sexxes 3 618 Del Skrevet 28. August 2012 Del Skrevet 28. August 2012 Da har vi bestilt billett med båt ned tirsdag, som er fremme onsdag morgen. Kjører hjem igjen torsdag. Så får vi se om vi finner et hotell vi kan samles på, og ikke minst en bar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kari S 1 Del Skrevet 29. August 2012 Del Skrevet 29. August 2012 Vi drar litt ulikt noen stykker fra utvalg/støtte og ankommer med SAS og Norwegian fra tidlig morgen 3/10 og utover dagen. Hjem diverse, men noen har grytidlig Norwegian 07:10, andre Norwegian 15:40 og jeg har SAS 16:05. Hotell ja - noen tips? Har spurt Annette Mikk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 8. September 2012 Del Skrevet 8. September 2012 Da ble det båt ned tirsdag og fly hjem med Norwegian torsdag kl1540 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 24. September 2012 Del Skrevet 24. September 2012 Ada på sidelinjen. Forklarer hvorfor hun måtte stå over på lørdag. Håper bare dette blir avklart til onsdag, vi trenger Ada mot Brøndby! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 24. September 2012 Del Skrevet 24. September 2012 Brøndby har startet serien i Danmark svært sterkt, og står med syv seire på syv kamper med målforskjell 31-3. Dog skal det jo nevnes at dans serie totalt domineres av to lag. Brøndby spilte forøvrig seriekamp søndag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 24. September 2012 Del Skrevet 24. September 2012 Troppen til Brøndby: 01. Stina Lykke 04. Signe Andersen 05. Cecilie Sandvej 06. Julie Trustrup 07. Malene olsen 08. Theresa Nielsen 09. Nanna Christiansen 10. Julie Rydahl 11. Mia Brogaard 12. Pernille Fosskov 13. Sanne Troelsgaard 14. Stephanie Holm 15. Chirine Lamti 17. Jasmyne Spencer 18. Anna Olsen 20. Anja Thorsen 21. Emma Madsen 23. Lise Munk 25. Laura Larsen Med unntak av Spencer, som er fra USA, er alle spillerne i troppen danske. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 25. September 2012 Del Skrevet 25. September 2012 Da skal det være klart at Ada får spille i morgen:) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 25. September 2012 (endret) Del Skrevet 25. September 2012 (endret) Hvor står SS i morgen? Endret 25. September 2012 av HenrikM Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Zephyr 47 Del Skrevet 25. September 2012 Del Skrevet 25. September 2012 Vi står på øvre hovedtribune - er vel det som heter felt 206 nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 25. September 2012 Del Skrevet 25. September 2012 Felt Q, mener du... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 26. September 2012 Del Skrevet 26. September 2012 Det ble spilt en kamp i går, og er av en viss interesse for oss siden vinneren her møter vinneren av Stabæk/Brøndby i neste runde. Zurich og Juvisy spilte 1-1. Inka Grings utlignet for Zürich på overtid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 26. September 2012 Del Skrevet 26. September 2012 Ser ikke akkurat ut som Røa får slite veldig med å avansere. Ledet 2-0 etter et kvarter. Nærmer seg halvtimen nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 26. September 2012 Del Skrevet 26. September 2012 Vinner kampen 4-0, og kommer til å avansere greit. Førte forøvrig til at man passerer Østerrike og Tsjekkia. Om Stabæk gjør jobben sin er det mulig å komme forbi Spania også før neste runde (dog de nevnte land kan selvsagt ta noen poeng selv). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 26. September 2012 Del Skrevet 26. September 2012 For de som vil ha litt oppvarming til kveldens kamp vises Pk-35 mot Lyon på Eurosport 2 kl 16:00. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 26. September 2012 Del Skrevet 26. September 2012 Fy pokker. Dette var sterke saker! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 26. September 2012 Del Skrevet 26. September 2012 Litt usikker etter 1.omgang, men 2. omgangen har man jo fullstendig kontroll. Føler det er en liten forskjell fra i fjor. En litt heldig seier hjemme etter at motstanderen dominerer, men her er man jo så mye bedre at mye skal skje om danskene skal ha noen sjanse til å ta igjen dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 26. September 2012 Del Skrevet 26. September 2012 Alle mann / kvinner til Køben neste uke. Fortsatt ett par plasser igjen på danskebåten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 26. September 2012 Del Skrevet 26. September 2012 Målene kom i andre omgang. De kan sees i dette opptaket: http://www.justin.tv/stabaktv/b/333548124 (hele andreomgangen). 1-0 etter 1:30 min i opptaket 2-0 etter 4:36 min i opptaket 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 26. September 2012 Del Skrevet 26. September 2012 Fakta: Brøndby var fantastisk aggressive de første 10-20 minuttene. Deretter virket de slitne. Helt fram til kampen var ferdig - ingen ekstra go rett etter pause engang. Tolkning: De brant alt i starten på jakten etter et tidlig ledermål. Man kan gjerne kalle det litt panisk å svi av alt i starten i kampen, i håp om at man får de målene man trenger og at man deretter kan unngå å slippe inn for mange resten av kampen. Konklusjon: Brøndby visste ikke hva de skulle gjøre, og endte opp med en dårlig plan - de stoler tydeligvis ikke nok på hjemmeformen sin til at de kunne tåle et tap uten å score mål. Det ble et 2-målstap uten danske nettkjenning, og nå kommer de til å være like paniske i hjemmeoppgjøret. Klarer vi å stå imot det første kvarteret i Køben tror jeg mye er gjort. Får vi et mål i tillegg, er Brøndby sjanseløse. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 27. September 2012 Del Skrevet 27. September 2012 Første del av første omgang så ikke dette mye lyst ut, men det ble bedre utover i omgangen. I pausen sa tydelighvis Øyvind Eide enkelte ting i garderoben som gjorde at jentene umiddelbart tok mer kontroll over kampen og vi fikk to herlige mål, akkurat slik vi liker at Stabæk skal spille. Spiler de like bra i Kjøben til onsdag så skal Brøndby bli slått også der, Jeg har allerede begynt å forberede meg på Paris tur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 27. September 2012 Del Skrevet 27. September 2012 Klubben lurer på om noen kunne hjulpet til med opprydningen etter bruk av konfetti i går. Aldermannsligaen sliter med vond rygg. Det er snakk om felt 206, felt 107 og plattingen ved HC-toalettet. Hvem stiller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 27. September 2012 Del Skrevet 27. September 2012 Skal sette kluter i sving Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 27. September 2012 Del Skrevet 27. September 2012 Første del av første omgang så ikke dette mye lyst ut, men det ble bedre utover i omgangen. I pausen sa tydelighvis Øyvind Eide enkelte ting i garderoben som gjorde at jentene umiddelbart tok mer kontroll over kampen og vi fikk to herlige mål, akkurat slik vi liker at Stabæk skal spille. Spiler de like bra i Kjøben til onsdag så skal Brøndby bli slått også der, Jeg har allerede begynt å forberede meg på Paris tur Jeg vil også til Paris Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 27. September 2012 Del Skrevet 27. September 2012 En kort liten status etter at første kampene er spilt. To av de useedete lagene vinner med 2-0. To kamper ender 1-1, og en ender 0-0. De resterende 11 oppgjørene vinnes av seedet lag, som har bortekamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 28. September 2012 Del Skrevet 28. September 2012 Da ble det København-tur på meg også! Ned onsdag, tilbake igjen torsdag morgen. Forøvrig ble jeg positivt overrasket over at NRK viste live bilder fra kampen i Kveldsnytt på onsdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 28. September 2012 Del Skrevet 28. September 2012 VIKTIG VIKTIG VIKTIG VIKTIG VIKTIG VIKTIG VIKTIG VIKTIG VIKTIF VIKTIG VIKTIG VIKTIG VIKTIG!!! Hei folkens! I dag ble det oppdaget en lite hyggelig ting. Tifolageret ble i dag oppdaget ulåst av en tilfeldig forbipasserende turgåer. Heldigvis for oss var dette av en oppegående person som varslet meg om dette, men det kunne like godt vært noen andre ikke fullt så hyggelige personer som oppdaget dette. Jeg vil anta at noen sist var inne der i forbindelse med CL matchen til kvinnsa (correct me if i'm wrong), men det kan ikke utrykkes nok hvor viktig det er at man låser etter seg. Stjeling av andre supportergruppers effekter er jo blitt den nye folkesporten i supporternorge og selv om dette er midt i STB land så er det nok av tvilsomme LSK og VIF folk som bor og vanker i området. Dersom dette hadde blitt oppdaget av feil folk med hærverk og tyveri som konsekvens kunne dette blitt veldig pinlig for oss! Låsen er der for en grunn! Bruk den 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 28. September 2012 Del Skrevet 28. September 2012 Det der er jævlig dårlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 29. September 2012 Del Skrevet 29. September 2012 Er det ikke bedre å skrive dette på et forum hvor alle leser? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 29. September 2012 Del Skrevet 29. September 2012 Er det ikke bedre å skrive dette på et forum hvor alle leser? De som var inne der i forbindelse med SFK-kampen på onsdag leser vel på SFK-forumet? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 29. September 2012 Del Skrevet 29. September 2012 Er det ikke bedre å skrive dette på et forum hvor alle leser? De som var inne der i forbindelse med SFK-kampen på onsdag leser vel på SFK-forumet? Meldingen var vel strengt tatt til alle som har med Tifolageret å gjøre, og jeg tror ikke alle de leser her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå