Morten 22 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 Hvorfor starta Sammy på benken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 Hepp, Det kan skyldes flere ting... Vi har ikke akkurat vært vasse i vinter, og Gaute ønsker kanske å kjøre med det trygge i sesongstarten. Stenvoll har også vært bra på trening og i kamp den siste perioden... Personlig synes jeg Stenvoll har vært en av våre beste spillere i vinter. Dessverre så har han havnet litt i hva jeg vil kalle "Kolle Rollen". Tom er for god for benken, men sliter litt med å spille seg til fast plass i startelveren. Det resulterer i at han prøves på ulike plasser... høyre back, sentral midtbane, venstre kant... Det blir liksomt noe halveis over det... På kantene synes jeg han innimellom mister ballen litt for enkelt og i sentral midtbane (Hvor jeg mener han hører hjemme) så kan han bli litt for enkel offensivt. Her konkurrerer han med Stenersen som totalt sett nok er litt bedre, men som har enkelte elendige dager på jobben... Når det gjelder Sammy, så har han fart og spektakulær teknikk, men det blir mye ull og lite sau... Det har vel vært litt av kritikken mot ham i Djurgården også... Det blir spennende å følge ham utover, jeg tror at med litt coaching fra Gaute og Co så kan Sammy bli en skikkelig hit! @ringo... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 Godt spørsmål.... Tom fremfor Samuel kan vanskelig forklares etter vinterens treningskamper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 Jeg synes også Sammy burde starta, uten derved å si at Tom skulle vært benka... Men jeg begriper ikke hvorfor Sammy debuterer på sitt nye lag på HØYRE kant - en posisjon han aldri har spilt før - så vidt meg bekjent. Men han klarte noen herlige innlegg med keiva... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 14. April 2004 Del Skrevet 14. April 2004 Hepp, Kanskje Gaute har sett noe vi andre ikke ser... Han har jo omplassert spillere med suksess før! Nei, jeg er enig i at det virker noe merkelig! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 14. April 2004 Del Skrevet 14. April 2004 Gaute har nok et dilema der ja. Tom er en bra spiller men har liksom ikke funnet plassen sin enda. Etter min mening er svakheten til Tom farten og dermed ramler han ut av diskusjonen på midtbanen. Tror nok kanskje han gjør seg bedre på becken men som du sier vet nok Gaute mye mer om det en meg. Tipper neste lagoppstilling blir slik: Knutsen Tom Mike Ia Holter Ohr Jørgennsen Stenersen Sammy Findstad Sand Selvfølgelig går Muri inn i midten og I.A ut på kanten hvis han er skade fri. Da blir det nok benken på Stenvoll Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. April 2004 Del Skrevet 14. April 2004 Ser fornuftig ut. På søndag blir det krig! Bole-Flo med selvbruningskrem og blondine-hår har nok ikke blitt mindre aggressiv med albuene i løpet av vinteren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 14. April 2004 Del Skrevet 14. April 2004 Hahahaha. Vakkert bilde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 16. April 2004 Del Skrevet 16. April 2004 Sammy, Sammy, Sammy Her har vi endelig en flankespiller med Fart Teknikk Bra innlegg Hodestyrke Venstrfot -Dette har vi da ventet på siden Stabæk ble et topplag. Når vi endelig har fått leid en slik spiller må han benyttes den tiden vi har til rådighet. Ang. mye ull og lite sau: Så bl.a. treningskampen mot Lyn hvor Sammy fintet ut spillere og serverte m kremballer i boksen. At vi ikke har spisser som pt klarer å lage "sau av ulla" er da for faen meg ikke Sammy sin feil... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 17. April 2004 Del Skrevet 17. April 2004 Ser fornuftig ut. På søndag blir det krig! Bole-Flo med selvbruningskrem og blondine-hår har nok ikke blitt mindre aggressiv med albuene i løpet av vinteren. Får håpe dommerne gjør det de har gått ut å sagt de skal, slå ned på albuebruk og div grisespill Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg