Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Molde, Rosenborg og Viking (sistnevnte er jo lørdagskamp) er overnattingsturer, evt. Aalesund hvis noen tror det kan være festlig.

Bodø/Glimt blir vel overnattingstur for oss som drar dit, evt. også Tromsø hvis man ikke rekker flyet etter kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke borteturer bør være dagstur, og hvilke bør vi ha overnatting? Har allerede bestemt at Molde blir overnatting...

Etter suksessen med halvfull buss til Moille i fjor og like mange på Infernoturen blir nok dette en slager. Jeg synes man burde kutte ut overnattingsturer hvis det ikke er dagsturalternativ. Todelt alternativ er klart optimalt, men med så liten skare som vi har så tilhører dette sjeldenheten..

Viktigst er vel å få fansen til staddan og ikke feie over lokale budeier dagen kvelden før påvirket av gjærbakst?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener man først får fylle opp en dagsturbuss, så eventuelt sette opp en overnattingstur. Om noen av dagsturfolka da går over til overnatting behøver ikke være så farlig, så lenge begge turene går rundt.

Gjærbakst klikk? Eller gjærbrygg? Jeg for min del lar det bli mest av det siste, skjønt en og annet skillingsbolle heller ikke er å forakte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener man først får fylle opp en dagsturbuss, så eventuelt sette opp en overnattingstur. Om noen av dagsturfolka da går over til overnatting behøver ikke være så farlig, så lenge begge turene går rundt.

Gjærbakst klikk? Eller gjærbrygg? Jeg for min del lar det bli mest av det siste, skjønt en og annet skillingsbolle heller ikke er å forakte.

Gjærbakst eller gjærbrygg. Samma for meg. En bolle sprita opp er ganske oppkvikkende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Turer til neste år
  • Opprett ny...