Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det blir buss fra Bekkestua kl 15.55, med mulighet til å gå på undervegs. Vi er ikke tidlig på Sofiemyr, men vi skal rekke det greit, dette for å få med oss flest mulig.

Turen er selvfølgelig gratis for alle, medlemer av Stabæk Support eller ikke.(men vi håper du melder deg inn)

Påmelding i denne tråden, eller til Turtelefonen 46488600

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir buss fra Bekkestua kl 15.55, med mulighet til å gå på undervegs. Vi er ikke tidlig på Sofiemyr, men vi skal rekke det greit, dette for å få med oss flest mulig.

Turen er selvfølgelig gratis for alle, medlemer av Stabæk Support eller ikke.(men vi håper du melder deg inn)

Påmelding i denne tråden, eller til Turtelefonen 46488600

Denne rekker jeg dessverre ikke, men jeg får vel gjøre som på fartkampen og komme fem minutter etter kampstart...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldlig bra Marius

Selv om kampen går på ett tidlig og svært ugunstig tidspunkt håper jeg så mange som mulig har mulighet til å ta turen.

Busstilbudet gjør det kanskje enklere for noen.

Jeg hopper gjerne på ved Sjølyst.

.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldlig bra Marius

Selv om kampen går på ett tidlig og svært ugunstig tidspunkt håper jeg så mange som mulig har mulighet til å ta turen.

Busstilbudet gjør det kanskje enklere for noen.

Jeg hopper gjerne på ved Sjølyst.

.

Kjempe bra Marius

Jeg melder på 2 stk mamma og meg, vi hopper på på Bekkestua

Endret av nøtte
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører den over Lysaker?

Sikkert lurt med så få stopp som mulig pga trafikken, men må jo spørre.

Hvis ikke, melder jeg meg herved på fra Bekkestua.

Marius, hvis ingen andre har bedt om Lysaker, så møter jeg på Bekkestua

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører den over Lysaker?

Det blir uansett så få stop at det ikke spiller noen rolle, så lenge holdeplassen ligger langs ruta. eneste stop utenom direkteruta blir Ev på Operaen, da det ikke finnes alternativ. Stabekk, Lysaker, Sjølyst er ikke noe problem.

Noen som vet hva inngangs biletten pleier å koste, både for barn og voksne?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører den over Lysaker?

Det blir uansett så få stop at det ikke spiller noen rolle, så lenge holdeplassen ligger langs ruta. eneste stop utenom direkteruta blir Ev på Operaen, da det ikke finnes alternativ. Stabekk, Lysaker, Sjølyst er ikke noe problem.

Noen som vet hva inngangs biletten pleier å koste, både for barn og voksne?

Prisene var 100 kr for voksne og 50 kr for barn da vi spilte seriekampen. Det kan vel hende at de ser sitt snitt til å tjene noen extra kroner til den slunkne klubbkassa, ved å skru opp prisen. Vi skrudde ikke opp prisene på kvartfinalen, så vi får bare håpe.

Dommeren kommer fra Malmefjorden(Møre og Romsdal fotballkrets), så dommerutgiftene blir ganske høye i dette oppgjøret også. Kan nok være fristende å ta høyere inng.priser når man må ut med 11-12 000 kroner til dommerne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har meldt på meg selv og en kamerat. Vi vil veldig gjerne hoppe på bussen på Lysaker.

Steike, da er vi oppe i 10,.hvorav 3 kommer på på Lysaker holdeplass, retning Oslo, da er det bare 46 ledige plasser

Kunne du tenke deg å starte i Røyken 15.30? Da får du med en til på bussen ..... :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har meldt på meg selv og en kamerat. Vi vil veldig gjerne hoppe på bussen på Lysaker.

Steike, da er vi oppe i 10,.hvorav 3 kommer på på Lysaker holdeplass, retning Oslo, da er det bare 46 ledige plasser

Kunne du tenke deg å starte i Røyken 15.30? Da får du med en til på bussen ..... :lol:

Tror jeg nøyer meg med å hente i Bærum, dessuten må du jo sette igjen bilen og hvordan kommer du deg da på jobb på fredag? Jeg regner med at du tar oslofjord tunellen, da er du før oss på Sofiemyr

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Turtråd Semifinale Kolbotn-Stabæk tors 08.09 kl17
  • Opprett ny...