Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Denne kampen var så herlig (til slutt) at jeg må sette opp en liten liste over SFK-kamper jeg kommer til å huske lenge på grunn av den positive opplevelsen.

1. Kolbotn-Stabæk 1-3eeo NM-semi 2011 (På tross av en helt latterlig dommer, snur vi kampbildet i ekstraomgangene og tar oss til vår første cupfinale. Sterkt OG viktig. Jeg synes også vi var flinke til å skape trøkk på tribunen kampen gjennom)

2. Røa-Stabæk 1-2 seriekamp 2011 (Etter å ha ligget 6 poeng og 15 mål bak Røa, henter vi inn alt på 2 runder, de siste tre poengene med å ta vår første seier på Røabanen. I tillegg var vi mange som sang, til tross for tirsdagskamp, drittvær og at det fortsatt var sommerferie)

3. Stabæk-Røa 7-0 seriekamp 2010 (Resultatet sier alt. Regjerende cup- og seriemester ble totalt ydmyket på Nadderud. Fra ståplass ble kampen en eneste lang feiring)

4. Kolbotn-Stabæk 3-1 seriekamp 2009 (Vårt største og første tap noensinne, men vi sto igjen og sang kontinuerlig 30 minutter etter kampslutt. Av og til er det deilig å være motgangssupporter også, spesielt med et lag som har opplevd så lite av det)

Jeg må gjøre oppmerksom at på grunn av håpløse omstendigheter ikke fikk med meg hjemmekampen mot Ørn i fjor (på TV engang), da vi fikk gullmedaljene. Den kan derfor ikke vært med på min liste.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Store SFK-øyeblikk
  • Opprett ny...