Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tror Bakke og Lennartsson skal ta seg et lite taktikk-kurs. Bare fordi vi har vunnet endel bortekamper tross færre sjanser enn motstanderen og tapt endel hjemmekamper tross flere sjanser, så må man FOR FAEN I HELVETE ikke slutte å spille bare fordi vi leder kampen.

RÆVVAFOTBALL OG KYNISK FOTBALL ER IKKE DET SAMME!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 min? TOMMY SKJERVEN MÅ HA VÆRT FULL!

Vi halte jo ut tida i hele andre omgang. Null interessert i å spille fotball. Klart det ville blitt mye tillegg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi halte jo ut tida i hele andre omgang. Null interessert i å spille fotball. Klart det ville blitt mye tillegg.

Vi halte ikke ut tida, vi bare slutte å spille fotball. Aalesund halte ut tida i TA. La seg ned ved hver anledning. Det gjorde ikke vi i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke vi frivillig eller bevisst sluttet å spille fotball. Tromsø var gode så det var nok heller deres fortjeneste at de fikk oss til å se sånn ut. Burde dog kanskje sett noen litt bedre mottrekk mot de endringene Høgmo gjorde, som bidro godt til total TIL-dominans.

Og dere kan si hva dere vil om Palmi som målscorer innenfor sekstenmeteren, men han har plasseringsevne som en skuddserie på landskytterstevnet til Parkinson-forbundet og tempo som en tuiahekk. Alanzinho var genialt bra defensivt i forhold.

Morten var god i dag igjen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øøøøhh.. Er det noe jeg som Stabæk manglet i dag, så var det evnen til å hale ut tiden. 5 minutter tillegg er tull

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trist, vond, leit!!! Alle som mener 5 minutter tilegg var korrekt er idioter, like store idioter som kommentatoren idag på tv2sport! Som kommentator skal man verken heie på det ene eller det andre laget, den samiske gnomen gjorde ikke annet enn å applaudere alt av tromsø sitt initativ og poengtere hvor dårlig stabæk var. Uprofesjonelt rett og slett.

Men nok om det syns gutta gjør en god førsteomgang, og når stabæks største trussel offensivt går av banen greier vi ikke annet enn å forsvare oss. Dagens lyspunkt er at JL velger Knudsen i målet, syns det var på tide nå!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt riktig, 5 minutter var bare tull. Har hatt omganger med 4-6 "skader" hvor det er lagt til 4 minutter, og meget sjelden 5 minutter. Her var det kun 1 "skade"/skade.

Når det er sagt så var totalt sett 1 poeng rettferdig i mine øyne, men utrolig bittert når det skjer på den måten det gjør. Og som andre har nevnt så er det kamikaze å slutte helt å spille som vi gjør i andre. Greit nok at TIL trykker på og presser oss bakover, men det er fortsatt lov å trille litt ball og angripe når vi har ballen.

Positivt: Første omgang! 3 mål mot tippeligaens gjerrigste (og beste) lag. Dette gjør vi på bortebane.

Negativt: Andre omgang. Vi slutter å spille ball. Defensiv dødball og markeringer, vi var knapt nok først på noen baller i egen boks.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Hadde Skjelvik vært mer rutinert, hadde han utnytta at han kom fra offside 5 min på overtid slik at Tromsø ikke hadde fått det målet... dry.gif

Alt er hans skyld... svin ass

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagens lyspunkt er at JL velger Knudsen i målet, syns det var på tide nå!

JKL hadde enkelt reddet både det første og det tredje målet. Dette er selvsagt bare spekulasjoner på linje med de som har kommet i forbindelse med målene JKL har sluppet inn, men jeg synes Knudsen var rusten i dag og sto i hvert fall ikke bedre enn JKL har gjort. Kanskje det er en god grunn til at han ikke har fått plassen tilbake umiddelbart?

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bare var det fortjent med poeng til Tromsø, vi var særdeles heldige som ikke gikk på et tap i dag. Og jeg blir litt bekymra av de 60 minuttene i dag hvor vi er elendige (første 15 + siste 45 min). Glem ikke at Jon redder et straffespark, at TIL brenner masse andre sjanser, spesielt i andreomgang. At vi er så dårlige på utnytte den utrolige muligheten vi får fra effektiviteten vår midtveis i første omgang er rett og slett skremmende. Jeg tror rett og slett ikke laget vet hvordan de skal spille mer defensivt og trygt. Så da får vi heller bare fortsette å holde på ballen, da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde Skjelvik vært mer rutinert, hadde han utnytta at han kom fra offside 5 min på overtid slik at Tromsø ikke hadde fått det målet... dry.gif

Alt er hans skyld... svin ass

laugh.gif vil ikke uttrykke det så sterkt akkurat, men kjekt om spillerne tenker mer taktisk/kynisk neste gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem parkerte bussen foran mål i dag? Det ironiske er at det ikke hjelper en dritt. Det resulterer bare i et gigantisk ballinehav til Tromsø og null sjanser til oss. De kom seg helt inn til vår femmeter alt for mange ganger, til tross for at vi "parkerte bussen foran mål". Da får vi heller spille ball og skape noen sjanser selv, for sjanser imot, de kommer uansett virker det som. Måten vi spiller på i andre omgamg irriterer meg mye mer enn drittmålet vi får på overtid. Også en ting til, hva skjer med rævva markering på dødballer? på 1-0 og 2-3 er vi jo milevis unna...

Endret av mongokjell
Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 dødballmål i mot pga dårlige markeringer og på siste målet er det 2 TIL-spillere mellom Stabæk-forsvarer og Kara. På nytt avsløres Stabæk som et dårlig dødball-lag, både offensivt og defensivt.

Utrolig kjipt med utligning på overtid, i en normal kamp hadde det vel vært typisk 3 min tillegg. Det var 4 bytter i 2. omg (og et bytte i pausen), hvilket skulle tilsi 2 min tillegg, videre kvalifiserte Eiriksons skade til 1 min, og da kan det ikke legges til MER enn 1 min for litt uthaling av tid (det ble f.eks ikke gult kort).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Dagens lyspunkt er at JL velger Knudsen i målet, syns det var på tide nå!

JKL hadde enkelt reddet både det første og det tredje målet. Dette er selvsagt bare spekulasjoner på linje med de som har kommet i forbindelse med målene JKL har sluppet inn, men jeg synes Knudsen var rusten i dag og sto i hvert fall ikke bedre enn JKL har gjort. Kanskje det er en god grunn til at han ikke har fått plassen tilbake umiddelbart?

1-0 må han ta på sin kappe. At han ikke går ut og plukker ballen er rart. Morsomt å se at når Til begynner å bruke kantene sine så rundspiller de oss i 50 min. Jeg ble uansett imponert over hvordan Til spilte i andre omgang. Årets beste fra MMS?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd TROMSØ - STABÆK
  • Opprett ny...