Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gromstad vår beste i dag? Så ikke hele kampen (hadde en følelse av å ha sett den et par ganger før), men av det jeg fikk med meg var det i hvert fall Gromstad som kom best fra det. Er de to midtstopperne som nesten ikke har fått spille i år egentlig de to beste..?

Tror forresten Aabrekk hadde sett på hvordan Rekdal tok kommando over kampen mot oss fra start. Det var i hvert fall et par klare likheter i hvordan (hvor/hvem) de angrep og hvilke konsekvenser det fikk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke bare det at vi tapte i går. Vi tapte forrige gang mot Sogndal (hjemme). Og vi har ikke vunnet mer enn èn av siste ni.

Kanskje vi skal prøve noe nytt:

1. Få Hammer inn i back-rekka. Vips - har vi litt mer luftstyrke - begge veier.

2. Flytt Hedenstad opp sentralt på midtbanen. Vips - så slipper vi markeringsfeil - og får en uredd utfordrer med sans for fart med ball i beina og med utfordrertrang èn mot èn. Gi ham frihet til å fyre fra alle vinkler.

3. Flytt Mix opp der hvor han putta to mot Tromsø og hvor samhandlingen med Palmi og Johan pleier å sitte.

4. La Benjaminsen spille. Han bør være sulten. Så sulten at det bør være smittsomt.

5. Få inn Jon igjen som vet at han kan ta ballen med hendene utenfor 5-meter'n.

6. Ligg igjen med TO mann på topp ved corner imot, og BRUK dem. La Pontus ha pondus i overganger.

7. La aldri backrekka spille "sikrere" enn at de er kun èn mann i overtall.

8. Bytt ut den offensive spilleren som har løpt minst til pause, uansett hva han måtte hete.

9. La treneren drikke skånsk akevitt til lunch. Mye.

10. Sørg for at alle før kamp får vite at alle byttene skal nyttes, og alle skal være foretatt før det er 20min igjen.

Hvis ikke blir det smalahove til middag, morra og kvelds innerst i Sogndalen inntil den som Loe sist.

Hva har vi forresten å tape?

Takk.

Trenerteamet "lyttet" ikke til ETT JÆVLA råd - men fant det istedet på sin plass å gjøre det virkelig omvendte.

Det resulterte i det tammeste vi har sett av Stabæk på utebane på tre år.

Og i en kamp hvor ett poeng fullstendig uviktig...........!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke bare det at vi tapte i går. Vi tapte forrige gang mot Sogndal (hjemme). Og vi har ikke vunnet mer enn èn av siste ni.

Kanskje vi skal prøve noe nytt:

1. Få Hammer inn i back-rekka. Vips - har vi litt mer luftstyrke - begge veier.

2. Flytt Hedenstad opp sentralt på midtbanen. Vips - så slipper vi markeringsfeil - og får en uredd utfordrer med sans for fart med ball i beina og med utfordrertrang èn mot èn. Gi ham frihet til å fyre fra alle vinkler.

3. Flytt Mix opp der hvor han putta to mot Tromsø og hvor samhandlingen med Palmi og Johan pleier å sitte.

4. La Benjaminsen spille. Han bør være sulten. Så sulten at det bør være smittsomt.

5. Få inn Jon igjen som vet at han kan ta ballen med hendene utenfor 5-meter'n.

6. Ligg igjen med TO mann på topp ved corner imot, og BRUK dem. La Pontus ha pondus i overganger.

7. La aldri backrekka spille "sikrere" enn at de er kun èn mann i overtall.

8. Bytt ut den offensive spilleren som har løpt minst til pause, uansett hva han måtte hete.

9. La treneren drikke skånsk akevitt til lunch. Mye.

10. Sørg for at alle før kamp får vite at alle byttene skal nyttes, og alle skal være foretatt før det er 20min igjen.

Hvis ikke blir det smalahove til middag, morra og kvelds innerst i Sogndalen inntil den som Loe sist.

Hva har vi forresten å tape?

Takk.

Trenerteamet "lyttet" ikke til ETT JÆVLA råd - men fant det istedet på sin plass å gjøre det virkelig omvendte.

Det resulterte i det tammeste vi har sett av Stabæk på utebane på tre år.

Og i en kamp hvor ett poeng fullstendig uviktig...........!!

Ser ikke bort fra at nummer 9 kan ha blitt fulgt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel en fet bot også... men den er det vel vi og ikke klubben som tar. Fett å se på kan vi være enig i :)

Er det Stabæk Support som betaler disse bøtene? Kan dere foran neste sesong lage en smørbrødliste over ting som medlemspengene går til? TIFO, turer, og andre arrangementer er vel og bra, men bøter som dette er jeg fint lite interessert i å betale for.

Nå er vel ikke jeg kjent for å være den største tilhengeren av pyro på tribunen, men dette er jo en fast post på årsmøtet. Skjønt det der kaller regnskap og budsjett istedet for smørbrødliste. Vil du påvirke får du komme på møtet. Vil du bare vite hva som er planen legges vel fyldig referat ut i en tråd her på forumet i etterkant av møtet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle unntatt dere på ståfeltet og Gromstad bør skamme seg noe jævlig for kampen i går. Det var bare flaut og bedritent. Heldigvis ble jeg igjen litt ekstra lenge på Blaa, og fikk se JJJ & Co løfte humøret mitt flere hakk igjen. Nå ser jeg fram til to vinterkamper i november med null interesse og null forventet underholdningsverdi. I mellomtiden skal vi vel få bekreftet at TA ryker sammen med halve spillerstallen. God Jul!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel en fet bot også... men den er det vel vi og ikke klubben som tar. Fett å se på kan vi være enig i :)

Er det Stabæk Support som betaler disse bøtene? Kan dere foran neste sesong lage en smørbrødliste over ting som medlemspengene går til? TIFO, turer, og andre arrangementer er vel og bra, men bøter som dette er jeg fint lite interessert i å betale for.

Jeg er gjerne med å betaler for det!

uansett hvem som betaler for hva slags bot saa synes jeg det er en bra ide med en liste over fordelingen av medlemspengene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

uansett hvem som betaler for hva slags bot saa synes jeg det er en bra ide med en liste over fordelingen av medlemspengene.

Det kalles budsjett/regnskap, og legges frem på medlemsmøtet hvert år. I tillegg legges det vel ut her på forumet noen dager etter møtet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes både budsjetter og regnskap som fremlegges på årsmøtet hvert år. De viser dere alle relevant inntekter- og utgiftsposter ;)

Vår desidert største utgiftspost er gratis og subsidierte borteturer og vår desidert største inntektspost er medlemskontingent og en kick-back-avtale på sesongkort som vi har med klubben. I år har det desverre ikke blitt solgt nok sesongkort til at vi kan forvente noen penger fra klubben. Det vil for fremtiden heller ikke være realistisk å budsjettere med inntekter fra sesongkortsalg når man tar klubbens økonomiske situasjon i betraktning.

Uansett. Dette blir nøye behandlet på årsmøtet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ainaste so kan fongira, e vel å stainga ute dai so staor bak. Mot Brann sto da vakte å politi framfør supportaradn. Å dao kan da no ikkje vera noke problim å huka tak i dai å varsla NFF.

15852.gif

Det verste er at om noen år vil dette sannsynligvis ligne veldig på meg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kalles budsjett/regnskap, og legges frem på medlemsmøtet hvert år. I tillegg legges det vel ut her på forumet noen dager etter møtet.

ja? hm, fölger jo ganske nöye med men har aldri sett noe som ligner budsjett eller regnskap her paa forumet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gi meg heller tips hvor jeg kan finne en slik liste ;-)

er kanskje lurt aa sende nyhetsbrev til alle medlemmer med litt utbredt info om medlemsmöte og ökonomien etter neste aars medlemsmöte - slik at de som ikke kan delta, eller de som har gullfiskhukommelse, eller for mye alkohol i blodet faar en liten sammendrag av kveldens besluttninger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gi meg heller tips hvor jeg kan finne en slik liste ;-)

er kanskje lurt aa sende nyhetsbrev til alle medlemmer med litt utbredt info om medlemsmöte og ökonomien etter neste aars medlemsmöte - slik at de som ikke kan delta, eller de som har gullfiskhukommelse, eller for mye alkohol i blodet faar en liten sammendrag av kveldens besluttninger.

Er det protokoll fra årsmøtet du sikter til? Jeg aner at du kanskje lider av såkalt gullfiskhukommelse for dette har vært tilgjengelig siden årsmøtet. Serviceinnstilt som jeg er finner du protokollen fra årsmøtet 2011 vedlagt. Knock yourself out.

Protokoll fra årsmøte i Stabæk Support 2011.docx

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Sogndal - Stabæk
  • Opprett ny...