Haze 1 749 Del Skrevet 26. Juli 2011 Del Skrevet 26. Juli 2011 Lørdag er det tid for nok en viktig kamp i jakten på seriegullet. Chixa møter Kolbotn borte, og det er en tradisjonelt vanskelig bortekamp. Den eneste kampen Chixa har tapt i Toppsserien var tilsvarende oppgjør i 2009. De som var tilstede da, vil sikkert huske synging (bakom skyene er himmelen alltid blaa) og flagging i minst 20 minutter etter kampslutt, hvor til og med noen av spillerne til Kolbotn kom ut og applauderte... Våre gode venner i UFQ setter opp buss til Kolbotn på lørdag, med avreise klokken 13.40 fra Bekkestua. Regner med det vil være mulig å finne et vannhull som holder åpent før den tid, så man kan ralle litt før, under og etter match. Bussturen koster 100 kroner, og påmelding kan skje på turtelefonen, nummer 46 48 86 00, eller direkte her på forumet. Alle er velkomne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 26. Juli 2011 Del Skrevet 26. Juli 2011 Lørdag er det tid for nok en viktig kamp i jakten på seriegullet. Chixa møter Kolbotn borte, og det er en tradisjonelt vanskelig bortekamp. Den eneste kampen Chixa har tapt i Toppsserien var tilsvarende oppgjør i 2009. De som var tilstede da, vil sikkert huske synging (bakom skyene er himmelen alltid blaa) og flagging i minst 20 minutter etter kampslutt, hvor til og med noen av spillerne til Kolbotn kom ut og applauderte... Våre gode venner i UFQ setter opp buss til Kolbotn på lørdag, med avreise klokken 13.40 fra Bekkestua. Regner med det vil være mulig å finne et vannhull som holder åpent før den tid, så man kan ralle litt før, under og etter match. Bussturen koster 100 kroner, og påmelding kan skje på turtelefonen, nummer 46 48 86 00, eller direkte her på forumet. Alle er velkomne. Da melder jeg meg på her -og forundrer meg over hvorfor UFQ må arrangere busstur. Det har vi da et styre i SS til :angry: Håper dette er pga ferietid, ikke at det er en trend fra SS. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. Juli 2011 Del Skrevet 26. Juli 2011 Trenden generelt i SS for tiden er jo at omtrent ingen gidder å sette seg på en buss uansett om det er herre eller damelaget som spiller.. Ellers kan jeg bekrefte at turansvarlig er på ferie. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 26. Juli 2011 Del Skrevet 26. Juli 2011 Melder meg også på busstur. Gleder meg til å slå Kolbotn igjen. Gleder meg ikke til å høre vi-kan-såpille-på-alt-vi-finner-i-kjøkkenskapet-orkesteret på Sofiemyr. Ser at Røa samtidig spiller borte mot Sandviken, og der kan vi knapt tillate oss å håpe på hjelp. Sannsynligvis kommer vel Røa til å øke forspranget til oss på målforskjellen også (per nå ligger de ni plussmål foran). Veldig spent på hvordan det vil fungere med flere spillere nylig tilbake fra sykesenga. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 27. Juli 2011 Del Skrevet 27. Juli 2011 Trenden generelt i SS for tiden er jo at omtrent ingen gidder å sette seg på en buss uansett om det er herre eller damelaget som spiller.. Ellers kan jeg bekrefte at turansvarlig er på ferie. Godt poeng, ser den, samtidig som økonomien er stram. Men det er jo ikke lettere å få folk på bussen ved og ikke sette opp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 27. Juli 2011 Del Skrevet 27. Juli 2011 Trenden generelt i SS for tiden er jo at omtrent ingen gidder å sette seg på en buss uansett om det er herre eller damelaget som spiller.. Ellers kan jeg bekrefte at turansvarlig er på ferie. Vi har ligget på rundt 34 påmeldte på alle de lange borteturene i år. For $$ er ikke det noe dårlig antall. Disse har kunn gått med et lite underskud. Vi har innført betaling for korte borteturer, noe som gjør at en del kjører egen bil, men vi var 2 busser til Særp til tross for tidlig avreise. $$ har godt med penger på bok, så hvorfor de ikke kan sette opp buss til Kolbotn skjønner ikke jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 27. Juli 2011 Del Skrevet 27. Juli 2011 Trenden generelt i SS for tiden er jo at omtrent ingen gidder å sette seg på en buss uansett om det er herre eller damelaget som spiller.. Ellers kan jeg bekrefte at turansvarlig er på ferie. Vi har ligget på rundt 34 påmeldte på alle de lange borteturene i år. For $$ er ikke det noe dårlig antall. Disse har kunn gått med et lite underskud. Vi har innført betaling for korte borteturer, noe som gjør at en del kjører egen bil, men vi var 2 busser til Særp til tross for tidlig avreise. $$ har godt med penger på bok, så hvorfor de ikke kan sette opp buss til Kolbotn skjønner ikke jeg. Nå er jeg redd du tar opp ting du ikke har førstehånds kjennskap til. Vi må være ekstremt påpasselige rent økonomisk, på grunn av at inntektene våre er langt lavere enn budsjettert. Dette er uansett ikke en diskusjon for denne tråden, og vi er glade for at det blir arrangert tur til Kolbotn. Så får oppmøtet på denne turen være en pekepinn på hvorvidt det er aktuelt å sette opp buss til flere av Chixa sine kamper. Forhåpentligvis er det det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 27. Juli 2011 (endret) Del Skrevet 27. Juli 2011 (endret) Det minste man kan gjøre (hvis man ønsker folk på kampene da) er å ta med SFK sine kamper i toppen av hjemmesiden hvor de neste kampene står. Der er det kun herrelaget sine kamper. Endret 27. Juli 2011 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 28. Juli 2011 Del Skrevet 28. Juli 2011 Jeg melder på mamma og meg til Kullebunnen turen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 28. Juli 2011 (endret) Del Skrevet 28. Juli 2011 (endret) Jeg melder på mamma og meg til Kullebunnen turen. Det er notert. Endret 28. Juli 2011 av Haze Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 29. Juli 2011 Del Skrevet 29. Juli 2011 +2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 29. Juli 2011 (endret) Del Skrevet 29. Juli 2011 (endret) +2 notert Endret 31. Juli 2011 av BjørnC Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 31. Juli 2011 Del Skrevet 31. Juli 2011 Oi. Nå er cupen viktigere enn noensinne! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 31. Juli 2011 Del Skrevet 31. Juli 2011 Oi. Nå er cupen viktigere enn noensinne! Det kan du trygt si..men husk at også Røa har problemer med Kolbotn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 1. August 2011 Del Skrevet 1. August 2011 At vi kan få så lite ut av så gode spillere er for meg en gåte. Vi skapte nok til å vinne, men dominerte ikke slik vi burde kunne forvente. Jeg føler at vi nok en gang taper den taktiske kampen mot Eggen. Påstår også at hvis vi skal spille 4-2-3-1 kan ikke Trine og Katrine være ankere samtidig. De er for defansive og det blir som å spille med 6 i forsvar. Det holder ikke mot et lag hvor vi på papiret er langt sterkere og burde ha flere offensive spillere på banen. Jeg ville da flyttet Trine ned som midtstopper og satt Siri på backen. Vi burde, i følge meg, uansett benytte Siri på backplass. Hun er flink til å bidra offensivt når hun spiller på den plassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 1. August 2011 Del Skrevet 1. August 2011 Hva skjedde med stemningen blandt de syngende. Var så heldig å overvære 2.omgang via tv og det var jo knapt synging? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 1. August 2011 Del Skrevet 1. August 2011 Hva skjedde med stemningen blandt de syngende. Var så heldig å overvære 2.omgang via tv og det var jo knapt synging? Da inviteres du til å bli med på stadion i stedet for å se kampen på TV ved neste anledning (onsdag) Tror de fleste ble ganske slappe av å stå i solsteiken, kom selv rett fra fjorden og var jo nærmenst dehydrert når jeg kom tilbake på Blaa (der fikk jeg inn nok væske.....) Men det ble for mye fokus på missnøye og for lite støtte til laget, helt enig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå