andersmann 107 Del Skrevet 28. September 2011 Del Skrevet 28. September 2011 I følge EUROSPORT sine sider skal de ikke vise returkampen, men retur kampen mellom PSG-Peamont og Potsdam-Thor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 28. September 2011 Del Skrevet 28. September 2011 Gratulerer med kjempeinnsats! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 28. September 2011 Del Skrevet 28. September 2011 Gratulerer med kjempeinnsats! Tusen takk for det. :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 613 Del Skrevet 29. September 2011 Del Skrevet 29. September 2011 I følge EUROSPORT sine sider skal de ikke vise returkampen, men retur kampen mellom PSG-Peamont og Potsdam-Thor. Skal muligens la seg gjøre å få sett kampen her: http://www.hr-online.de/website/fernsehen/sendungen/index.jsp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 29. September 2011 Del Skrevet 29. September 2011 For en innsats. For en kamp. For en respektløshet. For en organisering og struktur. For en ned til fingerspissene (med og uten neglelakk) profesjonalitet i alt som var spillerpreget ramme rundt kampen. Det ble ikke utvist en eneste negativ fakt eller oppgitthet ved lagvenniners feil. Jeg så alså ikke èn blaa bitch. Ikke på tribunen heller. FANTASTISK. Takk. PS Det snakkes i fotball ofte om den klassiske nr.10 rollen. Finnes den? Og er det uansett ikke en tilårskommenhet og modning som må til i all kultur, og alt liv - for å bli benevnt klassisk. Mitt begrepsapparat står for fall etter gårsdagen. Jeg er en skarve tilskuer. For meg er ikke den neste kampen den viktigste. Jeg leter etter den optimale kampen. Den som er en utopi. Den som man derfor bare nesten kan oppleve med sitt lag. I går brakte dere meg likevel nesten dit. Nærmere enn noen gang med et Stabæklag. Jeg finner det derfor feil å avslutte med lettvint å ønske laget lykke til videre. Istedet - takk! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 29. September 2011 Del Skrevet 29. September 2011 Stabæk stun Frankfurt Stabæk FK made a stunning European debut with a 1-0 round of 32 first-leg defeat of 1. FFC Frankfurt Morsomt å lese slike nyheter på UEFA.com. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 29. September 2011 Del Skrevet 29. September 2011 Flere nyhetsoppslag: Fantastisk kamp av Stabæk En stor dag i Stabæks historie Seier over det som trolig er verdens beste klubblag for kvinner Hjelmseth: Føltes som EM Dekkerhus: Mitt viktigste mål Denne jenta sørget for mesterligaseier Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elmo 4 Del Skrevet 29. September 2011 Del Skrevet 29. September 2011 Er der noen her som skal til returkampen? Det er den perfekte muligheten for å komme til frankfurt og tar en tur av frankfurts puben med meg. Det er hvis der er fortsatt folk i forumet som husker,meg. Bianca (eller helga) Flere nyhetsoppslag: Fantastisk kamp av Stabæk En stor dag i Stabæks historie Seier over det som trolig er verdens beste klubblag for kvinner Hjelmseth: Føltes som EM Dekkerhus: Mitt viktigste mål Denne jenta sørget for mesterligaseier 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 29. September 2011 (endret) Del Skrevet 29. September 2011 (endret) Er der noen her som skal til returkampen? Det er den perfekte muligheten for å komme til frankfurt og tar en tur av frankfurts puben med meg. Det er hvis der er fortsatt folk i forumet som husker,meg. Bianca (eller helga) Vi er ganske mange som skal nedover til returkampen. Jeg tipper rundt 20-25 av oss reiser nedover. Se forøvrig turtråden . Endret 29. September 2011 av Haze Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dandy 14 Del Skrevet 29. September 2011 Del Skrevet 29. September 2011 Fantastisk kamp! Heia chixa! Sees i Frankfurt 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 29. September 2011 Del Skrevet 29. September 2011 Er der noen her som skal til returkampen? Det er den perfekte muligheten for å komme til frankfurt og tar en tur av frankfurts puben med meg. Det er hvis der er fortsatt folk i forumet som husker,meg. Bianca (eller helga) Klart vi husker deg! Fjørtoft husker vi kanskje ikke like godt.. Har dette Frankfurt-laget noen supportere (som står og synger)? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elmo 4 Del Skrevet 29. September 2011 Del Skrevet 29. September 2011 Er der noen her som skal til returkampen? Det er den perfekte muligheten for å komme til frankfurt og tar en tur av frankfurts puben med meg. Det er hvis der er fortsatt folk i forumet som husker,meg. Bianca (eller helga) Klart vi husker deg! Fjørtoft husker vi kanskje ikke like godt.. Har dette Frankfurt-laget noen supportere (som står og synger)? Fjørtoft snakker ikke med meg lenger, fordi jeg ikke bzttet lag fra Stabæk til Lillestrøm :-) Fans som stå og synger? Vet ike, men ikke tror det. Vanligvis følger jeg ikke damelag...... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 29. September 2011 Del Skrevet 29. September 2011 Er der noen her som skal til returkampen? Det er den perfekte muligheten for å komme til frankfurt og tar en tur av frankfurts puben med meg. Det er hvis der er fortsatt folk i forumet som husker,meg. Bianca (eller helga) Klart vi husker deg! Fjørtoft husker vi kanskje ikke like godt.. Har dette Frankfurt-laget noen supportere (som står og synger)? Fjørtoft snakker ikke med meg lenger, fordi jeg ikke bzttet lag fra Stabæk til Lillestrøm :-) Fans som stå og synger? Vet ike, men ikke tror det. Vanligvis følger jeg ikke damelag...... Hei Bianca, selvfølgelig husker vi deg. Det er noen som drar nedover til Frankfurt. wir sehen uns. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. September 2011 (endret) Del Skrevet 30. September 2011 (endret) FIFA.com har også fått det med seg: The round of 32 has proved more difficult for Frankfurt, however, with the three-time winners facing the task of overturning a stunning 1-0 first-leg defeat by Norway's Stabaek. Der har man imidlertid ikke lært seg "æ" ennå. Endret 30. September 2011 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 242 Del Skrevet 30. September 2011 (endret) Del Skrevet 30. September 2011 (endret) FIFA.com har også fått det med seg: The round of 32 has proved more difficult for Frankfurt, however, with the three-time winners facing the task of overturning a stunning 1-0 first-leg defeat by Norway's Stabaek. Der har man imidlertid ikke lært seg "æ" ennå. De har vel ikke den bokstaven der de skriver fra hotellet, på gratis smøreferie i Quatar... Endret 30. September 2011 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zai 14 Del Skrevet 3. Oktober 2011 Del Skrevet 3. Oktober 2011 Update Frankfurt Duisburg har overtatt ledelsen i Bundesliga foran Frankfurt og Potsdam på bedre målforskjell, alle med full pot 15 poeng på 5 kamper. Frankfurt leverte en svak prestasjon med 2-0 (0-0) mot bunnlaget SC 07 Bad Neunarth i hjemmekampen i helgen som gikk live på www.dfbtv.de Den jevnspilte kampen kan sees der både i full lengde og highlights. Frankfurt stilte med et noe annet lag enn i bortekampen mot Stabæk hvor 3 forsvarspillere, bla. Nadine Angerer (kaptein) og Ally Krieger måtte slite benken. De får straffe som Smisek setter etter 71 minutter og Saki (jpn) scorer på en corner etter 87 minutter. Innbytter Landström brenner en straffe i 88 minutt etter at hun selv blir felt og Bajramaj setter et frispark i tverrligger i første omgang. Ledelse og trenere er misfornød med kampen og har alle fokus mot CL returoppgjøret mot stabæk. Det er å merke seg at forsvaret deres gjør flere grove feil og kommuniserer tydeligvis dårlig når de blir satt underpress slik de også gjorde på Nadderud. I denne kampen var de tidvis heldige som slapp baklengsmål. Så Stabæk kan nok bryte nok en barriere og scoret det (de) første målene på dem hjemme om første ledd varierer presshøyden i perioder mot deres bakre firer som ikke oser av trygghet og fremdeles ikke er samspilt slik vi så særlig i 2 omgang på Nadderud..... Og da kan det bli veldig tungt for Tyskerne...Og veldig morsomt for SFK... Go CHIXA GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Tips : Frankfurt - SFK 1-2 Aggregate 1-3 NEXT PLEASE!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 3. Oktober 2011 Del Skrevet 3. Oktober 2011 Update Frankfurt Duisburg har overtatt ledelsen i Bundesliga foran Frankfurt og Potsdam på bedre målforskjell, alle med full pot 15 poeng på 5 kamper. Frankfurt leverte en svak prestasjon med 2-0 (0-0) mot bunnlaget SC 07 Bad Neunarth i hjemmekampen i helgen som gikk live på www.dfbtv.de Den jevnspilte kampen kan sees der både i full lengde og highlights. Frankfurt stilte med et noe annet lag enn i bortekampen mot Stabæk hvor 3 forsvarspillere, bla. Nadine Angerer (kaptein) og Ally Krieger måtte slite benken. De får straffe som Smisek setter etter 71 minutter og Saki (jpn) scorer på en corner etter 87 minutter. Innbytter Landström brenner en straffe i 88 minutt etter at hun selv blir felt og Bajramaj setter et frispark i tverrligger i første omgang. Ledelse og trenere er misfornød med kampen og har alle fokus mot CL returoppgjøret mot stabæk. Det er å merke seg at forsvaret deres gjør flere grove feil og kommuniserer tydeligvis dårlig når de blir satt underpress slik de også gjorde på Nadderud. I denne kampen var de tidvis heldige som slapp baklengsmål. Så Stabæk kan nok bryte nok en barriere og scoret det (de) første målene på dem hjemme om første ledd varierer presshøyden i perioder mot deres bakre firer som ikke oser av trygghet og fremdeles ikke er samspilt slik vi så særlig i 2 omgang på Nadderud..... Og da kan det bli veldig tungt for Tyskerne...Og veldig morsomt for SFK... Go CHIXA GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Tips : Frankfurt - SFK 1-2 Aggregate 1-3 NEXT PLEASE!!!!! Takk for link. Registrerer at det med unntak av noe som høres ut som en voldsom ukontrollert hammring på oljefat er helt stille på tribunen. Fy faen å jævlig det høres ut. Her er det bare å trøkke til og vi vinner kampen på triunen selv om vi bare blir 20stk mot 2-3000. Hva blir korrekt oversettelse av "Hører bare tromma"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 4. Oktober 2011 Del Skrevet 4. Oktober 2011 Her er det bare å trøkke til og vi vinner kampen på triunen selv om vi bare blir 20stk mot 2-3000. Hva blir korrekt oversettelse av "Hører bare tromma"? nur hören, die Trommel ?? (takk til Google Translate) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elmo 4 Del Skrevet 4. Oktober 2011 Del Skrevet 4. Oktober 2011 Man hört nur die Trommeln. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 4. Oktober 2011 Del Skrevet 4. Oktober 2011 Noen som vet noe mer om hvorvidt kampen går på TV? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 613 Del Skrevet 4. Oktober 2011 Del Skrevet 4. Oktober 2011 http://www.hr-online.de/website/fernsehen/sendungen/programm.jsp?t=1 Skulle ikke være noe problem å få sett den på nettet. Så burde heller ikke være noe problem å koble det til storskjermen på Blaa om noen tenkte å se den der. Funket fint med nett-TV på storskjerm under Island-Norge. Og i verste fall får man følge LIVE-oppdatering på uefa.com Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 4. Oktober 2011 Del Skrevet 4. Oktober 2011 http://www.hr-online.de/website/fernsehen/sendungen/programm.jsp?t=1 Skulle ikke være noe problem å få sett den på nettet. Så burde heller ikke være noe problem å koble det til storskjermen på Blaa om noen tenkte å se den der. Funket fint med nett-TV på storskjerm under Island-Norge. Og i verste fall får man følge LIVE-oppdatering på uefa.com Takk for det, linken funker fint hos meg. Gleder meg til å se kampen. :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 5. Oktober 2011 Del Skrevet 5. Oktober 2011 Da er sendingen startet på http://www.hr-online.de/website/fernsehen/sendungen/livestream.jsp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 5. Oktober 2011 Del Skrevet 5. Oktober 2011 Dette skal være link rett inn på sending: http://www.hr-online.de/website/fernsehen/sendungen/index.jsp?rubrik=30666&key=standard_document_33394446 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 5. Oktober 2011 Del Skrevet 5. Oktober 2011 Bra kvalitet på streaming - men er det noen som kan simultantolke? Merker at skoletysken ikke er som den engang var... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 5. Oktober 2011 Del Skrevet 5. Oktober 2011 ...men den trengte jeg ikke tolk for å skjønne. Det målet kom litt for fort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 5. Oktober 2011 Del Skrevet 5. Oktober 2011 Jepp. litt for fort, etter bare 6min på et ikke helt soleklart frispark forårsaket av Lise K. Da bør vi/må vi score på et vis, men scorer vi et så må de score 2, vi får fortsette å håpe på en del flaks. Bra lydmessig innsats fra våre folk på tribunen, som har et mye bedre reportoar av sanger en FFFK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 5. Oktober 2011 Del Skrevet 5. Oktober 2011 hvordan er det ikke rødt kort? ikke spesiellt bra straffe desverre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 5. Oktober 2011 (endret) Del Skrevet 5. Oktober 2011 (endret) Så har Kathrine P. brendt en straffe etter at Kristy ble felt av keepe. Jeg sitter litt med følelsen av at disse tyske er barn av øst-tyske kulestørtere og diskos kastere de virker jo alle å være et hode høyere og ha litt høyere hastighet en vår jenter Endret 5. Oktober 2011 av Buss1 Marius Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 5. Oktober 2011 Del Skrevet 5. Oktober 2011 Det kan fort ha vært muligheten for avansement det der Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå