Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Molde

Håvard
 Del

Anbefalte innlegg

Sesongens nest siste hjemmekamp og forhåpentligvis ikke den nest siste kampen på Telenor Arena. Ingo har bestemt at vi skal sette publikumsrekord på Telenor Arena, kommer du?

Innbyrdes oppgjør

Hjemme: 7-2-5, 41-25

Borte: 3-5-7, 15-22

Totalt: 10-7-12, 56-47

Vårkampen: 2-3 (Gunnarson x2)

Fjorårets hjemmekamp: 4-3 (Gunnarson x3, Hoff)

Største seier: 8-0 (Nadderud 2006)

Største tap: 0-4 (Aker Stadion 2009)

Andre fakta

Kun Farnerud og Anderson har scoret mot Molde av dagens spillere.

Etter opprykket i -05, totalt: 4-1-4, 23-15

Vi har kun 1 seier og 4 tap på de siste 5 oppgjørene

Statistikken blir oppdatert etter neste serierunde

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi møter serieleder og den sannsynlige seriemesteren Molde, som med seier så godt som sikrer gullet. Med seier vil Molde lede serien med 7 poeng og med 3 kamper igjen, deriblant Sarpsborg08 hjemme, er det bare teorien som kan ta fra de stallen.

Ingebrigt Steen Jensen har lovet folkefest og fulle hus, la oss håpe at gutta også har lyst til å delta på festen med storspill mot Molde. En reprise fra 2006 hadde smakt godt (Så får det heller være om de blir festbrems for de gjestende Molde-supporterne. Molde vil med seier lede serien med 7 poeng og med 3 kamper igjen, derav Sarpsborg08 hjemme)

Tabeller

Tabellen

1. Molde 16-5-5, 47-32, 53p

9. Stabæk 11-4-10, 42-43, 37p

Hjemmetabell

14. Stabæk 6-1-6, 19-22, 19p

Bortetabell

1. Molde 8-1-4, 20-18, 25p

Formtabell

4. Molde 3-3-0, 8-3, 12p

14. Stabæk 1-1-4, 6-10, 4p

Mål og sjanser

Målsjanser

2. Stabæk 130 (snitt 5.20)

4. Molde 130 (snitt 5.00)

Utnyttelse

6. Molde 36.2%

7. Stabæk 32.3%

Målsjanser i mot

4. Molde 99 (snitt 3.81)

10. Stabæk 110 (snitt 4.40)

Avverging av målsjanser

7. Molde 67.7%

16. Stabæk 60.9%

Karantener

Ingen karantener på noen av lagene

Høst betyr Stabæk i form

De siste 4 årene har vi vunnet begge de 2 siste hjemmekampene, totalt sett har vi 17-6-7 i de 2 siste hjemmekampene. Ser vi på høstformen basert på siste 5 kamper har vi totalt et snitt på 8.4 poeng (Snitt på 9 p på 5 kamper gjennom sesongen betyr som regel medalje). Vi husker med glede 29. oktober 2006 da vi sendte Molde ned i 1.div med 8-0 og "velkomsten" med 4-0 29. sept 2008 i opprykkssesongen deres.

Morten Skjønsberg og Jon Knudsen var med på festen i 2006, mens også Pontus Farnerud, Johan Andersson, Vegar Eggen Hedenstad, Palmi Palmason og Tor Marius Gromstad var med på festen i 2008 (Hedenstad riktignok på benken)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:rolleyes: Noen som har noe ide om publikum interessen er økende til fredagens kamp... eller har hele initiativet druknet i TV2 sine forsøk på å ødelegge for Stabæk?

Det jobbes iherdig med saken fra grasrothold, og klubben støtter opp om dette. Billettpris blir såvidt jeg vet 50 kroner over hele arenaen. Ta med så mange du kan, dette blir trøkk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jobbes iherdig med saken fra grasrothold, og klubben støtter opp om dette. Billettpris blir såvidt jeg vet 50 kroner over hele arenaen. Ta med så mange du kan, dette blir trøkk.

Billettene ligger til NOK 33,- på http://www.billettservice.no/event/stabaek-molde-billetter/TAR1411 med unntak av felt E som koster 273.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, vet dere om disse billige billettene gjelder også for bortesupportere? Har prøvd og gå inn på billettservice for og få kjøpt billetter men eneste som skjer da er at det kommer opp en boks hvor det står at billettene ikke er tilgjengelige på Felt D, samme skjer også på Felt E.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, vet dere om disse billige billettene gjelder også for bortesupportere? Har prøvd og gå inn på billettservice for og få kjøpt billetter men eneste som skjer da er at det kommer opp en boks hvor det står at billettene ikke er tilgjengelige på Felt D, samme skjer også på Felt E.

Håper dere må betale vanlig pris, som er 170 eller 180 kroner.

Vi betalte 180 kroner da vi så Molde - Stabæk tidligere i år på Røkkeløkka, så jeg ser ikke noen grunn til at dere skal betale noe mindre.

Vi trenger pengene mer enn dere!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner at dere trenger pengene ja :)

Men jeg lurte fordi at jeg leste en eller annen plass at alle felt utenom Felt E ble solgt for kr 50, og når jeg gikk inn på billettservice så fant jeg ikke mye ut av det. Uansett, takk for hjelpen og mye lykke til imorgen! Håper det blir ett sinnsykt trøkk på banen og tribunen, kommer hvertfall MYE Molde-supportere på besøk :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fare for at det blir utsolgt på $ i morgen eller?

Tviler på at det er så stor "fare" for det... Men hadde vært kult selvfølgelig :)

Vi har flere plasser på vårt felt enn det er medlemmer i $$. Det kommer ikke til å bli utsolgt på I og J, og i teorien har vi hele kortsiden til disposisjon. Så det er et stykke igjen enda, men det er lov å drømme :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg innser at denne kampen blir ganske anderledes, med alt fokuset på arenaen og publikumsoppmøte (rekord?). Og resultatet havner helt i andre rekke. Ikke siden siste serierunde 2008 har jeg brydd meg så lite om hva resultatet blir.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller må vedkommene kjøpe medlemskort og billett, slik som vanlig?

Vi liker medlemmer best, men i dag kommer man inn med kun billett så lenge man står og synger for Stabæk gjennom hele kampen. Og billetter selges som kjent ved inngangen vår.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg innser at denne kampen blir ganske anderledes, med alt fokuset på arenaen og publikumsoppmøte (rekord?). Og resultatet havner helt i andre rekke. Ikke siden siste serierunde 2008 har jeg brydd meg så lite om hva resultatet blir.

Jo resultatet/spillet blir kanskje det viktigste av alt. jo bedre resultat/spill, jo fler av "turistene" vil være intersert i å komme tilbake

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Molde
  • Opprett ny...