alltidblaa 3 016 Del Skrevet 21. September 2011 Del Skrevet 21. September 2011 Hei. Skal du være med til Drammen på lørdag? Bussen er helt gratis for medlemmer. Ja? Flott! Meld deg på her: http://www.stabaek.no/nyheter/gratis-busstur-1233 God STB-bortetur! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 22. September 2011 (endret) Del Skrevet 22. September 2011 (endret) Vi fyller opp buss nummer to og det er ledige plasser. Hiv dere med Det er GRATIS GRATIS GRATIS Endret 22. September 2011 av BjørnC Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henkih 22 Del Skrevet 22. September 2011 (endret) Del Skrevet 22. September 2011 (endret) Har dessverre i ettertid at jeg meldte meg på funnet ut at jeg ikke kan være med. Noe sted jeg skal melde meg av? Endret 22. September 2011 av henkih Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 22. September 2011 Del Skrevet 22. September 2011 Har dessverre i ettertid at jeg meldte meg på funnet ut at jeg ikke kan være med. Noe sted jeg skal melde meg av? bjorn@stabaek.no Du burde avlyst alt annet egentlig 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Johnny 47 Del Skrevet 22. September 2011 Del Skrevet 22. September 2011 Husk "Før kampen på Blaa" med Tom Stenvoll fra klokken 1530. Blaa åpner 1300 og bussen går bra Bekkestua klokken 1700 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 23. September 2011 Del Skrevet 23. September 2011 Jeg er ferdig på jobb i Asker ca. 1700, er det mulig å plukke meg opp der? eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 23. September 2011 Del Skrevet 23. September 2011 Er det noen som vet om noen bussjåfør, som kan være med å kjøre til denne kampen?? Jeg er bortreist og får ikke tak i noen til å kjøre til Godset kampen og til LSK kampen på søndagen. Dersom noen vet om noen som ikke bare har busssertifikat og kjøreseddel, men også kan kjøre, kan dere få de til å ringe meg på 92023467 Jeg har prøvd det jeg har av kontakter, men ingen kan denne helgen. og vi to turbussjåførene som er født i Bærum etter 1969 er begge bortreist. Øystein Hoff kjører den ene på lørdagen, så det mangler en til buss nr2 og en til søndagen. Marius P.S jeg har ikke spurt han som var med til Bergen i fjor 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 23. September 2011 Del Skrevet 23. September 2011 Jeg sjekker ut nå...via Facebook. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 23. September 2011 Del Skrevet 23. September 2011 Har du hørt med Lars Øie Marius? Er det noen som vet om noen bussjåfør, som kan være med å kjøre til denne kampen?? Jeg er bortreist og får ikke tak i noen til å kjøre til Godset kampen og til LSK kampen på søndagen. Dersom noen vet om noen som ikke bare har busssertifikat og kjøreseddel, men også kan kjøre, kan dere få de til å ringe meg på 92023467 Jeg har prøvd det jeg har av kontakter, men ingen kan denne helgen. og vi to turbussjåførene som er født i Bærum etter 1969 er begge bortreist. Øystein Hoff kjører den ene på lørdagen, så det mangler en til buss nr2 og en til søndagen. Marius P.S jeg har ikke spurt han som var med til Bergen i fjor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 23. September 2011 Del Skrevet 23. September 2011 Lars kan ikke ref. Facebook.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 23. September 2011 Del Skrevet 23. September 2011 Jeg har ikke spurt han som var med til Bergen i fjor Det er vel i såfall aller siste utvei, men hvor mye kan egentlig gå galt på så korte turer som til Drammen og Lillestrøm. Regner jo forøvrig at fyren ikke har andre oppdrag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 24. September 2011 Del Skrevet 24. September 2011 Jeg har ikke spurt han som var med til Bergen i fjor Det er vel i såfall aller siste utvei, men hvor mye kan egentlig gå galt på så korte turer som til Drammen og Lillestrøm. Regner jo forøvrig at fyren ikke har andre oppdrag. Håper ikke så mye for deres del, men vet at mye kan gå galt mellom Ikea og Sandvika jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 24. September 2011 Del Skrevet 24. September 2011 Har det ordnet seg med sjåfør, eller må jeg ta høyde for å kjøre fra Bekkestua? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 24. September 2011 Del Skrevet 24. September 2011 Som vi vet ordnet det seg med sjåfør. Hadde det ikke ordnet seg med sjåfør, ville styret ha gjort sitt ytterste for å gjennomføre plan B. I dette tilfellet ville det være å skaffe biltransport. Til turen var det påmeldt 67 personer, med andre ord ville vi ha fylt en buss og skaffet 4 biler og kompensert sjåførene for bryderiet. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 25. September 2011 Del Skrevet 25. September 2011 SI'99-skjerf funnet/stjålet fra Blaa. Tar med på neste kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. September 2011 Del Skrevet 25. September 2011 nei nei, finnern er vinnern. nå er det mitt... eller, ditt, siden jeg puttet det i sekken din. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 25. September 2011 Del Skrevet 25. September 2011 Garantert Tonna sitt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå