Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om noen bussjåfør, som kan være med å kjøre til denne kampen??

Jeg er bortreist og får ikke tak i noen til å kjøre til Godset kampen og til LSK kampen på søndagen.

Dersom noen vet om noen som ikke bare har busssertifikat og kjøreseddel, men også kan kjøre, kan dere få de til å ringe meg på 92023467 Jeg har prøvd det jeg har av kontakter, men ingen kan denne helgen. og vi to turbussjåførene som er født i Bærum etter 1969 er begge bortreist.

Øystein Hoff kjører den ene på lørdagen, så det mangler en til buss nr2 og en til søndagen.

Marius

P.S jeg har ikke spurt han som var med til Bergen i fjor

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hørt med Lars Øie Marius?

Er det noen som vet om noen bussjåfør, som kan være med å kjøre til denne kampen??

Jeg er bortreist og får ikke tak i noen til å kjøre til Godset kampen og til LSK kampen på søndagen.

Dersom noen vet om noen som ikke bare har busssertifikat og kjøreseddel, men også kan kjøre, kan dere få de til å ringe meg på 92023467 Jeg har prøvd det jeg har av kontakter, men ingen kan denne helgen. og vi to turbussjåførene som er født i Bærum etter 1969 er begge bortreist.

Øystein Hoff kjører den ene på lørdagen, så det mangler en til buss nr2 og en til søndagen.

Marius

P.S jeg har ikke spurt han som var med til Bergen i fjor

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke spurt han som var med til Bergen i fjor

Det er vel i såfall aller siste utvei, men hvor mye kan egentlig gå galt på så korte turer som til Drammen og Lillestrøm. Regner jo forøvrig at fyren ikke har andre oppdrag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke spurt han som var med til Bergen i fjor

Det er vel i såfall aller siste utvei, men hvor mye kan egentlig gå galt på så korte turer som til Drammen og Lillestrøm. Regner jo forøvrig at fyren ikke har andre oppdrag.

Håper ikke så mye for deres del, men vet at mye kan gå galt mellom Ikea og Sandvika jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som vi vet ordnet det seg med sjåfør.

Hadde det ikke ordnet seg med sjåfør, ville styret ha gjort sitt ytterste for å gjennomføre plan B. I dette tilfellet ville det være å skaffe biltransport. Til turen var det påmeldt 67 personer, med andre ord ville vi ha fylt en buss og skaffet 4 biler og kompensert sjåførene for bryderiet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Turtråd: Strømsgodset - STB
  • Opprett ny...