fredrik staubo 2 Del Skrevet 5. Desember 2011 Del Skrevet 5. Desember 2011 "Bruun-Hanssen mener at Sarpsborg 08 bør tildeles plassen dersom Stabæk blir dømt i Gunnarsson-saken. Østfold-klubben tror ikke NFF vil gå tilbake på avgjørelsen sin." Hahah, sku tatt seg ut å fått gnidd inn særpinga i europasuppa.. Skulle vi blitt nekta europaspill burde de som er klare for adecco bli nekta òg, mener jeg, uavhengig av fair play. Hva har de å bidra med i europa liksom..? Og du mener vi har noe mer å bidra med enn Sarpsborg med det juniorlaget vi kommer til å stille? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 5. Desember 2011 Del Skrevet 5. Desember 2011 http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/nff-aapner-for-aa-revurdere-stabaeks-fair-playplass-3653037.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 5. Desember 2011 Del Skrevet 5. Desember 2011 "Bruun-Hanssen mener at Sarpsborg 08 bør tildeles plassen dersom Stabæk blir dømt i Gunnarsson-saken. Østfold-klubben tror ikke NFF vil gå tilbake på avgjørelsen sin." Hahah, sku tatt seg ut å fått gnidd inn særpinga i europasuppa.. Skulle vi blitt nekta europaspill burde de som er klare for adecco bli nekta òg, mener jeg, uavhengig av fair play. Hva har de å bidra med i europa liksom..? Og du mener vi har noe mer å bidra med enn Sarpsborg med det juniorlaget vi kommer til å stille? Tja, hvem vet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 5. Desember 2011 (endret) Del Skrevet 5. Desember 2011 (endret) http://www.tv2.no/sp...ss-3653037.html Herregud, som de holder på. Jeg merker hvordan to motstridende følelser river i meg : Jeg elsker Stabæk, men hater stort sett alt som har med norsk fotball å gjøre. Endret 5. Desember 2011 av geirti 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 5. Desember 2011 Del Skrevet 5. Desember 2011 akk! og han fra bergen MAA jo bare ha en slik mening. dobbel akk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 5. Desember 2011 Del Skrevet 5. Desember 2011 Drep alt posetivt i klubben, NFF og TV2, vær så snill! Åååååhhhhh! :@ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaabærmuffins 21 Del Skrevet 5. Desember 2011 Del Skrevet 5. Desember 2011 Bruun Hansen er vel bitter fordi andre lag snappet europacup-plassen rett foran nesa på Brann, og lar frusterasjonen gå ut over oss. Det føles sikkert bra når det er andre sportsdirektører enn han selv som får gjennomgå i media. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 5. Desember 2011 Del Skrevet 5. Desember 2011 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10032174 Faen så digg det er å se at en blaa helt taler vattnissen Graff imot! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 6. Desember 2011 Del Skrevet 6. Desember 2011 Bare å hylle Mix! For en type. Han fyller medie tomrommet etter Daniel Nannskog. Han uttaler seg positiv om klubben og kritiserer der det skal kritiseres. Digg med en spiller med klubbfølelse! Eneste i stallen per nå som har en god dose klubbfølelse. Skjønte ikke hva han mente med at de ikke skulle spille? Hvilken hensikt vil det ha? Eller var det ironi jeg ikke fikk med meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 8. Desember 2011 Del Skrevet 8. Desember 2011 Litt drodling rundt EL 2012/2013 Dersom Norge og STB får den ene Fair Play plassen så går vi inn i første kvalikrunde. Det er 3 kvalikrunder + playoff for å komme seg til gruppespillet: http://en.wikipedia.org/wiki/2012%E2%80%9313_UEFA_Europa_League Første kvalikrunde i 2011/2012 sesongen gikk 30 juni/7 juli http://en.wikipedia.org/wiki/2012%E2%80%9313_UEFA_Europa_League Pga fotball EM så trodde jeg kanskje at dette ville bli noe senere, men etter en titt på oppsettet for 2010/2011 som kom i forbindelse med fotball VM så ser det ut som det var samme tidspunkt for første kvalikrunde da. Etter å ha tatt en titt på aktuelle motstandere (dvs nasjoner) så har jeg ingen tro på at dette blie annet enn et stort tapsprosjekt med mindre vi kommer til playoff. Selv i tredje runde så er det lite atraktive motstandere. Høydepunktene rent publikumsmessig i 3. runde må være vinnern av den engelske ligacupen samt 5. plasserte i Serie A, 6 plasserte i Bundesliga og La liga samt vinnern av franske ligacupen. muligens også 3. plass i Tyrkia og 2.plass i Hellas. Her kan det sprike veldig avhengig av hvilke lag som får plassene fra de aktuelle nasjonene Selv i Playoff runden er det mye ræl (rent inntektsmessig) og jeg vil anta at man i beste fall kan gå i 0 etter 3 runder og at man må minst til Playoff for å gå i pluss. Med den situasjonen vi er i om dagen så spør jeg: Er dette faktisk noe vi håper på rent sportslig? for oss Europacupfarere er dette selvsagt helt konge 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 8. Desember 2011 Del Skrevet 8. Desember 2011 enig med Hanse her, vi trenger ikke spille mot ukjente, men sterke lag fra Montenegro nå. Det blir fort feil fokus ift å overleve i tippeligaen og gir oss masse kostnader. Men vi kan jo vente til vi ser hvilke lag vi faktisk får før vi gir plassen vår til Brann? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
il Pirata 16 Del Skrevet 8. Desember 2011 Del Skrevet 8. Desember 2011 Kan vi selge plassen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 8. Desember 2011 Del Skrevet 8. Desember 2011 Eller mer interessant: Kan vi selge opsjon på plassen vår? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
daniny 29 Del Skrevet 16. Januar 2012 Del Skrevet 16. Januar 2012 Norge leder fortsatt fair play-rangeringen http://www.uefa.com/uefa/socialresponsibility/respect/news/newsid=1741663.html 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 16. Januar 2012 Del Skrevet 16. Januar 2012 Norge leder fortsatt fair play-rangeringen http://www.uefa.com/...id=1741663.html Forann Finland, av alle land.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blue_bird 75 Del Skrevet 16. Januar 2012 Del Skrevet 16. Januar 2012 Kan se ut som STB skal til europa ! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 16. Januar 2012 Del Skrevet 16. Januar 2012 STB i Europa 2012 kan umulig bli et økonomisk lønnsomt prosjekt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 16. Januar 2012 Del Skrevet 16. Januar 2012 STB i Europa 2012 kan umulig bli et økonomisk lønnsomt prosjekt... Verken for laget eller supporterne... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 17. Januar 2012 Del Skrevet 17. Januar 2012 Opplevelsene og erfaringene får vi alikevell med oss, og det er ikke sikkert er så dumt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 21. Mars 2012 Del Skrevet 21. Mars 2012 Kanskje en grunn for at det ikke har vært noe diskusjon rundt denne tråden på en stund? Det er vel fortsatt et "hvis" vi kommer med. Som flere har påpekt er vel ikke dette noe økonomisk lønnsomt pdd. Draktsponsoren vår vil vel syns det er hyggelig å markere at de også har norske lag? Burde likevel være motivasjon for spillere som vil vise seg frem. Det er tross alt ikke så mange norske lag som får muligheten i Europa. Har vi egentlig lov å spille i Europa med Nadderud? Moro skal 2012 bli (alltid) uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 21. Mars 2012 Del Skrevet 21. Mars 2012 Kanskje en grunn for at det ikke har vært noe diskusjon rundt denne tråden på en stund? Det er vel fortsatt et "hvis" vi kommer med. Som flere har påpekt er vel ikke dette noe økonomisk lønnsomt pdd. Draktsponsoren vår vil vel syns det er hyggelig å markere at de også har norske lag? Burde likevel være motivasjon for spillere som vil vise seg frem. Det er tross alt ikke så mange norske lag som får muligheten i Europa. Har vi egentlig lov å spille i Europa med Nadderud? Moro skal 2012 bli (alltid) uansett Nei, regner med at eventuelle Europakamper blir på Ullevaal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 21. Mars 2012 Del Skrevet 21. Mars 2012 Har vi egentlig lov å spille i Europa med Nadderud? nei, det tror jeg ikke. banen er hverken bred eller lang nok. kommer kanskje an paa hvilken (kvalik-)runde man spiller... om jeg husker riktig saa fikk vi spille kampen mot haka paa nadderud mens kampen mot anderlecht ble flyttet til ullevaal. husker ikke hvor kampene mot sochaux og rennes ble spilt. (merkeligvis faar damene spille cl paa nadderud...) hvis vi skulle faa el plassen saa blir det vel spennende aa se hva slags motstander vi faar og fra hvilket land...kasakhstan? aserbaidjan? georgia? armenia? förste kvalikrunde betyr jo utrolig mange lag fra utrolig mange og forskjellige land, og gjerne fra ganske langt borte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 21. Mars 2012 (endret) Del Skrevet 21. Mars 2012 (endret) husker ikke hvor kampene mot sochaux og rennes ble spilt. (merkeligvis faar damene spille cl paa nadderud...) Vi spilte mot Rennes på Nadderud mener jeg. Forøvrig en av de beste stabæk-kampene jeg har sett! Edit: igjen, beklager ræva quoting. Endret 21. Mars 2012 av axe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 21. Mars 2012 Del Skrevet 21. Mars 2012 Er blitt sagt at man sannsynligvis får spille de to første rundene i kvaliken på Nadderud (datoene er ihvertfall holdt av). Skulle man gå videre må man mest sannsynlig spille et annet sted. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 21. Mars 2012 Del Skrevet 21. Mars 2012 Haka var på Ullevål! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 21. Mars 2012 Del Skrevet 21. Mars 2012 Sochaux var også på ullevaal men Rennes var på Nadderud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 21. Mars 2012 Del Skrevet 21. Mars 2012 Er vel ikke så dyrt å få spille på ullevaa, om man kommer så langt. Får bare håpe denne "fair-play" plassen ikke blir en belastning for klubben. (regner da med at Norge får denne plassen) pauligirl: Selv liker jeg se hva vi kan møte: http://en.wikipedia.org/wiki/2012%E2%80%9313_UEFA_Europa_League Kalmar eller Elfsborg... Det er vel som å tro på julenissen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 22. Mars 2012 Del Skrevet 22. Mars 2012 Er vel ikke så dyrt å få spille på ullevaa, om man kommer så langt. Får bare håpe denne "fair-play" plassen ikke blir en belastning for klubben. (regner da med at Norge får denne plassen) pauligirl: Selv liker jeg se hva vi kan møte: http://en.wikipedia.org/wiki/2012%E2%80%9313_UEFA_Europa_League Kalmar eller Elfsborg... Det er vel som å tro på julenissen. Kalmar eller Elfsborg vil vel som Stabæk være seedet i 1. kvalikrunde. Kan vel bli en tur til Andorra eller San Marino f. eks. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 22. Mars 2012 Del Skrevet 22. Mars 2012 Nei jeg vil til Taldykorgan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 6. Mai 2012 (endret) Del Skrevet 6. Mai 2012 (endret) Stabæk er seedet med god margin i 1, kvalrunde, og her er noen av lagene som man kan møte: FC Santa Coloma And 1.700 Crusaders Belfast Nir 1.516 NK Celje Slo 1.424 Daugava Daugavpils Lat 1.424 Zalgiris Vilnius Lit 1.375 IBV Vestmannaeyjar Isl 1.316 . Trans Narva Est 1.283 . Hibernians FC Mlt 1.116 . Thór Akureyri Isl 1.066 . Ordabasy Shymkent Kaz 1.066 . Zhetysu Taldykorgan Kaz 1.066 . Kalju Nomme Est 1.033 . NSI Runavik Far 1.033 . Portadown Nir 1.016 . Gandzasar Kapan Arm 0.941 . Víkingur Far 0.783 . EL3 Wal 0.549 - 1.549 . Cefn Druids Wal 0.549 . EL3 Lux 0.466 - 1.466 . Shirak Gyumri Arm 0.441 . CW Sma 0.183 - 1.683 . EL2 Sma 0.183 - 0.933 Forøvrig er MyPa-47 fra Finland, og et ennå ikke bekreftet lag fra Nederland klare via Fair Play. Endret 6. Mai 2012 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå