arni 9 544 Del Skrevet 28. September 2011 Del Skrevet 28. September 2011 Måtte flire litt over dette gode Jan Erik Vold-sitatet pr. mail med Ingo igår. Godt med litt skråblikk disse dager. Dagens observasjon: I LSK sender fansen åpent brev til ledelsen - I Stabæk er det vel nærmest omvendt 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 28. September 2011 Del Skrevet 28. September 2011 Skvatt til jeg nå siden jeg på forsiden kunne lese følgende: "Alt er håpløst og vi gir os..." Godt det var et ord til i overskriften. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 28. September 2011 Del Skrevet 28. September 2011 Nettopp, Jan Erik Vold beskriver slike situasjoner godt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 29. September 2011 Del Skrevet 29. September 2011 Kan jeg spørre hva dere snakker om ? finner ikke noe artikkel jeg :/ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 29. September 2011 Del Skrevet 29. September 2011 Kan jeg spørre hva dere snakker om ? finner ikke noe artikkel jeg :/ Hei, tenker du på stayer-evnen (Vold-sitatet) eller LSK-saken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 30. September 2011 Del Skrevet 30. September 2011 Hadde vært topp med et Lennartsson-innslag på klubbems hjemmeside om tanker/planer for resten av sesongen osv.! Flere som ønsker seg det? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 30. September 2011 Del Skrevet 30. September 2011 Enig med arni.. Hadde vært fint med ett innslag om hva JL mener nå.. Og om hvordan fremtiden ser ut i hans øyne.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 30. September 2011 Del Skrevet 30. September 2011 Enig med arni.. Hadde vært fint med ett innslag om hva JL mener nå.. Og om hvordan fremtiden ser ut i hans øyne.. Intervju med JL fra gårsdagens trening: http://www.stabak.no/menn/article121564.ece 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 30. September 2011 Del Skrevet 30. September 2011 Herlig innslag, veldig viktig å få en positiv høst! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 6. Oktober 2011 Del Skrevet 6. Oktober 2011 Dagens beste: Bærum jobber nå for å spille i Telenor arena neste år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 6. Oktober 2011 Del Skrevet 6. Oktober 2011 Dagens beste: Bærum jobber nå for å spille i Telenor arena neste år! Jeg hørte det, men jeg leser dette Tøff kamp om Nadderud stadion Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 6. Oktober 2011 Del Skrevet 6. Oktober 2011 Ja håpet er nok tynt, men lettere for kommunen å bidra når Stabæk og Bærum gjør felles sak! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 13. Oktober 2011 Del Skrevet 13. Oktober 2011 Falt for dette Erik Loe-sitatet fra igår : - Er det sant dette? - Jeg vurderer ikke sant og usant. Jeg vurderer bare én ting og det er at jeg ikke kommenterer det som du kommer med for det er bare en påstand som jeg ikke kan forholde meg til før det er noen som viser ansiktet sitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 28. Oktober 2011 Del Skrevet 28. Oktober 2011 Hvem kan vi håpe på som ny leder fra idag, Ingo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 28. Oktober 2011 Del Skrevet 28. Oktober 2011 Hvem kan vi håpe på som ny leder fra idag, Ingo? Morgan Andersen er ledig, tror jeg. Kødda. Klubbstyret består idag av: Erik Loe Leder, 90855886 Knut Harlem Nestleder Axel Daasvand 1. styremedlem Lars Sverre Gjølme 2. styremedlem Herlog Berge 3. styremedlem Einar Schultz 4. styremedlem Kari Styren 5. styremedlem Lisa Cooper 6. styremedlem Jarl Øverby Varamedlem Det er da naturlig at nestleder Knut Harlem tar over jobben inntil videre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 28. Oktober 2011 Del Skrevet 28. Oktober 2011 Morgan var ikke dumt, nei. Kanskje Einar prøver å redde stumpene..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 28. Oktober 2011 Del Skrevet 28. Oktober 2011 Hvem kan vi håpe på som ny leder fra idag, Ingo? Det ble Jarl Øverby Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 29. Oktober 2011 Del Skrevet 29. Oktober 2011 Det er vel han som har vært mental trener også? Antagelig en hedersmann i disse tider Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 17. November 2011 Del Skrevet 17. November 2011 Må si trua på å beholde Arenaen går opp og ned. Da vi var på Galleri Kjeldaas i Arenaen sist lørdag traff vi en meget blid Holter-Sørensen bærende på en tykk dokumentmappe midt på blanke lørdagen, optimismen steg! Så ser jeg idag at politikerne behandler Nadderud-løsningen for å være forberedt, vel......... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 21. November 2011 Del Skrevet 21. November 2011 Passer vel bra og få denne opp på lista i dag:) når starter sesongkortsalget for neste år?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Johnny 47 Del Skrevet 21. November 2011 Del Skrevet 21. November 2011 Salget startet på søndag. På onsdag er det mulig å kjøpe på Onkel Blaa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 21. November 2011 Del Skrevet 21. November 2011 Salget startet på søndag. På onsdag er det mulig å kjøpe på Onkel Blaa. Dette gjelder sesongkort til ståfeltet til Stabæk Support. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 21. November 2011 (endret) Del Skrevet 21. November 2011 (endret) http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article215448.ece Ingebrigt er i hvert fall positiv. Så får vi håpe han forteller resten av klubben at man enten skal si noe positivt eller holde kjeft. Endret 21. November 2011 av MLandmark Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 21. November 2011 Del Skrevet 21. November 2011 Salget startet på søndag. På onsdag er det mulig å kjøpe på Onkel Blaa. Dette gjelder sesongkort til ståfeltet til Stabæk Support. Dette er det beste vi kan gjøre for å støtte klubben nå - løp og kjøp ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 21. November 2011 Del Skrevet 21. November 2011 Nå må vi faen meg trå til - få ut info om sesongkort - hvordan bli sponsor - hvordan bidra osv!! Vi skal ikke gi opp!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 21. November 2011 (endret) Del Skrevet 21. November 2011 (endret) Får håpe på nytt giv, sånn det gikk med nedrykket i 2004. Vi kommer sterkt tilbake og skal overraske de fleste. Nadderud skal bli et fort og tippeligalag skal få kjempe om poengene. Alltid, Uansett <3 Husk en kamp igjen av sesongen. Endret 21. November 2011 av fexter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 21. November 2011 Del Skrevet 21. November 2011 Etter hva jeg tidligere har hørt går også to større sponsoravtaler ut nå, og vil ikke bli fornyet. Dette skal være snakk om ganske betydlige beløp, noe som gir oss et enda mindre budsjett neste sesong, uansett TA eller ikke. Kjemp på for klubben i deres hjerte nå. Kjøp sesongkort, gi julegaver med sesongkort og medlemskap og spre ordet, ta opp med dine overordnede i jobben din om at det kan lønne seg å sponse Stabæk på Nadderud. Husker en av de "små" skiltsponsorene som i 2008-sesongen fikk masse TV-eksponering. Sponsorskiltene sto bak sponsorskiltene bak målet, og ved nesten samtlige 08-youtubefilmer med Stabæk som inkluderer mål, så er disse skiltene godt synlige. Klart, vi mister tilbudet om VIP-losjer og konferanserom, men er det ikke synlighet de betaler for? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 21. November 2011 Del Skrevet 21. November 2011 Etter hva jeg tidligere har hørt går også to større sponsoravtaler ut nå, og vil ikke bli fornyet. Dette skal være snakk om ganske betydlige beløp, noe som gir oss et enda mindre budsjett neste sesong, uansett TA eller ikke. Kjemp på for klubben i deres hjerte nå. Kjøp sesongkort, gi julegaver med sesongkort og medlemskap og spre ordet, ta opp med dine overordnede i jobben din om at det kan lønne seg å sponse Stabæk på Nadderud. Husker en av de "små" skiltsponsorene som i 2008-sesongen fikk masse TV-eksponering. Sponsorskiltene sto bak sponsorskiltene bak målet, og ved nesten samtlige 08-youtubefilmer med Stabæk som inkluderer mål, så er disse skiltene godt synlige. Klart, vi mister tilbudet om VIP-losjer og konferanserom, men er det ikke synlighet de betaler for? Word Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 21. November 2011 Del Skrevet 21. November 2011 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 22. November 2011 Del Skrevet 22. November 2011 Gode minner! Så dere hilsenen fra Diogo under en artikkel på klubbsida igår: I salute my old companions and friends! Better times to come for Stabæk, raise your head and gather strength again. Stabæk is great and will return to the forefront of Norway! Regards, Diogo 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg