Alzheimer 2 525 Del Skrevet 15. April 2004 Del Skrevet 15. April 2004 Virket på IA som forsvarsfirern blir MS-MK-IA-CH slik at vi får litt luftstyrke mot Flo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 15. April 2004 Del Skrevet 15. April 2004 Hepp, Det er nok fornuftig, men Flo var skikkelig tafatt i første kampen mot Ham-Kam. Skjønnsberg er etter min mening bedre på høyrebacken en i sentral midtbane, men de stadige forandringene ser ut til å påvirke prestasjonene til Ohr. Vi er nok avhengige av at Ohr tar noen steg videre i sin egen utvikling, nå ser det ut til at han står litt på stedet hvil. Ohr er kanskje ikke så flink til å involvere seg i spillet når han ikke får mye ballkontakt. I vinter var han til tider veldig god når han var mye involvert og fikk føre opp langs høyresiden. Etterhvert som treningsseongen skred frem synes jeg prestasjonene hans falt litt og i de siste kampene har han vært litt tilbake der han var i VIF. Litt glemt ute på høyresiden og statisk. Kanskje ohr bør få hvile litt??? Vi kan prøve Samir eller Henning fra start mot Sogndal! Ellers mener jeg at Finsi må få sjansen fra start mot Sogndal! Vi matcher ikke forsvaret til Sogndal i lufta, så vi må utfordre langs bakken. Da tror jeg det er fornuftig å prøve med Veigar som kan vende opp og utfordre på egen hånd og en stikkballer fra Jørgensen mot Finstad på vei inn i bakrommet. Disse ballene kan godt sendes fra en litt høyrevridd midtbaneposisjon. Min oppstilling blir da: Jon Morten, Mike, IA, Holter (Forutsetter at Muri er ute selvsagt) Steners (punktmarkerer Nyan) Jørgensen, Peter, Wowoha Finsi, Gunnarson Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 16. April 2004 Del Skrevet 16. April 2004 Jeg har kun 1 krav til lagoppstillingen på søndag: SAMMY SKAL STARTE. Her har jeg nærmest tilbedt Gaute helt siden han tok over, og er for første gang uenig - eller faktisk meget kritisk til et uttak. Intet vondt om Ohr eller Tom, men Sammy er da noen klasser bedre mener nå jeg da. Og når Sammy kom inn mot Odd spilte han på feil side. Generaltappe av Gaute og for meg totalt uforståelig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 17. April 2004 Del Skrevet 17. April 2004 Justerer mitt hete tips: J IMAC STMT TP Dessverre ingen Sammy fra start. Veigar er skada. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 18. April 2004 Del Skrevet 18. April 2004 Go stabæk!!!! vi r på rett sjøl! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg