BjørnC 249 Del Skrevet 29. Juni 2011 Del Skrevet 29. Juni 2011 Jeg får ikke krysset av på at jeg aksepterer turreglementet på mobilen, melder meg herved på buss! Da har jeg herved meldt deg på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 29. Juni 2011 (endret) Del Skrevet 29. Juni 2011 (endret) Noen som vet noe om hvordan det blir med billetter til denne kampen? Kjøpes på stadion? Endret 29. Juni 2011 av Berdiin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 29. Juni 2011 Del Skrevet 29. Juni 2011 Noen som vet noe om hvordan det blir med billetter til denne kampen? Kjøpes på stadion? Alltid vært ett rent helvete å kjøpe billetter på stadion i Bergen regner med att Stabækbutikken selger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 29. Juni 2011 Del Skrevet 29. Juni 2011 Noen som vet noe om hvordan det blir med billetter til denne kampen? Kjøpes på stadion? Alltid vært ett rent helvete å kjøpe billetter på stadion i Bergen regner med att Stabækbutikken selger. halve moroa er jo å stå i den køen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Justin Case 2 Del Skrevet 30. Juni 2011 Del Skrevet 30. Juni 2011 Billetter til kampen kan kjøpes på Brann sine hjemmesider (print ut billetten) her... Gidder noen å poste her om når, og hvilken pub det blir samling på før kampen? Bor i Bergen. Andreas Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 30. Juni 2011 Del Skrevet 30. Juni 2011 Jeg fikk ikke bestilt på nett uten internet explorer, så da blir det kø på meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 30. Juni 2011 Del Skrevet 30. Juni 2011 fikk ikke kjøpt jeg heller... raller i køen med deg jeg posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 30. Juni 2011 Del Skrevet 30. Juni 2011 gidder ikke prøve engang, stiller meg i kø.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 30. Juni 2011 Del Skrevet 30. Juni 2011 Jeg fikk ikke bestilt på nett uten internet explorer, så da blir det kø på meg. Hvis den kun funker i IE, tar de nok ikke kort. Da må du sende 18 sånne..... i brev. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 30. Juni 2011 Del Skrevet 30. Juni 2011 Kosta 200 da jeg prøvde... Kontantrabatt, kanskje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 1. Juli 2011 Del Skrevet 1. Juli 2011 Noen mulighet for å bli plukket opp allerede i Oslo Søndag morgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 1. Juli 2011 Del Skrevet 1. Juli 2011 Noen mulighet for å bli plukket opp allerede i Oslo Søndag morgen? Du har en mulighet! Utenfor XXL i Sørkedalsveien klokken 07:30 Gjelder deg også Mikki Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 1. Juli 2011 Del Skrevet 1. Juli 2011 Noen mulighet for å bli plukket opp allerede i Oslo Søndag morgen? Du har en mulighet! Utenfor XXL i Sørkedalsveien klokken 07:30 Gjelder deg også Mikki Ah fantastisk! Da har jeg kort vei, skal nok få dratt våre trøtte kropper bort dit! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 1. Juli 2011 Del Skrevet 1. Juli 2011 Herlig Skal klare å dra kroppen min ned heisen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 1. Juli 2011 Del Skrevet 1. Juli 2011 Jeg møter også der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
big jesus 5 Del Skrevet 1. Juli 2011 Del Skrevet 1. Juli 2011 Hvor mange påmeldte ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 1. Juli 2011 Del Skrevet 1. Juli 2011 Til dere som drar - hils Henning fra meg også da ! ( Hyll - Tifo - etc). - kjipt at vi ikke får tatt skikelig farvel i TA. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 2. Juli 2011 Del Skrevet 2. Juli 2011 Når ca er vi tilbake på Bekkestua, med tanke på at man skal på jobb? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 2. Juli 2011 Del Skrevet 2. Juli 2011 Tipper senest 0400. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 2. Juli 2011 Del Skrevet 2. Juli 2011 Hva ble det til med pub, Potter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 2. Juli 2011 Del Skrevet 2. Juli 2011 Jeg har sendt en e-post til Dubliner uten å få svar. Vi samles der som et utgangspunkt. De har pusset opp, er fotballfansvennlige og har diverse pubmar. Jeg er på jobb og har ikke anledning til å ringe dem. Du kan jo stikke innom hvis du er i området? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 2. Juli 2011 Del Skrevet 2. Juli 2011 dubliner ligger hvor? og når åpner de? forresten, vi er 3 atykker som gjerne vil bli med på bussen fra pub til stadion. er det mulig? p.s.: heller ikke jeg fikk kjøpt billetter via internett...blir vel kø til meg og. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 2. Juli 2011 Del Skrevet 2. Juli 2011 dubliner ligger hvor? og når åpner de? http://lmgtfy.com/?q=dubliner+bergen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 2. Juli 2011 Del Skrevet 2. Juli 2011 dubliner ligger hvor? og når åpner de? http://lmgtfy.com/?q=dubliner+bergen takk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 2. Juli 2011 Del Skrevet 2. Juli 2011 dubliner ligger hvor? og når åpner de? forresten, vi er 3 atykker som gjerne vil bli med på bussen fra pub til stadion. er det mulig? p.s.: heller ikke jeg fikk kjøpt billetter via internett...blir vel kø til meg og. Medlemmer av Stabæk Support er hjertelig velkomne til å sitte på fra puben så lenge det er plass. Slik det ser ut nå har vi noen plasser til over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 2. Juli 2011 Del Skrevet 2. Juli 2011 vi er medlemmer hadde vært bra med felles tur til stadion. bybanen og en haug brann supportere er ikke det jeg anser som stemningsfull oppladning til kampen... ses Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 2. Juli 2011 Del Skrevet 2. Juli 2011 Vet at dere er medlemmer, men tenkte at det var greit å være tydelig slik at andre som leser vet hva som gjelder. Vi sees Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 2. Juli 2011 Del Skrevet 2. Juli 2011 dubliner ligger hvor? og når åpner de? forresten, vi er 3 atykker som gjerne vil bli med på bussen fra pub til stadion. er det mulig? p.s.: heller ikke jeg fikk kjøpt billetter via internett...blir vel kø til meg og. Medlemmer av Stabæk Support er hjertelig velkomne til å sitte på fra puben så lenge det er plass. Slik det ser ut nå har vi noen plasser til over. Noen som tilfeldigvis kan ta med medlemskortet mitt til Bergen (siden jeg er ute i god tid og spør..)? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 2. Juli 2011 (endret) Del Skrevet 2. Juli 2011 (endret) Brann stadion har sammen med lerkendal norges mest horrible kjoskpriser med 100kr/liter dispenserbrus. Akkurat som i Tr.heim kommer jeg til å ha min egen lille protest mot dette, ved å dele ut gratis brus på bussen til og fra stadion, til de som ikke handler noe i kiosken. Avreisestedet er endret fra Bussterminalen, til Uno-X på Bekkestua, da jeg må ha på et par-tre hundre liter for å komme T/R Bergen (ikke Uno-x på gjønnes, men den ved siden av bussterminalen) God natt Endret 2. Juli 2011 av Buss1 Marius Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 3. Juli 2011 Del Skrevet 3. Juli 2011 Jeg haiker også gjerne med bussen fra Dubliners til stadioen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå