Gå til innhold

Aafk - STB

Celebi2
 Del

Anbefalte innlegg

Dette blir forhåpentligvis en særdeles rolig helg. På den annen side så er det viktig at vi reiser oss og ser fremover. Dette er en dag som blir prentet inn i det norske folks kollektive bevissthet på linje med 9. april 1940.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å avlyse alt som er og heller låse seg inne i eget hjem er vel det dummeste vi kan gjøre. La oss heller reise oss opp igjen, gi en finger til terrorister og la livet gå sin gang. Det gjelder både fotball og alt annet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste uke, kanskje. Å late som om at dette ikke vil prege oss i nærmeste fremtid blir for dumt. Jeg tror virkelig ikke at jeg kommer til å ha glede av fotball denne helgen. Det jeg så og opplevde i dag tar kaka.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig vil det prege oss. Og de som har opplevd dette i dag, eller kjenner noen som har det, har selvfølgelig bedre ting å ta seg til denne helga enn å se på fotball/konserter/etellerannet. Men jeg ser ikke noe poeng i å avlyse alt mulig av den grunn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

StabækLars, jeg landet i Ålesund for kort tid siden, sammen med Isaksen. Tenkte å ta SS-bussen hjem etter matchen.

Hva tror du sjansene er for at den blir avlyst, burde jeg bare bestille flybillett hjem i morgen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

StabækLars, jeg landet i Ålesund for kort tid siden, sammen med Isaksen. Tenkte å ta SS-bussen hjem etter matchen.

Hva tror du sjansene er for at den blir avlyst, burde jeg bare bestille flybillett hjem i morgen?

SS-bussen blir ikke avlyst...men jeg kan ikke svare for kampen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På grunn av gårsdagens hendelser er tippeligarunden er utsatt. Stabæk Supports tur til Ålesund avlyses. Våre tanker går til de drepte, skadde og deres pårørende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg la meg i går, håpet jeg at serierunden likevel ville bli gjennomført.

Etter at jeg våknet til nyheten om 91 omkomne i morges er jeg helt enig i at det eneste riktige er å utsette serierunden. Stabæk betyr svært lite i denne sammenhengen.

Vi er 7 stk. på plass i Ålesund, men jeg tror alle blir værende til i morgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne helgen er fotball uviktig. Det hadde definitivt ikke føltes riktig å synge og juble for mål nå.

Jeg satt selv på kontoret i Oslo tinghus da det smalt, og jeg ble vitne til ødeleggelsene da jeg styrtet ut. Søsteren min jobber i Nærings- og Handelsdepartementet, hun kom forholdsvis uskadd fra det men har sittet på Ullevål med skadde kolleger i natt.

Etter det jeg opplevde i Oslo var fotball uviktig for meg denne helgen. Etter det ufattelige som deretter skjedde på Utøya er det helt riktig å avlyse hele runden.

Nå er det tid for ettertanke og å ta vare på hverandre. Og så får fotballen bli til glede igjen utover i neste uke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke opp til Marius å bestemme om det blir buss eller ikke. Det stoler jeg på at SS styret avgjør selv dersom det er økonomisk forsvarlig og heller velger et annet bussfirma dersom Marius ikke gjør det

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser poenget med å klage på han som alltid kjører oss til kampene, selv om det koster ham en buss i ny og ne (og ganske mye nattesøvn). Marius er en kjempeteiting!

*sarkasmevarsel*

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen vil være mer fornøyd en meg, om det går buss til Ålesund, jeg får sett kampen og jeg tjener penger. Når $$ har begynt å snu litt på kronestykkene, så er det idiotisk å bruke 12.000 på å sende 12 stykker til Ålesund, da synes jeg det er bedre å heller ha en ekstra gratistur til en av våre naboklubber. Da får 150 personer glede av det.

i 2009 hadde vi 2 turer til Ålesund, begge på hverdager med 12 og 7 deltakere. Dette er etter min mening feil ressursbruk av $$ å kopiere i 2011

Det er ikke værre en at vi setter opp buss og så avlyser vi turen dersom det ikke blir nok deltakere til at det blir økonomisk forsvarlig, Hvor mange må være med? 36,9!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Aafk - STB
  • Opprett ny...