Celebi2 877 Del Skrevet 21. Juli 2011 Del Skrevet 21. Juli 2011 Etter ekstraomganger i Ålesund kan vi jo håpe på mange slitne bein utover i kampen på søndag. Ollé er ute etter sitt 5. kort i serien. Er Johan eller Åsa friske nok til å starte på kanten? Benken vår blir jævlig tynn! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 22. Juli 2011 Del Skrevet 22. Juli 2011 Etter ekstraomganger i Ålesund kan vi jo håpe på mange slitne bein utover i kampen på søndag. Ollé er ute etter sitt 5. kort i serien. Er Johan eller Åsa friske nok til å starte på kanten? Benken vår blir jævlig tynn! Dette tar vi! Forza Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 22. Juli 2011 Del Skrevet 22. Juli 2011 Blir Tippeligarunden avlyst? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 22. Juli 2011 Del Skrevet 22. Juli 2011 Blir Tippeligarunden avlyst? Jeg går ut fra det. Og håper det. Dagens kamp er i hvert fall avlyst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 22. Juli 2011 Del Skrevet 22. Juli 2011 Dette blir forhåpentligvis en særdeles rolig helg. På den annen side så er det viktig at vi reiser oss og ser fremover. Dette er en dag som blir prentet inn i det norske folks kollektive bevissthet på linje med 9. april 1940. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. Juli 2011 Del Skrevet 22. Juli 2011 Blir Tippeligarunden avlyst? Det er ikke avklart ennå. Vi oppdaterer straks det er bestemt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 22. Juli 2011 Del Skrevet 22. Juli 2011 Å avlyse alt som er og heller låse seg inne i eget hjem er vel det dummeste vi kan gjøre. La oss heller reise oss opp igjen, gi en finger til terrorister og la livet gå sin gang. Det gjelder både fotball og alt annet. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 22. Juli 2011 Del Skrevet 22. Juli 2011 Neste uke, kanskje. Å late som om at dette ikke vil prege oss i nærmeste fremtid blir for dumt. Jeg tror virkelig ikke at jeg kommer til å ha glede av fotball denne helgen. Det jeg så og opplevde i dag tar kaka. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 22. Juli 2011 Del Skrevet 22. Juli 2011 Selvfølgelig vil det prege oss. Og de som har opplevd dette i dag, eller kjenner noen som har det, har selvfølgelig bedre ting å ta seg til denne helga enn å se på fotball/konserter/etellerannet. Men jeg ser ikke noe poeng i å avlyse alt mulig av den grunn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 22. Juli 2011 Del Skrevet 22. Juli 2011 StabækLars, jeg landet i Ålesund for kort tid siden, sammen med Isaksen. Tenkte å ta SS-bussen hjem etter matchen. Hva tror du sjansene er for at den blir avlyst, burde jeg bare bestille flybillett hjem i morgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 22. Juli 2011 Del Skrevet 22. Juli 2011 StabækLars, jeg landet i Ålesund for kort tid siden, sammen med Isaksen. Tenkte å ta SS-bussen hjem etter matchen. Hva tror du sjansene er for at den blir avlyst, burde jeg bare bestille flybillett hjem i morgen? SS-bussen blir ikke avlyst...men jeg kan ikke svare for kampen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. Juli 2011 Del Skrevet 22. Juli 2011 Det blir ikke tatt noen beslutning i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 22. Juli 2011 Del Skrevet 22. Juli 2011 NFF vurderer å utsette serierunden – Vi har en dialog med politiet, og vil komme med en pressemelding om hvordan dette påvirker serierunden i løpet av lørdag, sier Nils Fisketjønn i NFF til TV 2 Sporten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 23. Juli 2011 Del Skrevet 23. Juli 2011 No way at det blir serierunde denne helgen her ass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 23. Juli 2011 Del Skrevet 23. Juli 2011 Utsatt Alt fra fair play ligaen og opp. Etter dødstallene som kom frem i natt og fortsatt stiger er dette helt greit og forståelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 23. Juli 2011 Del Skrevet 23. Juli 2011 På grunn av gårsdagens hendelser er tippeligarunden er utsatt. Stabæk Supports tur til Ålesund avlyses. Våre tanker går til de drepte, skadde og deres pårørende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 23. Juli 2011 Del Skrevet 23. Juli 2011 Da jeg la meg i går, håpet jeg at serierunden likevel ville bli gjennomført. Etter at jeg våknet til nyheten om 91 omkomne i morges er jeg helt enig i at det eneste riktige er å utsette serierunden. Stabæk betyr svært lite i denne sammenhengen. Vi er 7 stk. på plass i Ålesund, men jeg tror alle blir værende til i morgen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 23. Juli 2011 Del Skrevet 23. Juli 2011 Denne helgen er fotball uviktig. Det hadde definitivt ikke føltes riktig å synge og juble for mål nå. Jeg satt selv på kontoret i Oslo tinghus da det smalt, og jeg ble vitne til ødeleggelsene da jeg styrtet ut. Søsteren min jobber i Nærings- og Handelsdepartementet, hun kom forholdsvis uskadd fra det men har sittet på Ullevål med skadde kolleger i natt. Etter det jeg opplevde i Oslo var fotball uviktig for meg denne helgen. Etter det ufattelige som deretter skjedde på Utøya er det helt riktig å avlyse hele runden. Nå er det tid for ettertanke og å ta vare på hverandre. Og så får fotballen bli til glede igjen utover i neste uke. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 27. Juli 2011 Del Skrevet 27. Juli 2011 Ikke fastsatt dato enda, men så snart som mulig og senest 25. oktober. Blir vel en midtukekamp om AaFK ikke går videre i EL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 27. Juli 2011 Del Skrevet 27. Juli 2011 Ikke fastsatt dato enda, men så snart som mulig og senest 25. oktober. Blir vel en midtukekamp om AaFK ikke går videre i EL Blir det midtuke kamp, ser ikke jeg noen grunn til å sette opp buss. De ca 10 som kommer til å være med, kan heller fly. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 27. Juli 2011 Del Skrevet 27. Juli 2011 Jeg er med hvis det blir buss, fly derimot vet jeg ikke om jeg gidder. Bitter fordi SS ike setter opp buss til damekamper, Marius? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 28. Juli 2011 Del Skrevet 28. Juli 2011 Er vel ikke opp til Marius å bestemme om det blir buss eller ikke. Det stoler jeg på at SS styret avgjør selv dersom det er økonomisk forsvarlig og heller velger et annet bussfirma dersom Marius ikke gjør det 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 28. Juli 2011 Del Skrevet 28. Juli 2011 Ser poenget med å klage på han som alltid kjører oss til kampene, selv om det koster ham en buss i ny og ne (og ganske mye nattesøvn). Marius er en kjempeteiting! *sarkasmevarsel* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 28. Juli 2011 Del Skrevet 28. Juli 2011 Men du ser vel poenget med at en innleid bussjåfør ikke kan bestemme om SS skal arrangere busstur eller ikke? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 28. Juli 2011 Del Skrevet 28. Juli 2011 Ser du at Marius har bestemt noe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 28. Juli 2011 Del Skrevet 28. Juli 2011 Nei, men jeg tolket det slik pga utsagnet om at de som drar heller får ta fly. Muligens dette var feil 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 28. Juli 2011 Del Skrevet 28. Juli 2011 Spørsmålet her er jo enkelt; settes det opp buss uansett ukedag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 28. Juli 2011 Del Skrevet 28. Juli 2011 Spørsmålet er vel heller hvor mange som er påmeldt? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 28. Juli 2011 Del Skrevet 28. Juli 2011 Svaret er vel også relativt enkelt: det settes opp buss avhengig av antall påmeldte, uansett ukedag. Såvidt meg bekjent. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 28. Juli 2011 Del Skrevet 28. Juli 2011 Ingen vil være mer fornøyd en meg, om det går buss til Ålesund, jeg får sett kampen og jeg tjener penger. Når $$ har begynt å snu litt på kronestykkene, så er det idiotisk å bruke 12.000 på å sende 12 stykker til Ålesund, da synes jeg det er bedre å heller ha en ekstra gratistur til en av våre naboklubber. Da får 150 personer glede av det. i 2009 hadde vi 2 turer til Ålesund, begge på hverdager med 12 og 7 deltakere. Dette er etter min mening feil ressursbruk av $$ å kopiere i 2011 Det er ikke værre en at vi setter opp buss og så avlyser vi turen dersom det ikke blir nok deltakere til at det blir økonomisk forsvarlig, Hvor mange må være med? 36,9!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå