Meningsfull 325 Del Skrevet 3. August 2011 Del Skrevet 3. August 2011 Se nyheten på Stabæk sine sider i dag. Nå er det alvor, for å unngå at lisensen ryker eller at mange spillere må selges til latterlig lav pris. Interesserte kan sende mail til Ingebrigt men man kan vel like gjerne skrive her. Stabæk trenger penger og vi må hjelpe til. Skal vi legge alvor bak sangene om at vi har penger? Alle som har lyst og mulighet bør skrive her, så vi ser hvor mye penger vi kan bidra med. Jeg kan gjerne bidra med et par tusen. Jeg tror Stabæk lodder interessen før de eventuelt lager en offentlig emisjon (trykker aksjer). Noen flere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kane 129 Del Skrevet 3. August 2011 Del Skrevet 3. August 2011 Jeg skrev i Arenatråden at "bygdeavdelingen" også stiller opp i den Blå "Hva skjer?"-aksjonen.... Litt usikker akkurat nå på størrelse, men mellom 3-5 000 skal det vel gå an å få til.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 3. August 2011 Del Skrevet 3. August 2011 seff Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 3. August 2011 Del Skrevet 3. August 2011 Minimum 5000,- fra meg 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 3. August 2011 Del Skrevet 3. August 2011 Jeg skal prøve å få til 1000,- eller mer (avhengig av jobb). Har Stabæk Support mulighet til å spytte inn litt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Villpuma 31 Del Skrevet 3. August 2011 Del Skrevet 3. August 2011 Dette støttes, helt klart! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 3. August 2011 (endret) Del Skrevet 3. August 2011 (endret) Har Stabæk Support mulighet til å spytte inn litt? Kan vi ikke heller ekspandere sponsingen av chixa? Endret 3. August 2011 av Jakob 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 3. August 2011 Del Skrevet 3. August 2011 Som jeg allerede har skrevet i "Hangarn-tråden" skal jeg selvfølgelig bidra. Får se hvor mye jeg klarer, men en tusenlapp er minimum. Foreldre hjemme skal også få beskjed om å stille opp. Håper vi til slutt klarer å overgå forhåpningene til selv de største optimistene i styret! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fefe 24 Del Skrevet 3. August 2011 Del Skrevet 3. August 2011 Er med på et par tusen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Meningsfull 325 Del Skrevet 3. August 2011 Del Skrevet 3. August 2011 Da har vi allerede 15-20k bare etter litt over en time! Veldig bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 3. August 2011 Del Skrevet 3. August 2011 Minst 1.000 fra meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 241 Del Skrevet 3. August 2011 Del Skrevet 3. August 2011 Skal seff bidra, når det kommer på plass en ferdig løsning for å bidra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 3. August 2011 Del Skrevet 3. August 2011 Selvsagt med på dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 3. August 2011 Del Skrevet 3. August 2011 Sånn som aksjemarkedene er om dagen er det like greit å putte penger I Stabæk-aksjer som fondsplasseringer folkens! Par-tre tusen, kanskje mer avhengig av prising og business case Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Villpuma 31 Del Skrevet 3. August 2011 (endret) Del Skrevet 3. August 2011 (endret) Eventuelt kunne det vært en idè å kjøpe billetter for pengene en tenker å donere, for f.eks å stille plassen til dispensasjon for idrettslag, skoleklasser etc. Det vil føre til fler på kamp, samt penger inn til Stb. Burde vel være mulig å få til en deal med klubben på noe slikt? #edit: rettet mot hvis det bare blir pengestøtte. Med aksjer, ser jeg at det kan være mer givende å få en eierandel. Endret 3. August 2011 av Villpuma Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 3. August 2011 Del Skrevet 3. August 2011 I'm in! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 3. August 2011 Del Skrevet 3. August 2011 Fast trekk i måneden om det er nødvendig! Alltid. Uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Meningsfull 325 Del Skrevet 3. August 2011 Del Skrevet 3. August 2011 Like viktig som å selge aksjer er jo å skape flere produkter hvor Stabæk kan kapitalisere på merkevaren sin. Mye kan gjøres, og det kan være mye å hente ved å kontakte mindre bedrifter i Asker og Bærum angående dette. Akkurat det har jeg en del års erfaring med, så mulig jeg tar kontakt med Stabæk angående noen tanker rundt hvordan det kan gjøres. I mellomtiden håper jeg at disse aksjene blir en realitet slik at alle (flest mulig) kan bidra. Nå snakker jeg selvsagt helt utenom det sportslige når jeg sier "viktig". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 3. August 2011 Del Skrevet 3. August 2011 Jeg er med! Minst 1000 herfra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 3. August 2011 Del Skrevet 3. August 2011 Jeg skal nok klare noen tusen jeg også. Alltid, uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 3. August 2011 Del Skrevet 3. August 2011 Jeg er med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 3. August 2011 Del Skrevet 3. August 2011 Om vi beholder lisensen med dette er jeg også med!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 3. August 2011 Del Skrevet 3. August 2011 Støtter dette! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 3. August 2011 Del Skrevet 3. August 2011 er lett med på dette! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 117 Del Skrevet 3. August 2011 (endret) Del Skrevet 3. August 2011 (endret) Jeg går gjerne inn med noen tusen hvis vi får på plass en (avtale om) arena i kommunen. Antar dette er viktig for mange andre også, både av egeninteresse og fordi jeg tror Stabæk (og demed investeringen) lever veldig farlig om de må ut av kommunen. Asker kunne til nød gått an, men Oslo eller Drammen er mildt sagt håpløst. Få på plass arena-spørsmålet først, og kjør en emisjon etterpå. Det vil gi mange et dobbelt eierskap til klubben vår! Endret 3. August 2011 av Bjornh 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 3. August 2011 Del Skrevet 3. August 2011 Skal nok prøve å få skrapt sammen en lapp eller to 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 3. August 2011 Del Skrevet 3. August 2011 Jeg går gjerne inn med noen tusen hvis vi får på plass en (avtale om) arena i kommunen. Antar dette er viktig for mange andre også, både av egeninteresse og fordi jeg tror Stabæk (og demed investeringen) lever veldig farlig om de må ut av kommunen. Asker kunne til nød gått an, men Oslo eller Drammen er mildt sagt håpløst. Få på plass arena-spørsmålet først, og kjør en emisjon etterpå. Det vil gi mange et dobbelt eierskap til klubben vår! Veldig enig! Antagelig veldig mye lettere å få inn penger når det er kommet an avklaring på hvor vi spiller til neste år. Lett med på å støtte klubben med noen tusen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Oddan79 154 Del Skrevet 4. August 2011 Del Skrevet 4. August 2011 Jeg kan bidra med et par tusen! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 4. August 2011 Del Skrevet 4. August 2011 Det er vel et poeng at det nå er snakk om midler for å sikre lisensen. Arenaspørsmålet er ikke avklart, og så vidt jeg forstår det som er skrevet, delvis utenfor Stabæks kontroll. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Silverstone 72 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. August 2011 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. August 2011 (endret) Jeg er med med 5-10K Skulle bare mangle. Det er jo så mye spennende ting som skjer i klubben nå. http://fotball.aften...ticle206455.ece http://www.vg.no/spo...?artid=10089243 Tror dette med arenaen ordner seg. Høres jeg veldig possitiv ut nå? JA det er jeg. Jeg har sett hvordan gutta har spilt de to siste hjemmekampene, De spiller med hjerte og da bør vi gi med hjerte Endret 4. August 2011 av Silverstone 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå