Gå til innhold

Anbefalte innlegg

"Vi setter stor pris på KanariFansen, som er et av våre største forbilder."

Dette er tatt fra supportervurderingen deres. Veit rett og slett ikke om dette er sant eller bare kødd. Noen som kan gi meg svaret?

Uansett må man jo takke for mange rosende ord om oss LSK-supportere selv om jeg tror at de siste linjene var ment som kødd. Kanskje har dere til og med overvudert oss litt. Sang-repertoaret vårt er faktisk ikke så bra som dere hevder. Har vært mye gjentagelser og lite nytt de siste åra.

Må si at jeg ikke venta å finne så mye positivt om oss på denne "hatfulle" siden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det var seriøst ment. Egentlig er vi ganske hyggelige folk. Kan vel si noe sånn som:

"Vi hater ingen; og ingen hater oss"

Om du ikke mener dere synger så bra så sier det jo litt om synginga til de andre supporterklubbene i Norge!

Dessuten har dere fet bortetribune DET HAR IKKE VI (dårligst og billigst)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok alvorlig ment. KFL har på mange måter mye av de samme rammebetingelsen som oss og kulturen er egentlig veldig lik, - et forstadsmiljø med lett bypreg, befolket av store mengder innflyttere. Folk flest har det helt OK og gjennomsnittsinntekten er akseptabel.

Det er med andre ord i et miljø som ligner veldig på Bærum KFL har klart å bygge seg opp til en solid supporterklubb. Dermed blir det mer naturlig for oss å sammenligne og lære av KFL enn av andre supporterklubber

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessuten har dere fet bortetribune DET HAR IKKE VI (dårligst og billigst)

For fem år siden var jeg helt enig med deg. Drømte alltid om et tak å stå under så synginga hørtes bedre ut. Nå er jeg ikke like sikker lenger. Når man står på en sittetribune (borteseksjonen på Åråsen) blir man liksom litt passifisert. Man kan ikke sparke og henge på gjerdet og være helt bajas når dommern driter seg ut, slik som man kunne før i tida. Man ser ikke bra fra bortesvingen på Nadderud, men man man føler seg FRI. Mulig dere ikke skjønner hva jeg mener, men jeg føler det hvertfall sånn. Derfor bruker jeg svingen isteden for langsiden, hvor KFL står, på Nadderud.

En her nevnte at dere er fra et forstadsmiljø med mange innflyttere. Og da lurer jeg på hvorfor dere vil flytte til et enda mindre sentralt sted med ennå flere innflyttere -Fornebu? Skjønner selvsagt at dere er temmelig klare for nytt stadion. Men Stabæks nedslagsfelt er jo Bærum og Asker. Flytter Stabæk helt inn til bygrensa, blir vel ikke klubben akkurat å regne som lokalklubben til Asker og Vestre-Bærum-folk? Vet ikke om det er så mange nye supportere å hente fra Snarøya heller? Og blir vel vanskelig å sloss med Lyn og Vålerenga om tilhengere fra Oslo-vest? Fornebu er jo ikke akkurat sentralt i Bærum. Hva mener dere selv? Er dere utelukkende positive?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det har så veldig mye å si hvor i Bærum en stadion ligger. Argumentet for det er at det finnes så veldig mange lokal klubber rundt i Asker og Bærum, og det er få som har Stabæk som lokalklubb i utgangspunktet. I området finnes jo Ø/B, Høvik, Holse, Haslum, Jar, og litt lenger unna Fossum, Helset, Hauger, Bærums Verk, Lommedalen, Jardar, Jutul og ikke minst Sportklubben (tror ikke jeg glemte noen da...). I tillegg er det en god porsjon klubber i Asker også. Derfor har nok mange et lokal lag hvor en kanskje har spilt selv, eller hvor barna spiller, mens Stabæk blir laget en drar for å se spille fantastisk fotball.

Jeg vil vel påstå at fasiliteter som ny fin stadion og tilgjengelighet, er en vel så viktig faktor hva oppmøte på kamper angår. På Fornebu vil det flytte inn ca 15000 personer (arrester meg om jeg tar feil), og disse vil komme fra Asker, Bærum og Oslo. Mange av disse er helt sikkert fotball intereserte, og vil følgelig velge å gå på kamp i nabolaget annenhver søndag. Således vil Stabæk få et større publikumspotensiale, i det de fleste av oss som går på Nadderud, også vil støtte de blaa på Fornebu. Forøvrig er innbyggertallet i Asker og Bærum, godt opp mot 150.000. Det er mer en nok til å fylle en evt. stadion.

Det er jo fortsatt ikke avgjort om det blir noe stadion da, så inntil da får vi prøve å fylle Nadderud.

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

100% enig i at setene kunne fjernes på borteseksjonen på Åråsen - i hvertfall på deler av feltet.

Ellers må jeg si meg helt enig i argumentene mot Fornebu fra svartgul. Det er mange meninger om ny stadion - selv ville jeg hatt den i Sandvika om den skal flyttes fra Bekkestua.

Men det er pengegutta som bestemmer dette, og det finnes mange værre alternativer enn Fornebu.

Om det blir noe Fornebu da. Vi får kose oss på Nadderud så lenge og prøve å ikke irritere oss for mye over de "#$%&!"#$!! løpebanene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gidder ikke tenke mer på ny stadion "nå er det utrolig mye positivt på gang bak kulissene" har jeg hørt ca 10.000 ganger for mye.

Men det er jo hyggelig at gul-blaa synes det er greit å stå i svingen. Få med deg resten av gjengen så får dere bedre trøkk enn når dere absolutt må være på diverse tribuner på Nadderud!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

selv ville jeg hatt den i Sandvika om den skal flyttes fra

Hvorfor ville en stadion i sandvika være bedre? SYnes det virker tynt å legge et lag fra øst bærums stadion i vest bærum. Det er som VIF spiller kampene på Ullevaal..

Jeg synes man må se litt på den geografiske planseringen i forhold til Stabæk som klubb, og Stabæk sitt hjerte er på StabekkBanen. Jeg er i og for seg enig i at fornebu ikke det gunstigste alternativet, ville selv ha likt å se en blå stadion på gjønnes jordet, men jeg synes likevel at fornebu er et ok alternativ. Spess hvis du ser på geografisk avstand fra Stabekk.

Nå kan det sies at en sandvika stadion muligens kunne trukket en del Bærum SK fans og andre som er halv kritiske til stabæk til kamp, men jeg synes det er et drastisk marketing påfunn, bruke flere hundre millioner på en stadion for å få inn 500 ekstra på kampene... Tror uansett at en ny stadion vil gi en liten boom i tilskuertallene(uansett plasering), spesielt hvis det kolektive kommer på plass ut til fornebu, riktignok kan denne boomen være kortsiktg, men her er det guttas prestasjoner kommer inn. Man kan ikke forvente et tilskuer tall på 7000+i bærum hvis ikke laget spiller bra.. Folk i området har for mange underholdnings tilbud og er ikke villig til å se dårlig fotball, når de heller kan gjøre noe annet som ikke frustrerer dem.

Det viktigste vi kan gjøre er å støtte laget, og på den måten prøve å få laget til å yte maks.

Ble kanskje litt mye utenom sportslig her, beklager det...

e.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En her nevnte at dere er fra et forstadsmiljø med mange innflyttere. Og da lurer jeg på hvorfor dere vil flytte til et enda mindre sentralt sted med ennå flere innflyttere -Fornebu? Skjønner selvsagt at dere er temmelig klare for nytt stadion. Men Stabæks nedslagsfelt er jo Bærum og Asker. Flytter Stabæk helt inn til bygrensa, blir vel ikke klubben akkurat å regne som lokalklubben til  Asker og Vestre-Bærum-folk? Vet ikke om det er så mange nye supportere å hente fra Snarøya heller? Og blir vel vanskelig å sloss med Lyn og Vålerenga om tilhengere fra Oslo-vest? Fornebu er jo ikke akkurat sentralt i Bærum. Hva mener dere selv? Er dere utelukkende positive?

..og vi som holder med Bærum SK er sjeleglade for at Stabæk flytter til Fornebu. Det vil fremmedgjøre folk i Vestre Bærum enda litt til. I mellomtida bygger vi opp vår egen lille stadion på Kadettangen og miljø i Sandvika når vi har stabilisert oss i 1. divisjon.

Bor man i Lommedalen, Rykkinn eller Kolsås og må til Fornebu for å se sitt "lokale" lag, ja da kan man egentlig like gjerne holde med et Oslo-lag. Slik håper vi å fange opp noen lokalpatrioter som ikke ønsker å reise til bygrensa for å se fotball, men heller koser seg med øl og fotball i Bærums nerve, Sandvika. Jeg tror ikke Stabæk stadion vil gjøre Stabæk til en større klubb enn det er og 9000 tomme seter vil ikke hjelpe på stemningen. Men, for all del; flytt! Aller helst i morgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bærum er jo en rimelig stor kommune, og om en holder til på grensen til Oslo, eller på grensen til Asker (det er et langt fiskesprett fra Nesøya til Kadda) er vel strengt tatt ikke særlig relevant. Det som derimot er viktig er å spille attraktiv fotball på øverste nivå, og kunne tilby de fasiliteter som allmennheten krever.

Utover det ser ikke helt hva Stabæk har å gjøre i Sandvika, det blir litt feil for meg. Like feil som at Bærum spiller på Nadderud, eller Gommerud som de gjorde i sin tid.

Forza Stabæk

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bærum er jo en rimelig stor kommune, og om en holder til på grensen til Oslo, eller på grensen til Asker (det er et langt fiskesprett fra Nesøya til Kadda) er vel strengt tatt ikke særlig relevant. Det som derimot er viktig er å spille attraktiv fotball på øverste nivå, og kunne tilby de fasiliteter som allmennheten krever.

Utover det ser ikke helt hva Stabæk har å gjøre i Sandvika, det blir litt feil for meg. Like feil som at Bærum spiller på Nadderud, eller Gommerud som de gjorde i sin tid.

Forza Stabæk

Bærum har jo bare spilt én kamp på Gommerud. Åpningskampen i seongen 1992 i 1. div mot Elverum (1-0).

Stabæk har ingenting i Sandvika å gjøre. Det blir like feil som Bærum-kamper på Nadderud, som du sier. Allikevel, Bærum har hatt Nadderud som hjemmebane like lenge som Stabæk og har kun sporadisk spilt andre steder (Bekkestuabanen, NATO-banen på Kolsås, Lommedalen, Gommerud, Nadderud kunstgress, Ullevaal (Hødd hjemme i 87 da friidretts-NM ble avholdt på Nadderud)). Bærum returnerte til Kadettangen som hjemmebane for første gang på 30 år. Jeg husker "de ville" åtti-årene i gamle 2. div, da var det faktisk ganske mange av våre tilskuere som gikk til kamp på Nadderud (ergo, de bodde i nærheten), men de aller fleste har tilholdssted i Vestre Bærum. Stabæk i Sandvika er like dumt som LSK skulle spilt på Strømmen.

Det er også riktig at Nesøya og Kalvøya er en lett svømmetur unna hverandre. Allikevel så er Sandvika litt mer "midt i Bærum" enn Fornebu.

Det er flott med fasiliteter, men jeg tror faktisk lokal tilhørighet og et godt miljø rundt kampene er viktigere. Når vi spiller på Kadettangen er det litt lettere for lokale folk å rusle ned og slå to fluer i smekk ved å gjøre unna lørdagshandlinga eller solbadinga på Kalvøya samtidig som man ser en skikkelig god fotballkamp (!). I tillegg er det øl å få i Sandvika.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lurt litt på hvorfor BSK-fans har så enorme mindreverdighetskomplekser vs Stabæk.

Men etter å ha lest innleggene til guledon har jeg kommet til at jeg egentlig ikke bryr meg i det hele tatt. Lykke til!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lurt litt på hvorfor BSK-fans har så enorme mindreverdighetskomplekser vs Stabæk.

Men etter å ha lest innleggene til guledon har jeg kommet til at jeg egentlig ikke bryr meg i det hele tatt. Lykke til!

Skjønner ikke helt hva du mener med mindreverdighetskomplekser?

Ta deg friheten til å forklare.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

..og vi som holder med Bærum SK er sjeleglade for at Stabæk flytter til Fornebu. Det vil fremmedgjøre folk i Vestre Bærum enda litt til. I mellomtida bygger vi opp vår egen lille stadion på Kadettangen og miljø i Sandvika når vi har stabilisert oss i 1. divisjon.

Bor man i Lommedalen, Rykkinn eller Kolsås og må til Fornebu for å se sitt "lokale" lag, ja da kan man egentlig like gjerne holde med et Oslo-lag.

Hei guledon!

Hvordan er miljøet blant Bærum SK-supporterne da? Er dere like snobbete som Stabækk-supporterne? Synger om penger og sånn?

Lurer fordi du nevnte Rykkinn som et sted for rekrutering av BSK-supportere. Har selv bodd der og kan vanskelig forestille meg Rykkinn-folk som snobbete.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er miljøet blant Bærum SK-supporterne da? Er dere like snobbete som Stabækk-supporterne? Synger om penger og sånn?

Lurer fordi du nevnte Rykkinn som et sted for rekrutering av BSK-supportere. Har selv bodd der og kan vanskelig forestille meg Rykkinn-folk som snobbete.

Nei, snobberi er lite utbredt på Kadettangen. Mange av oss gule vokste opp i Kolsås/Rykkinn/Lommedalen/Skui-området og der er det stort sett lite snobberi.Rykkinn er definitivt rekrutteringsområde for Bærum og det er i de ovennevnte områdene man ser kontrasten mellom Øster og Vestre Bærum. Lite synging om penger, men nå er det lite synging generelt. Nå synes jeg ikke Stabæk-supporterne heller bør belastes med å være snobbete, på tross av at man hører en del en-endinger og slanke l'er. Den virkelige snobben går ikke på fotball.

Forøvrig helt enig med deg angående synginga til KFL. Var på matchen mot FFK og ble lite imponert. Dere var ca. 1000 mann og det virket som om halvparten holdt kjeft og den andre halvparten mumlet. Sangrepertoaret var heller ikke så bra som jeg forventet. Definitivt skuffet over KFL, med tanke på tidligere opplevelser på Åråsen. Med taket over Kanari-feltet og 1000 mann og stinn brakke på stadion burde det ha vært dødsbra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanarifeltet er ikke så bra som alle skal ha det til. Å stå helt nederst i hjørnet av langsiden holder ikke når man skal kjempe mot Klanen om å være Norges beste supportere. Nå var vi litt flere enn 1000 stående supportere. Ståplassfeltet tar 1800 og det var så fullt at ikke alle som ønsket det fikk plass. I tillegg var 300 sitteplasser ved siden av kanarifeltet holdt av som ståplasser. Vi var 2100 stående supportere. Problemet var at altfor få gadd å åpne kjeften.

Når det gjelder Bærum må jeg si dere har hatt ufalks. For 12? år siden holdt dere på å rykke opp til Tippeligaen. Bærum SK kunne vært Bærums flaggskip - i stedet rykket Stabæk opp to år senere. Var på en del hjemmekamper til Bærum SK på Nadderud da klubben var på sitt beste. Var faktisk en del tilskuere på kampene deres da.

500-1000 stykker?

Endret av svartgul
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanarifeltet er ikke så bra som alle skal ha det til. Å stå helt nederst i hjørnet av langsiden holder ikke når man skal kjempe mot Klanen om å være Norges beste supportere.

Når det gjelder Bærum må jeg si dere har hatt ufalks. For 12? år siden holdt dere på å rykke opp til Tippeligaen. Bærum SK kunne vært Bærums flaggskip - i stedet rykket Stabæk opp to år senere. Var på en del hjemmekamper til Bærum SK på Nadderud da klubben var på sitt beste. Var faktisk en del tilskuere på kampene deres da.

500-1000 stykker?

Vi hadde bra lag på åttitallet og i 92-sesongen. De store økonomiske ressursene var ikke tilstede og da ble det nedrykk i 93.

Du har rett hva tilskuertallene angår. Dette var også perioder da det var mye mindre fokus på den nest øverste divisjonen enn hva tilfellet er i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk i Sandvika er like dumt som LSK skulle spilt på Strømmen.

Det virker som du har et ønske om et hatforhold mellom Stabæk og Bærum SK, på samme måte som mellom Strømmen og Lillestrøm.

Men sorry, det finnes ikke, iallefall ikke fra storebror sin side. Jeg håper absolutt at Bærum kan karre seg op i 1. div igjen, men der kan dere forbli.

Elaang

fra Sandvika...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men når det gjelder Fornebu og ny stadion må jeg innrømme at jeg er tvilende. Det er positive og negative sider ved å flytte ditt. Hvis man ser på Røkke-løkka medførte ikke en ny - sentralt beliggende - stadion til at tilskuertallet økte. Derimot ble det redusert. En stadion på Fornebu vil muligens gi økt tilskuertall om 20 år når folk som har flyttet ditt og barna deres vokser opp. Siden det neppe er Bærums folk som flytter til Fornebu vil antagelig de som flytter ditt allerede ha en klubb i hjertene sine og de som kjøper leilighet på Fornebu vil neppe trykke Stabæk til sine bryster. Det eneste som skjer er at bortsesupporterne blir flere. Men da om 20 år, når disse menneskenes barn har vokst opp med Stabæk, Champions Leauge og europeiske triumfer kan tilskuertallet økes. Problemet er naturligvis at da er barna 20 og flytter hjemmesifra, på den andre siden får plutselig vi flere bortsesupportere. Ved å flytte vil antallet som dukker opp på Fornebu muligens være færre enn det allerede er på Nadderud i dag. Hvor mange barn får sykle fra Eiksmarka til Fornebu og hvor mange fra $$ rekker kampen når pilsen på Onkel Blaa er iskald 20 minutter før kampstart. Nei, legg banen på Gjønnesjordene, eller i Skallum eller andre sentrale steder ved Bekkestua og fortsett den langsiktige oppbygningen av Supportere så blir dette bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rekruterer Bærum fans?

hvorfor befinner de seg ikke på tribunene?

..tenkte jeg det ikke. de rekruterer uvitende fans og lokker dem inn i hallen på kadettangen og kverner dem opp til kjøttdeig og serverer det til spillerne.

Bærum Sports-Kanibaler.

Skal dere klare dere i 1. div må dere finne mer proteinrik kost enn late rykkin-, og sandvika ungdom!

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

rekruterer Bærum fans?

hvorfor befinner de seg ikke på tribunene?

..tenkte jeg det ikke. de rekruterer uvitende fans og lokker dem inn i hallen på kadettangen og kverner dem opp til kjøttdeig og serverer det til spillerne.

Bærum Sports-Kanibaler.

Skal dere klare dere i 1. div må dere finne mer proteinrik kost enn late rykkin-, og sandvika ungdom!

Kanskje kunne vi til og med sendt Flexi Knut på et norskkurs. Avholdt i hallen på Kadda selvsagt.

Orddeling er gøy og dobbel konsonant er luksus!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vel aldri vært mer enig med Mortimer...

Kanskje vi kan diskutere våre laguttak i gjesteboka til Bærum Sportsklubb?

Ja, for all del. Bare bruk forumet vårt.

Litt merkelig at det opprører deg at én skarve fyr som holder med Bærum er her inne i ny og ne, mens det er helt OK for supportere av alle andre klubber. Helt OK er det visst også at Stabæk-folk nærmest overtar forumet til Kjernen. Du har forresten til gode å forklare den mindreverdighets-greia du kom med her om dagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes nå denne enslige svalen med brukket vinge av en bærum supporter burde behandles bedre... av en eller annen grunn har han mistet flokken sin og har forvillet seg inn på ukjent teritorium. Som de fleste med litt sympati for de svake burde vi løfte opp denne svalen, pleie den og sørge for at den kan returnere til flokken sin....

Vi må ta vare på de svake gutta !!! Husk alltid, uansett det !!!

(håper jeg slapp unna skrivefeil)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt merkelig at det opprører deg at én skarve fyr som holder med Bærum er her inne i ny og ne, mens det er helt OK for supportere av alle andre klubber.

..skrev GuleDon

Nå må du ta i betraktning at "én skarve fyr som holder med Bærum" på vårt forum tilsvarer forholdsmessig at omtrent 500 fra klanen skulle boltre seg med utledninger om VIF har flest fans på Holmlia eller på Grorud. Da hadde vi også reagert. Dette er et forum for Stabæk Support, og da sier det seg sjøl hva vi begrenser oss til å prate om. Dessverre deler ikke andre din entusiasme for historiske detaljer om Bærum SK, akkurat som det sikkert ikke er av særlig interesse for andre på forumet hvilke alternativer jeg vurderte da jeg kjøpte motorsykkel sist.

Vi synes det er greit at folk fra andre klubber deltar på vårt forum, forutsatt at de holder et normalt saklighetsnivå, oppgir klubbfarge og holder seg til tema som er av interesse på dette forumet.

Flere har forsøkt med å hinte litt til deg om at du har kjørt debatten her litt av sporet for å si det pent. Temaet for denne tråden er faktisk at en kanarifugl stilte noen spørsmål til www.stabaek.nos vurdering av Kanarifansen.

Etter som hint og vink ikke hjelper tar vi det rett ut:

"Vi sier takk til GuleDon for denne gang og setter tilbake til studio. Dersom det skulle komme nye momenter i saken av interesse for våre seere vil vi komme tilbake til det senere."

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt merkelig at det opprører deg at én skarve fyr som holder med Bærum er her inne i ny og ne, mens det er helt OK for supportere av alle andre klubber.

..skrev GuleDon

Nå må du ta i betraktning at "én skarve fyr som holder med Bærum" på vårt forum tilsvarer forholdsmessig at omtrent 500 fra klanen skulle boltre seg med utledninger om VIF har flest fans på Holmlia eller på Grorud. Da hadde vi også reagert. Dette er et forum for Stabæk Support, og da sier det seg sjøl hva vi begrenser oss til å prate om. Dessverre deler ikke andre din entusiasme for historiske detaljer om Bærum SK, akkurat som det sikkert ikke er av særlig interesse for andre på forumet hvilke alternativer jeg vurderte da jeg kjøpte motorsykkel sist.

Vi synes det er greit at folk fra andre klubber deltar på vårt forum, forutsatt at de holder et normalt saklighetsnivå, oppgir klubbfarge og holder seg til tema som er av interesse på dette forumet.

Flere har forsøkt med å hinte litt til deg om at du har kjørt debatten her litt av sporet for å si det pent. Temaet for denne tråden er faktisk at en kanarifugl stilte noen spørsmål til www.stabaek.nos vurdering av Kanarifansen.

Etter som hint og vink ikke hjelper tar vi det rett ut:

"Vi sier takk til GuleDon for denne gang og setter tilbake til studio. Dersom det skulle komme nye momenter i saken av interesse for våre seere vil vi komme tilbake til det senere."

Nå ble debatten, som du rettmessig hevder, startet av en kanarifugl og omhandlet deres rangering av KFL og plassering av stadion. Der hadde jeg, på tross av min kjærlighet for de gule fra Kadettangen, et par synspunkter.

Med unntak av mitt svar på Flexi Knuts innlegg, så har jeg vanskelig for å se at mine innlegg har ligget under et normalt saklighetsnivå. Nå var ikke innlegget til Flexi Knut spesielt saklig heller, derfor et slikt svar. Med unntak av nevnte innlegg så kan kan du være grei og redegjøre for det som du mener er usaklig.

Forresten har jeg oppgitt klubbfarge. Se min avatar og mitt første innlegg.

Det var vel heller noen av dere som kjørte debatten av sporet. Jeg kom med svar på svartguls innlegg og han stilte et par spørsmål til meg. Deretter kom det innlegg fra dere (Mortimer og Alzheimer) om at debatten om LSK/Bærum kunne tas et annet sted. Da sporet debatten av og sluttet å handle om Stabæks nye stadion og KFLs rangering. Det var forøvrig svartgul som stilte spørsmål om Bærum-fansens rekrutteringsområder og jeg ga ham svar.

Du har ennå ikke kommet med en forklaring på hvorfor vi gule har mindreverdighetskomplekser overfor Stabæk. Kommer det ingen forklaring vil jeg anta det er en grunnløs påstand.

Takhøyde er ukult. Eller hva, Alz?

(Du slapp ikke unna skrivefeil, Markus. Ikke helt)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel heller noen av dere som kjørte debatten av sporet. Jeg kom med svar på svartguls innlegg og han stilte et par spørsmål til meg. Deretter kom det innlegg fra dere (Mortimer og Alzheimer) om at debatten om LSK/Bærum kunne tas et annet sted. Da sporet debatten av og sluttet å handle om Stabæks nye stadion og KFLs rangering.

Man kan vel si at dere allerede hadde kjørt denne debatten så langt av sporet allerede at det var på tide å si ifra....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Ironi?
  • Opprett ny...