Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det var vel ikke akkurat så uventet, var det vel? På blokka har nok Bjarne Berntsen navn som Hrvoje Braovic, Teitur Tordarson, Ivar Hoff og Erik Brakstad. Fra Stavanger sies det at Bjarne Berntsen har det fotballfaglige på plass, men at han er sosialt utviklingshemmet. Det kan tyde på at Ivar Hoff ligger best an.

Jeg tror ikke Viking sin storhetstid er forbi. De kommer nok til å ligge blant topp 5 i mange, mange år fremover.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det måtte skje. Jeg har aldri forstått ansettelsen av Olsen som trener i Viking. Det ble vel i sin tid motivert med at han var god på å utvikle unge spillere. Da burde han ha vært ansatt som spillerutvikler!

Nei, denne nedturen må ledelsen i Viking ta på sine skuldre. Men det holder neppe med å hente inn en ny trener. Spillerstallen er for ujevn. Forsvaret er svekket og mangler backup, midtbanen er overbefolket, 8 kvalifiserte spillere til 4 plasser, og angrepet er kanskje eliteseriens svakeste så lenge Nevland ikke er i form.

Jeg har tippet viking på en 10. plass i år og så langt kan det jo virke som et lag i oppløsning, trist for Vikingfansen selvsagt, men jeg feller ikke en tåre. Det er selvforskyldt!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Viking
  • Opprett ny...