knutta 1 872 Del Skrevet 19. April 2004 Del Skrevet 19. April 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle214270.ece Olsen ga seg da tidlig... dette må da svekke viking litt? ser vi en tidligere storhet i norsk fotball på vei nedenom og hjem`? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 20. April 2004 Del Skrevet 20. April 2004 Det var vel ikke akkurat så uventet, var det vel? På blokka har nok Bjarne Berntsen navn som Hrvoje Braovic, Teitur Tordarson, Ivar Hoff og Erik Brakstad. Fra Stavanger sies det at Bjarne Berntsen har det fotballfaglige på plass, men at han er sosialt utviklingshemmet. Det kan tyde på at Ivar Hoff ligger best an. Jeg tror ikke Viking sin storhetstid er forbi. De kommer nok til å ligge blant topp 5 i mange, mange år fremover. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 20. April 2004 Del Skrevet 20. April 2004 Hepp, Det måtte skje. Jeg har aldri forstått ansettelsen av Olsen som trener i Viking. Det ble vel i sin tid motivert med at han var god på å utvikle unge spillere. Da burde han ha vært ansatt som spillerutvikler! Nei, denne nedturen må ledelsen i Viking ta på sine skuldre. Men det holder neppe med å hente inn en ny trener. Spillerstallen er for ujevn. Forsvaret er svekket og mangler backup, midtbanen er overbefolket, 8 kvalifiserte spillere til 4 plasser, og angrepet er kanskje eliteseriens svakeste så lenge Nevland ikke er i form. Jeg har tippet viking på en 10. plass i år og så langt kan det jo virke som et lag i oppløsning, trist for Vikingfansen selvsagt, men jeg feller ikke en tåre. Det er selvforskyldt! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg