Slum 12 842 Del Skrevet 25. November 2002 Del Skrevet 25. November 2002 Hvilke borteturer bør være dagstur, og hvilke bør vi ha overnatting? Har allerede bestemt at Molde blir overnatting... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 25. November 2002 Del Skrevet 25. November 2002 Molde, Rosenborg og Viking (sistnevnte er jo lørdagskamp) er overnattingsturer, evt. Aalesund hvis noen tror det kan være festlig. Bodø/Glimt blir vel overnattingstur for oss som drar dit, evt. også Tromsø hvis man ikke rekker flyet etter kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
helgaker 0 Del Skrevet 25. November 2002 Del Skrevet 25. November 2002 Har sjekket med Norwegian, om du bestiller i god tid får du tur/retur for 1390kr. Kampen er torsdag, kristihimmelfart. Siste fly hjem er 17.00 eller noe sånt, så man må overnatte en kveld på hotel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 26. November 2002 Del Skrevet 26. November 2002 Hvilke borteturer bør være dagstur, og hvilke bør vi ha overnatting? Har allerede bestemt at Molde blir overnatting... Etter suksessen med halvfull buss til Moille i fjor og like mange på Infernoturen blir nok dette en slager. Jeg synes man burde kutte ut overnattingsturer hvis det ikke er dagsturalternativ. Todelt alternativ er klart optimalt, men med så liten skare som vi har så tilhører dette sjeldenheten.. Viktigst er vel å få fansen til staddan og ikke feie over lokale budeier dagen kvelden før påvirket av gjærbakst? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 26. November 2002 Del Skrevet 26. November 2002 Jeg synes man burde kutte ut overnattingsturer hvis det ikke er dagsturalternativ. Med andre ingen tur i det hele tatt!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 26. November 2002 Del Skrevet 26. November 2002 Jeg mener man først får fylle opp en dagsturbuss, så eventuelt sette opp en overnattingstur. Om noen av dagsturfolka da går over til overnatting behøver ikke være så farlig, så lenge begge turene går rundt. Gjærbakst klikk? Eller gjærbrygg? Jeg for min del lar det bli mest av det siste, skjønt en og annet skillingsbolle heller ikke er å forakte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 26. November 2002 Del Skrevet 26. November 2002 Jeg står i hvertfall over dagsturer til de nevnte kamper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 28. November 2002 Del Skrevet 28. November 2002 Jeg mener man først får fylle opp en dagsturbuss, så eventuelt sette opp en overnattingstur. Om noen av dagsturfolka da går over til overnatting behøver ikke være så farlig, så lenge begge turene går rundt. Gjærbakst klikk? Eller gjærbrygg? Jeg for min del lar det bli mest av det siste, skjønt en og annet skillingsbolle heller ikke er å forakte. Gjærbakst eller gjærbrygg. Samma for meg. En bolle sprita opp er ganske oppkvikkende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 28. November 2002 Del Skrevet 28. November 2002 rødsprit silt gjennom loff? hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 28. November 2002 Del Skrevet 28. November 2002 apropos Rødsprit? Noe planer om å ta han inn i varmen igjen? Syns det er på sin plass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 29. November 2002 Del Skrevet 29. November 2002 Forsøkte i en samtale å få rødsprit tilbake i Bruxelles. Han er kort og greit ikke interessert. Dessverre. Kanskje endrer han mening om noen år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg