Morten 22 Del Skrevet 17. April 2004 Del Skrevet 17. April 2004 Er ikke så stiv i engelsk men jeg pleier ikke stille i smoking på kamp Regner med at de ikke er innterisert i å ta fra meg de sårt trengte nervebroligene sigarettene mine? Noen som har synspunkter på røykfri stadio? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 17. April 2004 Del Skrevet 17. April 2004 Som antirøyker kan jeg vel si at utendørs røykng må være ok, så lenge vedfyring, bilkjøring etc med enorme og langt skadeligere gasser er fullt tillatt. Synes likevel det er greit om folk ikke står inntil meg og røyker. Er det ikke NIF som har funnet på at alle tribuner skal være røykfrie? Tribuner uten tak trenger ikke røykeforbud, akkurat som ingen tribuner trenger alkoholforbud. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 18. April 2004 Del Skrevet 18. April 2004 kommer aldri til å si "nicotinell tribunen". kommer alltid tilø å være dynamo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 19. April 2004 Del Skrevet 19. April 2004 Røykeforbudet gjelder ikke ståtribunen til Stabæk Support. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg