Haze 1 749 Del Skrevet 29. August 2011 Del Skrevet 29. August 2011 Jeg tror bjørk må legges inn på mandag. På Gaustad? Da vet jeg om en han kommer til å treffe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bjørk 306 Del Skrevet 29. August 2011 Del Skrevet 29. August 2011 Dette er det morsomste, verste og mest irriterende jeg har opplevd på lenge. Bortetur med STB ass, legendarisk! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 29. August 2011 Del Skrevet 29. August 2011 Jeg tror bjørk må legges inn på mandag. På Gaustad? Da vet jeg om en han kommer til å treffe. Frode? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 29. August 2011 Del Skrevet 29. August 2011 Hvem sier det er kjedelig å reise hjem med null poeng? De to klassikerne av noen hjemturer i år har begge vært uten poeng. Torbjørn Egner-natt på vei hjem fra Molde, og så legenden om kjøttsnoken på vei hjem fra Stavanger i natt. Priceless! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå