 Del Skrevet 29. Juni 2011 Henning går 99% sikkert til Hannover innen august. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. Juni 2011 Del Skrevet 30. Juni 2011 Det slår meg at dette ikke er Henning Hauger-tråden, noe det vel burde vært (eller til nød "nye spillere"-tråden). Har vi så for få tråder her på forumet kan vi f.eks. vurdere å opprette en "Hvem kunne erstattet Henning?"-tråd, så har vi det dekket også. En del forslag kvalifiserer definitivt for "Hvem bør ikke erstatte Henning"-tråden også.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 1. Juli 2011 Del Skrevet 1. Juli 2011 Nobody 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 1. Juli 2011 Del Skrevet 1. Juli 2011 Kit? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 1. Juli 2011 Del Skrevet 1. Juli 2011 Hennings erstatter har vi allerede i klubben. Både Mix og Palmi trives bedre på midten enn på kanten. Helst ser jeg at klubben får inn en typisk kantspiller som kan bekle høyre kant, ettersom JL ser ut til å bruke kantene mer enn JJ gjorde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 1. Juli 2011 Del Skrevet 1. Juli 2011 Suka Suka. (Som forøvrig aldri blir solgt til en russisk klubb om han skulle bli moden for større oppgaver, da Suka betyr noe stygt på russisk) God ballvinner, hyggelig gutt etter sigende og lærer mye på andrelaget. Har fullstendig dominert midtbanen i endel av juniorkampene jeg har sett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 1. Juli 2011 Del Skrevet 1. Juli 2011 Suka Suka. For spe, for treg, for omstendelig med ballen og for dårlig på lengre pasninger. Foreløpig. Bra motor, dog, allerede. Kan ta over for HH på sikt uten tvil. Segerstrøm var vel ingen direkte arvtager til Flem. snakkes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 1. Juli 2011 Del Skrevet 1. Juli 2011 Annan skal selges, han gjorde jo en ok jobb sist han vikarierte for Henning Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 1. Juli 2011 Del Skrevet 1. Juli 2011 Blir vel å flytte mix inn sentralt? Suka Suka kan nok ta over etter hvert, men er foreløpig litt for "fersk" etter min mening... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 1. Juli 2011 (endret) Del Skrevet 1. Juli 2011 (endret) Hva med denne karen? Så flytter vi Hedenstad opp i midtbaneleddet, enten som kant og/eller på sikt sentralt når Pontus også er borte. Ny høyreback? Og uansett trenger vi mer cover i det bakre ledd Endret 1. Juli 2011 av Marco Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå