Slum 12 843 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 6 kamper er spilt, og følgende resultat er klart: Plass Bruker 1 trals, trals` kuppong 2 odd, odd 3 Flexi Knut, flexi-bong 4 Bo, Bo`s KUPPONG 4 Morten, Morten 4 PettBork, Petter Børkeeiet 4 Alzheimer, Alzheimers Superbong 8 sexxes, sexxes 8 kjarri, treskalle 8 Mortimer, mortimers fasit 8 Slum, Slum 8 Guinn, Evenflow 13 Markus, Markus 13 kjarri, hestpeis 13 ErikErik, dererik 16 atleten, Drømmeresultater For oversikten over poengene o.l., klikk deg inn på følgende link: Stabæk Support's Tippekonkurranse Her har du også mulighenten å bli med på tippingen utover i sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 Jeg må dessverre innrømme at jeg ikke helt skjønner bæret av oppsettet... Litt pinlig... Kommentar linkene fungerer ikke og jeg har ikke mulighet til å sjekke hva jeg tippet, kan bare se at jeg ikke er særlig god til det. Jeg vet at jeg er en dust (fikk vite det av kona i går) men er det noen andre en meg som ikke skjønner det ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 hehe, kan fjerne dine bekymringer om at du er en dust ved å si at heller ikke jeg skjønner opplegget! virka litt rotete spør du meg, men med litt forklaring fra noen ordner det seg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 Bare bli vant med systemet, så ordner det seg nok. Jeg synes det er meget enkelt og greit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 Prøver så godt jeg kan, men vet ikke helt hva som er her og hva som ikke er her... Har man mulighet til f.eks å se hva man tippet ??? I tillegg står det når jeg bruker IE at det er "error on page" - dessutten finner jeg ikke igjen ranking siden og har ikke mulighet til å legge inn kommentarer.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 6 kamper er spilt, og følgende resultat er klart: Plass Bruker 1 trals, trals` kuppong 2 odd, odd 3 Flexi Knut, flexi-bong Bytt om 1 og 3. Det er en bug i sorteringsalgoritmen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 Kommentar linkene fungerer ikke og jeg har ikke mulighet til å sjekke hva jeg tippet, kan bare se at jeg ikke er særlig god til det. Kommentarlinkene: Bug. Takk for tilbakemelding. Jeg skal legge inn litt bedre historikk i løpet av noen få dager. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 I tillegg står det når jeg bruker IE at det er "error on page" - dessutten finner jeg ikke igjen ranking siden og har ikke mulighet til å legge inn kommentarer.... Hvilken IE versjon bruker du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 I tillegg står det når jeg bruker IE at det er "error on page" - dessutten finner jeg ikke igjen ranking siden og har ikke mulighet til å legge inn kommentarer.... Hvilken IE versjon bruker du? 6.0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 6 kamper er spilt, og følgende resultat er klart: Plass Bruker 1 trals, trals` kuppong 2 odd, odd 3 Flexi Knut, flexi-bong 4 Bo, Bo`s KUPPONG 4 Morten, Morten 4 PettBork, Petter Børkeeiet 4 Alzheimer, Alzheimers Superbong 8 sexxes, sexxes 8 kjarri, treskalle 8 Mortimer, mortimers fasit 8 Slum, Slum 8 Guinn, Evenflow 13 Markus, Markus 13 kjarri, hestpeis 13 ErikErik, dererik 16 atleten, Drømmeresultater For oversikten over poengene o.l., klikk deg inn på følgende link: Stabæk Support's Tippekonkurranse Her har du også mulighenten å bli med på tippingen utover i sesongen. 16 plass er slett ikke dårlig. Jeg jobber med EDB til daglig og jeg brukte lang tid på å finne ut hva jeg skulle gjøre. Jeg får se om det går kjappere i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 13. April 2004 Del Skrevet 13. April 2004 Jeg jobber med EDB til daglig og jeg brukte lang tid på å finne ut hva jeg skulle gjøre. Jeg får se om det går kjappere i dag. Ville det være fornuftig å lage en meny som fungerer som en slags veiviser? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 21. April 2004 Del Skrevet 21. April 2004 Hvordan finner man ut hvordan tippingen gikk? Klarte jeg en sterk plassering blant de 16 beste igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 21. April 2004 Del Skrevet 21. April 2004 Spillerobjekter -> samtlige kamper -> liker spesielt sorteringen på plass 22 - Slum, useriøs over seriøs... Mannen er best når han er useriøs. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 21. April 2004 (endret) Del Skrevet 21. April 2004 (endret) ..dette var da ingen sak. Viking-supporter leder sier du? ..vell.. ikke med mindre jeg er sinnsvakt drita.. Endret 21. April 2004 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trals 0 Del Skrevet 25. April 2004 Del Skrevet 25. April 2004 Ikke værst å: Pkt. 1: Få æren av å lede når man ikke gjør det. Pkt. 2: Ligge i toppen når man ikke skjønner stort av konkurransens funskjon. Pkt. 3: Ligge i toppen når man tipper 3-0 seier til Viking over Tromsø når resultatet blir 0-4. En konkurranse etter mitt hjerte....takk. trals, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 27. April 2004 Del Skrevet 27. April 2004 Hvordan får man opp åssen man ligger an? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 27. April 2004 Del Skrevet 27. April 2004 Blir det noen premier på slutten av sesongen eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg