haley reinhart 38 Del Skrevet 27. Juni 2012 Del Skrevet 27. Juni 2012 Ikke holder mye håp for juli femte som JKK er et godt lag, men jeg ville elske det hvis vi gikk på en liten europeisk løp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 27. Juni 2012 Del Skrevet 27. Juni 2012 Ikke holder mye håp for juli femte som JKK er et godt lag, men jeg ville elske det hvis vi gikk på en liten europeisk løp! Google Translate? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haley reinhart 38 Del Skrevet 27. Juni 2012 Del Skrevet 27. Juni 2012 Ikke holder mye håp for juli femte som JKK er et godt lag, men jeg ville elske det hvis vi gikk på en liten europeisk løp! Google Translate? yes, i know basic phrases but not much else. Is it understandable? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 27. Juni 2012 Del Skrevet 27. Juni 2012 Ikke holder mye håp for juli femte som JKK er et godt lag, men jeg ville elske det hvis vi gikk på en liten europeisk løp! Google Translate? yes, i know basic phrases but not much else. Is it understandable? I understand you ;-) I use it self when i'm on school, because i'm not so good in english.. But i understand what you meen :-) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haley reinhart 38 Del Skrevet 27. Juni 2012 Del Skrevet 27. Juni 2012 Ikke holder mye håp for juli femte som JKK er et godt lag, men jeg ville elske det hvis vi gikk på en liten europeisk løp! Google Translate? yes, i know basic phrases but not much else. Is it understandable? I understand you ;-) I use it self when i'm on school, because i'm not so good in english.. But i understand what you meen :-) good it is handy to use now and again, i will lay off it on here though. Your english is also understandable 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 29. Juni 2012 Del Skrevet 29. Juni 2012 JJK tapte i dag 3-1 for Haka, og ligger nå på 8.plass av 12 lag i den finske serien Tapte igjen i går hjemme mot Honka, og fallt ned på 9. plass. Har tapt de fire siste seriekampene. Har 2 1 5 på sine hjemmekamper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 3. Juli 2012 (endret) Del Skrevet 3. Juli 2012 (endret) Nede på 10. plass etter å ha tapt sin femte seriekamp på rad. Endret 3. Juli 2012 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 3. Juli 2012 Del Skrevet 3. Juli 2012 Nede på 10. plass etter å ha tapt sin femte seriekamp på rad. Godt at vi ikke har for vane å snu slike trender Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 3. Juli 2012 Del Skrevet 3. Juli 2012 Modern og jeg drar på tur. Tar onsdagen i Helsinki - og reiser hjem derfra fredag. Noen som har peiling på kollektivtransporten i de finske skogene - er det hest og slede eller buss og tog som gjelder? Må man belage seg på leiebil? EDIT: Betalte for øvrig 1800 per pers med Finnair - 0845 på onsdagen og retur i 12-tiden på fredag. Du og jeg (og din mor) skal få gleden av å finne veien fra de mørke skoger tilbake til Helsinki i ugudelige tider Fredag morgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 3. Juli 2012 Del Skrevet 3. Juli 2012 Noen som vet om de vil vise kampen på Blaa? Blir streamet http://wosb.com/bett...statistics-2012 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 4. Juli 2012 Del Skrevet 4. Juli 2012 Trening på stadion kl 19:00. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 5. Juli 2012 Del Skrevet 5. Juli 2012 http://www.stabak.no/news/article/by5ydatvd3g51cvy91pper44y/title/petter-belsvik---im-sure-that-we-will-score Pressekonferanse! Nydelige engelsk ferdigheter på Belsvik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 5. Juli 2012 Del Skrevet 5. Juli 2012 Noen som kan sende meg oppdateringer om det blir mål?! Jeg har ikke anledning til å skjekke, pga jeg ikke kommer hjem før 9 og har gammel Nokia uten evne til å skjekke på internett... tlf 48197772 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 5. Juli 2012 Del Skrevet 5. Juli 2012 Har snakket med blaa som skal prøve å vise en link som jeg har fått tilsendt fra eyousports.com.. Vet ikke om den funker, men man kan jo håpe.. kanskje noen andre vet..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 5. Juli 2012 (endret) Del Skrevet 5. Juli 2012 (endret) noen som har funnet en stream som virker? Endret 5. Juli 2012 av knyst Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 5. Juli 2012 Del Skrevet 5. Juli 2012 1 - 0. Crap! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 5. Juli 2012 (endret) Del Skrevet 5. Juli 2012 (endret) Har ikke funnet noe tekstoppdatering heller. Finnene leder på denne linken.... http://www.futbol24..../JJK-Jyvaskyla/ Det var han tiern Petter ikke kunne uttale navnet på tror jeg. Edit: Da har 1-0 spredd seg også til norske kilder så da stemmer det vel. Endret 5. Juli 2012 av LittleBlueAlien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 5. Juli 2012 Del Skrevet 5. Juli 2012 Fra stabak. http://www.scribblelive.com/Event/Jyvaskyla_-_Stabk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 5. Juli 2012 Del Skrevet 5. Juli 2012 Fra stabak. http://www.scribblel...vaskyla_-_Stabk Virker streamen linken postet på FB siden vår? Huh? Har ikke FB! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 5. Juli 2012 Del Skrevet 5. Juli 2012 Vi sliter med finsk bottensop og Asker bankes av Hødd i 4. runde. Ser lyst ut foreløpig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 5. Juli 2012 Del Skrevet 5. Juli 2012 Fra stabak. http://www.scribblel...vaskyla_-_Stabk Virker streamen linken postet på FB siden vår? Huh? Har ikke FB! Den funker ikke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 5. Juli 2012 (endret) Del Skrevet 5. Juli 2012 (endret) Mulig jeg er sær nå, men det ser dumt ut når det hele tiden skrives Bolli i liveoppdateringene. Stabæk-folk burde da kunne skrive navnene på Stabæk-spillere riktig og ikke blande dem sammen med Lillestrøm-spillere. Endret 5. Juli 2012 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 5. Juli 2012 (endret) Del Skrevet 5. Juli 2012 (endret) . Endret 5. Juli 2012 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 5. Juli 2012 Del Skrevet 5. Juli 2012 Mulig jeg er sær nå, men det ser dumt ut når det hele tiden skrives Bolli i liveoppdateringene. Stabæk-folk burde da kunne skrive navnene på Stabæk-spillere riktig og ikke blande dem sammen med Lillestrøm-spillere. En gang rett og to ganger feil - synes du er litt sær. Tipper det kan ha noe med stress å gjøre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 5. Juli 2012 Del Skrevet 5. Juli 2012 Er det noen som har en fungerende stream? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 5. Juli 2012 Del Skrevet 5. Juli 2012 Hvordan spiller vi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 5. Juli 2012 Del Skrevet 5. Juli 2012 UEFA sine sider er helt ok med tekstoppdateringer og noen enkle statistikker http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/season=2013/matches/live/index.html?day=-8&session=2&match=2009645 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 5. Juli 2012 Del Skrevet 5. Juli 2012 Hvordan spiller vi? Tja, vi ligger under 1-0 og slik jeg oppfatter kommentarene på live bloggen: ikke veldig bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 5. Juli 2012 Del Skrevet 5. Juli 2012 faen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 5. Juli 2012 Del Skrevet 5. Juli 2012 Hvis vi nå bare ikke slipper inn mer og får det viktige bortemålet er det et brukbart resultat.Ender det 2-0 har vi gjort det vanskelig for oss selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå